
Проблем при карбуратор 2ЕЕ ( Електронен ) 1,6 PN мотор.
-
MiroslavStanchev
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
Проблем при карбуратор 2ЕЕ ( Електронен ) 1,6 PN мотор.
Здравейте колеги,2 дена ми пуши главата само,и искам да споделя с вас моя проблем,а той е следния,напоследък колата започна да ме ми държи обороти карам я на бензин и газ.При каране на бензин при подаване на газ се получава едно замислене и тогава тръгване на набиране, до преди няколко месеца това го нямаше,гледах капачката на делкото и палеца всичко е наред,свещите са добре,тампона на карбуратора е сменян лятото,при каране на газ и пускане на свободна скорост колата ми гасне,когато колата работи на свободна на едно място и като задържа педала на спирачката натиснат няколко секунди и оборотите заглъхват,когато го пусна и се възтановявът временно ... това го има и като е на бензин.Ходих днес при един майстор в града който доста разбира и ми каза : Приятел в града незнам кой ще ти помогне с тоя карбуратор.... трябвало да се закачи на компютър и да се погледне да ли има изгорял някой датчик... Иска да разбера вашето мнение и имали го тоя проблем при друг колега и как е отстранен,Моля не пишете да използвам търсачката ( Използвана е вече ) Имам си и едно на ум, да сменя карбуратора с Каехен лесно ли се намират и имали колега във форума който може да ми съдейства с намирането.
Плюсове и минуси на тоя карбуратор ще може ли да ми кажете,ако тръгна да сменям моя карбуратор с Каехен,ще трябва ли да сменям и тампона,плочката на газта и колекторните тръби,също така и оринтировачна цена на тоя замислен проект.
Благодаря много за отговорите и моля без излишен спам по темата,сериозна е работата.
Поздрави 

- The Officer
- Мнения: 247
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
-
MiroslavStanchev
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
The Officer написа:И аз имам подобен проблем.При каране на бензин няма проблеми-върви си колата яко.После при обръщане на газ ми гасне като освободя от скорост.Затова по-рядко карам на бензин.![]()
![]()
Относно смяната на карба чувал съм , че може да се замени с Кайхен , но не мога да ти кажа нищо повече.Съжалявам.
Мерси все пак,при мен повечето пъти гасне на свободна когато е на газ.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
MiroslavStanchev
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
vit_autosofia написа:Незнам колко ги разбира тоз мастор при който си ходил,защото до сега не ми е известно някой да закачи карбураторен голф на компютър да му гледа датчици.Мой съвет сменявай мастора и карбуратора.Този карбур
атор ще ти донесе финансов срив ако решиш да го правиш.
Точно това съм решил да правя,смяна. Колко лева ще ме хване всичко какво трябва да се сменя, и добавя, и всичко колко лева ще ми излезе.

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
MiroslavStanchev написа:vit_autosofia написа:Незнам колко ги разбира тоз мастор при който си ходил,защото до сега не ми е известно някой да закачи карбураторен голф на компютър да му гледа датчици.Мой съвет сменявай мастора и карбуратора.Този карбур
атор ще ти донесе финансов срив ако решиш да го правиш.
Точно това съм решил да правя,смяна. Колко лева ще ме хване всичко какво трябва да се сменя, и добавя, и всичко колко лева ще ми излезе.
колегата bomber ти е написал.около 250лв. с монтажа.
-
MiroslavStanchev
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
-
MiroslavStanchev
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
rojo написа:MiroslavStanchev написа:Проблема е решен,оказа се,че е от автоматичния смукач.
А какъв точно беше проблема с автоматичния смукач? И ремотира ли го или го смени? За колко пари? При мен на бензин нямам проблеми, но на газ е доста капризна и често ходя на газ настройка.
Ми точно и аз не можах да разбера,как стана.Хванахме се с моя майстор Газаджията.
П.п Сутрин паля вече без проблем и то на газ,но иска подава не на газ... за да си стабилизира оборотите и да ги задържи,това за мен вече не е проблем,все пак сутрин не е +10 градуса
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта