


Г2 1,8 пълна инжекция - не работи на бензин
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Г2 1,8 пълна инжекция - не работи на бензин
Здравейте, от около 1 месец Голфа (VW Golf 2 1,8 1986 год.) спря да работи на бензин. На гас работи - когато завъртя волана на ляво или на дясно оборотите падат поне с 200 и понякога при движение, ако изключа от скорост колата гасне. За гаста казаха че е от изпарителя, айде това ще ги видя. Обаче на бензин я няма -сменен е горивния филтър, от дюзите пръска бензин обаче неработи.....Моля Ви помагайте
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
serge написа:провери бензиновата помпа далити работи
Ми нали човекът казва, че от дюзите пръска бензин...

Всъщност, колега, какво значи 'пръска'? Осигурява ли хубав, правилен конус? Да няма запушване по тях и да пикаят?
За пълна, механична инжекция ли говорим? Ако да, поогледай как стоят нещата около дебитомера. Има там разни напорни клапи, регулатори на диференциално налягане на горивото и други такива сладки истории, дето изключително малко хора ги вдяват

- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Да - за механична изжекция става дума, а проблема се появи началото на големия сняг. И помислих че е от горивния филтър. Сменихме филтъра - обаче проблема си остана. Посъветваха ме да слоха добавка за инжекцията - и на обороти в движение да пробвам дали ще се отпуши нещо. Еееее нестана нищо - като мина на бензин и забива муцуна, оборотите плавно падат и гасне. А за палене на бензин и дума неможе да става. Днес ще измерят компресията от помпата и да видим какво ще ми кажат. Има и друг странен проблем - когато е на гас и завъртя волана на ляво или на дясно и ооборотите падат. Това може да е от газовата.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Това ще те посъветвам и аз.Засилваш я на газ,колкото може,минаваш на бензин и настъпваш газта до дупка(5-та предавка).Като паднеш на 50-60км/ч. ,сменяш на газ и отново същата процедура.Така 3-4-5 пъти.Ако заработи на бензин,малко цедки на ниските скорости,за да вдигне налягане и да издуха боклуците.Моята бричка я лекувам така,когато сменям горивния филтър,или вземе да се базика с шефа си(ниски,или нестабилни обороти).
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
В Русе има един човек - който се занимава с инжекциите - обаче отказа да я погледне. Каза - "Не ми се занимава 2-3 дена за да открия какъв е проблема". Остава ми само да пробвам пак - засилвам я и я пробвам да видим какво ще стане. Кажете във Варна или София къде може да я занеса и да я оправят. Моля......
- ZZ_TOP
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Стенли я кажи ЗАЩО НИКОГА да не се слага газова уредба , аз имам и си бачка много добре на газ и бензин
п.п може и да се дави провери дебитомера колко отваря и дали отваря вълбще (попринцип на газ някои маистори го барникат зада може да върви по добре на газ)

п.п може и да се дави провери дебитомера колко отваря и дали отваря вълбще (попринцип на газ някои маистори го барникат зада може да върви по добре на газ)
Последна промяна от ZZ_TOP на Пон 11 фев 2008 20:37, променено общо 1 път.
- martinpetroff
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
И така - днес бяхна диагностика - оказа се че първата горивна помпа - потопяемата (в резервоара) е дефектирала. Когато се разклати - проработва...но после спира. Смениха ми я - и сега съм много щастлив. Оказа се че е оригиналната на VW - т.е. не е сменяна никога - колата е 1986 год. все пак. Предупредиха ме, че щом едната помпа е "капут" - значи и следващата е на път. Всичко ми струва - 90 лв за помпата + 75 лв ремонт = 165 лв. Другата помпа била от порядъка на 150 - 170 лв и може би другият месец ще я сменя без да чакам да се счупи. А за газовата майстора каза "не съм виждал толкова добре да работи автомобил на бензин и гас" -ще си я карам на бензин и газ и това си е. Много благодаря на всички който споделиха своя опит. Лек път.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kazakstaneca и 49 госта