



Коркова гарнитура на капака на клапаните В3?
- batteto.1984
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
преди време и аз сменях гарнитура на капака Пасат 1.6 АЕК,купих наи хубавата Елринг гумена дадох за нея 30 лв. и проте4е на следва6тия ден ,та скоро я сменях пак намерих една даже и марка няма6е струва6е 20 лв ама тая я намазах сас силикон отгоре и отдолу еми ве4е карам две седмици няма и капка масло сухо е!та моя савет е да се намаже и да се стягат здраво гаиките и няма да има те4ове 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Щом е протекла явно капака е бил изметнат.Лошото е,че чоек не може да разбере дали е изметнат капака или не е докато не сложи гарнитурата и не протече след някой и друг ден.
Аз сменях корковата един път ама след седмица протече (незнам каква марка беше понеже в сервиз ми я сменяха).Иначе и аз съм си взел коркова на Ерлинг ама мисля да сложа гумена този път.За по-сигурно май ще я намажа с един тънък пласт силикон (така и така го имам) за всеки случай
Аз сменях корковата един път ама след седмица протече (незнам каква марка беше понеже в сервиз ми я сменяха).Иначе и аз съм си взел коркова на Ерлинг ама мисля да сложа гумена този път.За по-сигурно май ще я намажа с един тънък пласт силикон (така и така го имам) за всеки случай

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
И моята беше коркова и течеше, купих си гумена върви си комплект със шпилките сложих я без силикон и на другия ден протече отдясно при полумесеца
Свалих я намазах я и от двете страни със силикон сложих я и няколко месеца беше добре но после пак почна да омаслява помалко.Та вече минаха към 2г и почна да се увеличава омасляването и мисля като се постопли времето пак да я сменя с гумена 


- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
radotom написа:На гумена гарнитура и аз бих сложил силикон, при все, че ако е хубава и ако я слага майстор, а не някой като мен, не би трябвало да се слага и пак няма да текне.
Ама на коркова не се слага
А каква е разликата, дали ти ще си смениш гарнитурата, или майстор? Освен, че ще ти е без пари, а на майстора трябва да платиш. Стига да ти се занимава, няма нищо сложно в това да си смениш гарнитурата на капака на клапаните? Та то е елементарно!
zfa159 написа:Kokoo написа:Айде един жокер -ГРЕС-![]()
Е ти ме уби.....по принцип се обезмаслява преди да се постави гарнитурата именно за да прилепне добре и да не изпуска от необезмасленото място
На корка леко му влияе температурат



-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
За да омекне корковата гарнитура , е потяпяш за 2-3 минути в гореща вода . Знам го от стар майстор и съм го правил на Жигула. Сега на пасата след като си смених гумичките на клапаните ,сложих коркова но мямаше условия да е омекотя горнитурата и изплю . След като се пребрах в гаража я махнах и намазах дебело със силикон (без гарнитура) оставих я леко да изсъхне и я сложих. Чак на другият ден сутринта я стегнах и заспа като къпано бебе , минал съм към 3500-4000 км и не е прокапала .Успех
Теодор написа:И моята беше коркова и течеше, купих си гумена върви си комплект със шпилките сложих я без силикон и на другия ден протече отдясно при полумесецаСвалих я намазах я и от двете страни със силикон сложих я и няколко месеца беше добре но после пак почна да омаслява помалко.Та вече минаха към 2г и почна да се увеличава омасляването ...."
Абсолютно същата работа и при мен. Започвам да си мисля, че или капака е изметнат или гарнитурата не е Елринг (купих я от Хоби Кар - Русе ако има значение).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта