Коркова гарнитура на капака на клапаните В3?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот batteto.1984 » Нед 17 фев 2008 13:24


преди време и аз сменях гарнитура на капака Пасат 1.6 АЕК,купих наи хубавата Елринг гумена дадох за нея 30 лв. и проте4е на следва6тия ден ,та скоро я сменях пак намерих една даже и марка няма6е струва6е 20 лв ама тая я намазах сас силикон отгоре и отдолу еми ве4е карам две седмици няма и капка масло сухо е!та моя савет е да се намаже и да се стягат здраво гаиките и няма да има те4ове :twisted:




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 17 фев 2008 15:37


Щом е протекла явно капака е бил изметнат.Лошото е,че чоек не може да разбере дали е изметнат капака или не е докато не сложи гарнитурата и не протече след някой и друг ден.
Аз сменях корковата един път ама след седмица протече (незнам каква марка беше понеже в сервиз ми я сменяха).Иначе и аз съм си взел коркова на Ерлинг ама мисля да сложа гумена този път.За по-сигурно май ще я намажа с един тънък пласт силикон (така и така го имам) за всеки случай :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 17 фев 2008 15:57


На гумена гарнитура и аз бих сложил силикон, при все, че ако е хубава и ако я слага майстор, а не някой като мен, не би трябвало да се слага и пак няма да текне.
Ама на коркова не се слага ;)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 17 фев 2008 16:05


И моята беше коркова и течеше, купих си гумена върви си комплект със шпилките сложих я без силикон и на другия ден протече отдясно при полумесеца :? Свалих я намазах я и от двете страни със силикон сложих я и няколко месеца беше добре но после пак почна да омаслява помалко.Та вече минаха към 2г и почна да се увеличава омасляването и мисля като се постопли времето пак да я сменя с гумена :wink:


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Нед 17 фев 2008 21:11


radotom написа:На гумена гарнитура и аз бих сложил силикон, при все, че ако е хубава и ако я слага майстор, а не някой като мен, не би трябвало да се слага и пак няма да текне.
Ама на коркова не се слага ;)

А каква е разликата, дали ти ще си смениш гарнитурата, или майстор? Освен, че ще ти е без пари, а на майстора трябва да платиш. Стига да ти се занимава, няма нищо сложно в това да си смениш гарнитурата на капака на клапаните? Та то е елементарно!


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Пон 18 фев 2008 8:25


zfa159 написа:
Kokoo написа:Айде един жокер -ГРЕС- :lol: :wink:

Е ти ме уби.....по принцип се обезмаслява преди да се постави гарнитурата именно за да прилепне добре и да не изпуска от необезмасленото място :shock


На корка леко му влияе температурат :? а така омазнен с греста става по-мек и отделно тънкият филм грес по-повърхноста помага на гарнитурата да прилепне :wink: .Досега имам около 15-16 сменени гарн. и само при една не се получи ама капака беше като банан. :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 18 фев 2008 10:14


Идеята е да не се ПРЕТЯГАТ гайките иначе каквато и гарнитура да сложите ще я премачка и ще протече.От притегнати гайки също се криви капака.


Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Serg71 » Пон 18 фев 2008 10:58


За да омекне корковата гарнитура , е потяпяш за 2-3 минути в гореща вода . Знам го от стар майстор и съм го правил на Жигула. Сега на пасата след като си смених гумичките на клапаните ,сложих коркова но мямаше условия да е омекотя горнитурата и изплю . След като се пребрах в гаража я махнах и намазах дебело със силикон (без гарнитура) оставих я леко да изсъхне и я сложих. Чак на другият ден сутринта я стегнах и заспа като къпано бебе , минал съм към 3500-4000 км и не е прокапала .Успех


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 18 фев 2008 11:05


един съвет, ако ще слагаш коркова :idea:

първо смени гарнитурата и пробвай - после сменяй маслото :idea:

шото няма смисъл да ти изхвърли новото масло mhihi

ахааа и още нещо - увури се, че има добра автомивка дето мият двигатели преди да сложиш корковата и магазин наблизо, дето продават гумени със шпилки mhihi


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Пон 18 фев 2008 13:35


Теодор написа:И моята беше коркова и течеше, купих си гумена върви си комплект със шпилките сложих я без силикон и на другия ден протече отдясно при полумесеца :? Свалих я намазах я и от двете страни със силикон сложих я и няколко месеца беше добре но после пак почна да омаслява помалко.Та вече минаха към 2г и почна да се увеличава омасляването ...." :wink:


Абсолютно същата работа и при мен. Започвам да си мисля, че или капака е изметнат или гарнитурата не е Елринг (купих я от Хоби Кар - Русе ако има значение).



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 49 госта