Как се сваля вентилатора на радиатора Golf3?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
formati
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 08 окт 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как се сваля вентилатора на радиатора Golf3?

Мнениеот formati » Съб 01 мар 2008 20:33


издава гадни звуци през няколко дни, явно лагерите са заминали. Днес огледах ситуацията и ми се струва че ще трябва да разглобя цялата предница че и радиатора да махна за да сваля това електромоторче :shock ако някой го е правил да сподели :roll:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 01 мар 2008 20:58


да, така е.
има писана тема! потърси ли я?


Потребителски аватар
bfgoodrich
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот bfgoodrich » Съб 01 мар 2008 21:22


Колега не че те плаша ама е голяма кушия.Аз лично на моита съм сменял две моторчета.Фарове броня всичко пада на земята.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 01 мар 2008 23:04


Не плашете човека :D . Работата е за 30-40 мин. Най- гадното е поставянето на скобата на долният маркуч на радиатора. По-добре читава червячна скоба иначе трябват клещи с дълги и тънки челюсти , че пречи търбата на сервото.


Потребителски аватар
zdafii
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот zdafii » Съб 01 мар 2008 23:47


колега аз го правих, ама отдавна и съм забравил подробности (предварително се извинявам ако гре6а за не6то 1.4 абд)
1 сваля6 ре6етката с емеблемата- тя е на едни 4оп4ета с отверката ама ВНИМАВАИ не се 4упят лесно ама
2 минава6 на бронята - от допълнителните фарове до мига4а като го махне6 има 2 по 2 болта. Тя е на релси отстран издърпва6 напред и е свалена (може да има о6те някои бол4а забравил съм ти 6те види6 какво е нужно)
3 аз махах фар след това радиатора долу няколко болта те се виждат ( искл. дат4ика, с керпеден или гарванови кле6ти маха6 смело скобите подлага6 лиген , пурво долната естествено) мие6 го ако иска6
4 вижда6 перката има не6то като предпазна пластмаса тя е закрепена с свински опа6ки реже6 ги и готово сменя6 перката ( преди вси4ко първо я пробваи дали работи ) купува6 св опа6ки 10 и по обратния път
аз така го правих и сега работи ама дат4ика ми се ебава бг кво да ви кажа :cry: :lol: между другото перката наи добре я вземи от морга като мен уж за оригинална поздрави


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Съб 01 мар 2008 23:49


Работата е за 30-40 мин.

:arrow:


formati
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 08 окт 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот formati » Нед 02 мар 2008 11:21


благодаря на всички, утре ще правя разглобяването ако е хубаво времето, Мисля да ремонтирам сегашното моторче като му сменя лагерите и евентуално ако леглата им са разбити да ми направят втулки. Не ми се взима втора употреба да не ми се наложи да го сменям пак след 6 месеца а ново сигурно е 200лв :roll:


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Нед 02 мар 2008 12:53


Това може да ти е от полза
[url]
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... &hl="[охлажд."
[/url]


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 02 мар 2008 13:28


formati написа:благодаря на всички, утре ще правя разглобяването ако е хубаво времето, Мисля да ремонтирам сегашното моторче като му сменя лагерите и евентуално ако леглата им са разбити да ми направят втулки. Не ми се взима втора употреба да не ми се наложи да го сменям пак след 6 месеца а ново сигурно е 200лв :roll:


Oт морга е 40 лв и истинско. Новото е пълно менте и изкарва 1 година - цена около 110-120 лв.Бях взел преди 2 години чисто ново с чакане / нямаше втора младост/ е ми изкара само 1 година-перката се деформира от топлината на радиатора :shock :shock без да е вдигала колата повече от 95 градуса. Перката стана елипса разби втулките, изгоря първа степен на вл.мотора. Взех от морга за 40 лв и го смених .Уж новия / ментето/ директно в контейнера.
Има 1 пластмасов кръг - спокойно може без него .Той е закрепен с пластамасови щипко които се чупят.преднзначението му е , ако изхвръкне перката да не удари радиатора. Но при въртяща се перка на високи обороти много ме съмнява да има полза.
За всеки случай съм го хванал с 4 болтчета М4

Направата на нови втулки е съмнителна работа - няма материал - трябва графитен бронз а откъде.
най -вероятно стругар да го направи от месинг и след около 1 год пак разбити втулки./Месинга не поема в себе си масло, не е материал с пори /.


formati
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 08 окт 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот formati » Пон 03 мар 2008 8:36


kris11 написа:
formati написа:благодаря на всички, утре ще правя разглобяването ако е хубаво времето, Мисля да ремонтирам сегашното моторче като му сменя лагерите и евентуално ако леглата им са разбити да ми направят втулки. Не ми се взима втора употреба да не ми се наложи да го сменям пак след 6 месеца а ново сигурно е 200лв :roll:


Oт морга е 40 лв и истинско. Новото е пълно менте и изкарва 1 година - цена около 110-120 лв.Бях взел преди 2 години чисто ново с чакане / нямаше втора младост/ е ми изкара само 1 година-перката се деформира от топлината на радиатора :shock :shock без да е вдигала колата повече от 95 градуса. Перката стана елипса разби втулките, изгоря първа степен на вл.мотора. Взех от морга за 40 лв и го смених .Уж новия / ментето/ директно в контейнера.
Има 1 пластмасов кръг - спокойно може без него .Той е закрепен с пластамасови щипко които се чупят.преднзначението му е , ако изхвръкне перката да не удари радиатора. Но при въртяща се перка на високи обороти много ме съмнява да има полза.
За всеки случай съм го хванал с 4 болтчета М4

Направата на нови втулки е съмнителна работа - няма материал - трябва графитен бронз а откъде.
най -вероятно стругар да го направи от месинг и след около 1 год пак разбити втулки./Месинга не поема в себе си масло, не е материал с пори /.
откъде го купи новото , защото хич не ми се иска да взимам втора ръка :roll: имам си вече едно такова :lol:


formati
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 08 окт 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот formati » Чет 06 мар 2008 10:01


оправих се :D за ново ми искаха 400лв :shock в юнитрейд или 200 от други фирми но след месец за доставка, купих си втора ръка и всичко е на 6! Разглобяването е елементарно ако имаш поне едно гедоре , отвертка и клещи :D


magiosnik^
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот magiosnik^ » Пет 07 мар 2008 0:27


и моя беше така взех една спринцовка и една система от аптеката резнах системата да ползвам маркучето с масло пръскаш към оста на перката отпреде

пробвай и пиши



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 150 госта