Как се сваля вентилатора на радиатора Golf3?
Как се сваля вентилатора на радиатора Golf3?
издава гадни звуци през няколко дни, явно лагерите са заминали. Днес огледах ситуацията и ми се струва че ще трябва да разглобя цялата предница че и радиатора да махна за да сваля това електромоторче
ако някой го е правил да сподели 
- bfgoodrich
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
колега аз го правих, ама отдавна и съм забравил подробности (предварително се извинявам ако гре6а за не6то 1.4 абд)
1 сваля6 ре6етката с емеблемата- тя е на едни 4оп4ета с отверката ама ВНИМАВАИ не се 4упят лесно ама
2 минава6 на бронята - от допълнителните фарове до мига4а като го махне6 има 2 по 2 болта. Тя е на релси отстран издърпва6 напред и е свалена (може да има о6те някои бол4а забравил съм ти 6те види6 какво е нужно)
3 аз махах фар след това радиатора долу няколко болта те се виждат ( искл. дат4ика, с керпеден или гарванови кле6ти маха6 смело скобите подлага6 лиген , пурво долната естествено) мие6 го ако иска6
4 вижда6 перката има не6то като предпазна пластмаса тя е закрепена с свински опа6ки реже6 ги и готово сменя6 перката ( преди вси4ко първо я пробваи дали работи ) купува6 св опа6ки 10 и по обратния път
аз така го правих и сега работи ама дат4ика ми се ебава бг кво да ви кажа
между другото перката наи добре я вземи от морга като мен уж за оригинална поздрави
1 сваля6 ре6етката с емеблемата- тя е на едни 4оп4ета с отверката ама ВНИМАВАИ не се 4упят лесно ама
2 минава6 на бронята - от допълнителните фарове до мига4а като го махне6 има 2 по 2 болта. Тя е на релси отстран издърпва6 напред и е свалена (може да има о6те някои бол4а забравил съм ти 6те види6 какво е нужно)
3 аз махах фар след това радиатора долу няколко болта те се виждат ( искл. дат4ика, с керпеден или гарванови кле6ти маха6 смело скобите подлага6 лиген , пурво долната естествено) мие6 го ако иска6
4 вижда6 перката има не6то като предпазна пластмаса тя е закрепена с свински опа6ки реже6 ги и готово сменя6 перката ( преди вси4ко първо я пробваи дали работи ) купува6 св опа6ки 10 и по обратния път
аз така го правих и сега работи ама дат4ика ми се ебава бг кво да ви кажа
- nikolay
- Мнения: 176
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
- Автомобил: VW Touran 2.0
- Двигател: BMM 2007
- Местоположение: Veliko Turnovo
Това може да ти е от полза
[url]
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... &hl="[охлажд."
[/url]
[url]
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... &hl="[охлажд."
[/url]
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13567
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
formati написа:благодаря на всички, утре ще правя разглобяването ако е хубаво времето, Мисля да ремонтирам сегашното моторче като му сменя лагерите и евентуално ако леглата им са разбити да ми направят втулки. Не ми се взима втора употреба да не ми се наложи да го сменям пак след 6 месеца а ново сигурно е 200лв
Oт морга е 40 лв и истинско. Новото е пълно менте и изкарва 1 година - цена около 110-120 лв.Бях взел преди 2 години чисто ново с чакане / нямаше втора младост/ е ми изкара само 1 година-перката се деформира от топлината на радиатора
Има 1 пластмасов кръг - спокойно може без него .Той е закрепен с пластамасови щипко които се чупят.преднзначението му е , ако изхвръкне перката да не удари радиатора. Но при въртяща се перка на високи обороти много ме съмнява да има полза.
За всеки случай съм го хванал с 4 болтчета М4
Направата на нови втулки е съмнителна работа - няма материал - трябва графитен бронз а откъде.
най -вероятно стругар да го направи от месинг и след около 1 год пак разбити втулки./Месинга не поема в себе си масло, не е материал с пори /.
откъде го купи новото , защото хич не ми се иска да взимам втора ръкаkris11 написа:formati написа:благодаря на всички, утре ще правя разглобяването ако е хубаво времето, Мисля да ремонтирам сегашното моторче като му сменя лагерите и евентуално ако леглата им са разбити да ми направят втулки. Не ми се взима втора употреба да не ми се наложи да го сменям пак след 6 месеца а ново сигурно е 200лв
Oт морга е 40 лв и истинско. Новото е пълно менте и изкарва 1 година - цена около 110-120 лв.Бях взел преди 2 години чисто ново с чакане / нямаше втора младост/ е ми изкара само 1 година-перката се деформира от топлината на радиатора![]()
без да е вдигала колата повече от 95 градуса. Перката стана елипса разби втулките, изгоря първа степен на вл.мотора. Взех от морга за 40 лв и го смених .Уж новия / ментето/ директно в контейнера.
Има 1 пластмасов кръг - спокойно може без него .Той е закрепен с пластамасови щипко които се чупят.преднзначението му е , ако изхвръкне перката да не удари радиатора. Но при въртяща се перка на високи обороти много ме съмнява да има полза.
За всеки случай съм го хванал с 4 болтчета М4
Направата на нови втулки е съмнителна работа - няма материал - трябва графитен бронз а откъде.
най -вероятно стругар да го направи от месинг и след около 1 год пак разбити втулки./Месинга не поема в себе си масло, не е материал с пори /.
-
magiosnik^
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 0:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта
