

formati написа:благодаря на всички, утре ще правя разглобяването ако е хубаво времето, Мисля да ремонтирам сегашното моторче като му сменя лагерите и евентуално ако леглата им са разбити да ми направят втулки. Не ми се взима втора употреба да не ми се наложи да го сменям пак след 6 месеца а ново сигурно е 200лв
откъде го купи новото , защото хич не ми се иска да взимам втора ръкаkris11 написа:formati написа:благодаря на всички, утре ще правя разглобяването ако е хубаво времето, Мисля да ремонтирам сегашното моторче като му сменя лагерите и евентуално ако леглата им са разбити да ми направят втулки. Не ми се взима втора употреба да не ми се наложи да го сменям пак след 6 месеца а ново сигурно е 200лв
Oт морга е 40 лв и истинско. Новото е пълно менте и изкарва 1 година - цена около 110-120 лв.Бях взел преди 2 години чисто ново с чакане / нямаше втора младост/ е ми изкара само 1 година-перката се деформира от топлината на радиатора![]()
без да е вдигала колата повече от 95 градуса. Перката стана елипса разби втулките, изгоря първа степен на вл.мотора. Взех от морга за 40 лв и го смених .Уж новия / ментето/ директно в контейнера.
Има 1 пластмасов кръг - спокойно може без него .Той е закрепен с пластамасови щипко които се чупят.преднзначението му е , ако изхвръкне перката да не удари радиатора. Но при въртяща се перка на високи обороти много ме съмнява да има полза.
За всеки случай съм го хванал с 4 болтчета М4
Направата на нови втулки е съмнителна работа - няма материал - трябва графитен бронз а откъде.
най -вероятно стругар да го направи от месинг и след около 1 год пак разбити втулки./Месинга не поема в себе си масло, не е материал с пори /.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта