Net_Master написа:... бутка около 1 л масло на 900-1000 км...
Май ще трябва да последваш примера на Sunny
ivo123 написа:само информативно потенциометъра на дроселовата клапа гледаха ли?
Net_Master написа:ivo123 написа:само информативно потенциометъра на дроселовата клапа гледаха ли?
Демек дебитомера? Ами не...не знам какво да му гледаме, чувал съм, че не трябва да се ръчка мнного от неразбиратели, щото трудно се настройва..Утре ще мерим компресията да видим как е...
А за примера на Sunny не разрах ..
turbob написа:koлеги стига ги мерете тези компресии,компресията идва от клапаните като даржат добре,а сигменти и бутала колкото да са износени маслото в цилиндрите уплатнява
При теб имало ли е такъв проблем.mitov_m написа:релето е над бушоните черно на цвет оригинално струва 14лв оригинално номерчето му е 165906381 а по каталожен номер на vw е А0314Е05 пробваите има голям резултат подържа стабилно напрежението към компа което е от голямо значение върху начина които тои управлява датчици и токове и други работи.Моето се беше поразтопило към едната клема и колата нямаше голяма мощност и забиваше.Струва си пробата се пак е 14лв и много хора не знаят за него и неговите функций
mitov_m написа:релето е над бушоните черно на цвет оригинално струва 14лв оригинално номерчето му е 165906381 а по каталожен номер на vw е А0314Е05 пробваите има голям резултат подържа стабилно напрежението към компа което е от голямо значение върху начина които тои управлява датчици и токове и други работи.Моето се беше поразтопило към едната клема и колата нямаше голяма мощност и забиваше.Струва си пробата се пак е 14лв и много хора не знаят за него и неговите функций
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта