Голям проблем с малкия 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 21 фев 2008 23:39


Net_Master написа:... бутка около 1 л масло на 900-1000 км...

Май ще трябва да последваш примера на Sunny




Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пет 22 фев 2008 19:19


ivo123 написа:само информативно потенциометъра на дроселовата клапа гледаха ли?


Демек дебитомера? Ами не...не знам какво да му гледаме, чувал съм, че не трябва да се ръчка мнного от неразбиратели, щото трудно се настройва..Утре ще мерим компресията да видим как е...

А за примера на Sunny не разрах .. :gruebel


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 22 фев 2008 20:08


Net_Master написа:
ivo123 написа:само информативно потенциометъра на дроселовата клапа гледаха ли?


Демек дебитомера? Ами не...не знам какво да му гледаме, чувал съм, че не трябва да се ръчка мнного от неразбиратели, щото трудно се настройва..Утре ще мерим компресията да видим как е...

А за примера на Sunny не разрах .. :gruebel

Сегменти батка, сегменти :wink: А колкото до замислянето, има доста подобни теми и във всичките пише да се проверят едни и същи компоненти на системата.Докато това не се направи, няма как да се открие проблема, колкото и да ни се иска :wink:


Потребителски аватар
turbob
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот turbob » Чет 28 фев 2008 22:46


koлеги стига ги мерете тези компресии,компресията идва от клапаните като даржат добре,а сигменти и бутала колкото да са износени маслото в цилиндрите уплатнява


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Пет 29 фев 2008 23:05


turbob написа:koлеги стига ги мерете тези компресии,компресията идва от клапаните като даржат добре,а сигменти и бутала колкото да са износени маслото в цилиндрите уплатнява



Може и да излезеш прав...компресията се оказа 13, което според мен е доста добре, очаквам други предположения. Загряла не върви и не върви, днеска пак...стигна почти 90 градуса и все по-зле става..като изстине и пак почва да цепи мрака... :(


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Нед 02 мар 2008 17:48


защо не погледнеш релето което подържа напрежението към ел блока когато се по опече повече колата като загрее почва да губи мощност имал съм го този проблем като подадеш рязко газ се зачудва до към 2500 и след това ок


Потребителски аватар
ivansho
Мнения: 72
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот ivansho » Нед 02 мар 2008 21:01


Колеги тва със сегментите колко може да излезе че и аз май на там отивам!Да си направя няква сметка за парите.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 04 мар 2008 11:10


mitov_m, къде се намиора това реле. Имам същия проблем появява се отвреме на време това заглъхване. Оправя се със рестарт на двигателя. Както карам гася веднага паля и всичко си е ОК.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Вто 04 мар 2008 19:16


Здравейте на всички,оказа се че този мотор 2Е има май един и сащ проблем.Едно заглъхване до 3000 об. и после вече си върви.На моята кола какво ли не сменях сегменти с гумички,бензинови маслени въздушни филтри,свещи кабели делко палец почистване на дюзи.Не сам сменял само бензинова помпа но в момента карам на газ и пак си е същото като че ли не достига въздух,не може хубаво да се изреже.Направо незнам дано някой да разбере.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Вто 04 мар 2008 20:09


дамм, крайно време е...batslav. Незнам при теб въздух ли не стига, но на поредната диагностика сондата в ауспуха показа бедна смес. Ламбдата си е ОК...не показва грешки ВАГ-КОМ. Май ще дезертирам от WV, ослушвам се за BMW.


Потребителски аватар
mitov_m
Мнения: 31
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот mitov_m » Сря 05 мар 2008 13:19


релето е над бушоните черно на цвет оригинално струва 14лв оригинално номерчето му е 165906381 а по каталожен номер на vw е А0314Е05 пробваите има голям резултат подържа стабилно напрежението към компа което е от голямо значение върху начина които тои управлява датчици и токове и други работи.Моето се беше поразтопило към едната клема и колата нямаше голяма мощност и забиваше.Струва си пробата се пак е 14лв и много хора не знаят за него и неговите функций :?


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Сря 05 мар 2008 14:40


10x


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Сря 05 мар 2008 19:35


mitov_m написа:релето е над бушоните черно на цвет оригинално струва 14лв оригинално номерчето му е 165906381 а по каталожен номер на vw е А0314Е05 пробваите има голям резултат подържа стабилно напрежението към компа което е от голямо значение върху начина които тои управлява датчици и токове и други работи.Моето се беше поразтопило към едната клема и колата нямаше голяма мощност и забиваше.Струва си пробата се пак е 14лв и много хора не знаят за него и неговите функций :?
При теб имало ли е такъв проблем.


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Чет 06 мар 2008 8:41


mitov_m написа:релето е над бушоните черно на цвет оригинално струва 14лв оригинално номерчето му е 165906381 а по каталожен номер на vw е А0314Е05 пробваите има голям резултат подържа стабилно напрежението към компа което е от голямо значение върху начина които тои управлява датчици и токове и други работи.Моето се беше поразтопило към едната клема и колата нямаше голяма мощност и забиваше.Струва си пробата се пак е 14лв и много хора не знаят за него и неговите функций :?


Номера на това реле излиза като реле за бензиновата помпа????

http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=ru


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Чет 06 мар 2008 15:22


дамм и релетата са няколко черни на "цвет", но за сметка на това си имат номера (99,21...) такива нещица врели некипели



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта