хидравличен проблем

Техническа и сервизна информация за Passat
siso__
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

хидравличен проблем

Мнениеот siso__ » Пет 07 мар 2008 21:01


Здравейте.Отнася се за пасат б3.При студен двигател на място волана на дясно се върти добре а наляво трудно.Като позагрее двигателя се пооправа.Някакви идеи??




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 07 мар 2008 22:00


И аз имам подобен случей,само4е при мен е обратното.Като запаля колата първите 2-3 завъртания на волана са безпроблемни,но след това волана става тежтк и нещо започва да брамчи яко :horror: ще помоля ако някои може да помогне и на двамата,че намраво ми скаса нервите тая хидравлика :banghead: :rocketwhore


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре,,,,,,,,,,,

Мнениеот Radoslav_Radev » Пет 07 мар 2008 22:29


при наште коли хидравличното масло е минерално и зелено на цвят,по танкана е да се купиот сервиза на Шкода в Надежда/околовръсното/та значи в източете изцяло старата хидравлична течност като накрая давате пълен ляв и после пълен десен,отвивате 1 от главните маркучи от помпата и,,,,,,,в легенчето,ако не стане отивате на план Б-сменяте самата хидравлична помпа заб/след като източите завивате щтуц на помпата,палите колата и някои помощник сипва течноста в казанчето а дривера върти постоянно ля десен и така,продават се в туби по 1 лит успех :D


orlinlakov
Мнения: 117
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот orlinlakov » Пет 07 мар 2008 23:05


Колеги кажете ми колко струва тази хидравлична течност. Имам голямо желание да ся сменя но не смея защото не знам каква да купя. Карам пасат 1,6 АЕК 101кс 95година
П.С
ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ОТКЛОНЕНИЕТО ОТ ТЕМАТА! :oops


siso__
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот siso__ » Съб 08 мар 2008 8:31


Добре де ако от помпата е проблема няма ли да се върти трудно и на двете страни?


siso__
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот siso__ » Съб 08 мар 2008 20:11


хаиде помагаите,предположения-реика или помпа????????


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот Radoslav_Radev » Нед 09 мар 2008 8:24


:D :D :D ПОМПА Sisoooooooooooooooo,помпата е аут :(


Потребителски аватар
Masculan
Мнения: 108
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

hahahaha

Мнениеот Masculan » Нед 09 мар 2008 14:36


Абе пичове, аз току що смених хидравличното масло, но със червено.
Има ли някакъв проблем, че не е зелено(минерално)???????


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ре

Мнениеот Radoslav_Radev » Нед 09 мар 2008 15:03


има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех :roll:


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ре

Мнениеот batsande » Нед 09 мар 2008 19:32


Radoslav_Radev написа:има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех :roll:


Няма никакъв проблем да кара с червеното масло.Аз имах същия проблем преди около година. На ляво волана се въртеше по лесно от колкото на дясно.Следователно при прав участък когато се пусне волана колата правеше лек ляв завой /защото и съпротивлението на хидравликата на едната страна е по малко/. По метода на изключването стигнах до извода че проблева идва от рейката ане от помапата. Самата помпа подава налягане към червяка /така да го нарека/ а от там в зависимуст на къде се навие волана "отпушва" налягането към въпросната страна. Преди да отида да ми рециклират рейката налях ново масло с идеята проблема да изчезне но след като я ремонтираха попитах защо са ми наляли червено масло а не зелено/става въпрос за 9ти блок в студентски град/ тогава инженера ме увери че проблема е просто никакъв. И наистина нямаше проблем с маслото а на рейката бе проблема именно в този червяк /бил е надробен/ от тогава няма проблем.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: ре

Мнениеот dj_tuhla » Пон 10 мар 2008 0:18


Radoslav_Radev написа:има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех :roll:


Колега не съм съгласен изобщо с тезата ти.

Не ми се спори, ще кажа само, че след като ми рециклираха помпата в 9бл. ТУ (катедра "хидравлични усилватели и нам си кво") ми сипаха именно червен CASTROL, като казаха че според тях това е най-доброто масло за случая. Мисля че знаеха какво правят, а и вече година ще стане няма никакви проблеми и шумове.

Поздрави.


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ре

Мнениеот batsande » Пон 10 мар 2008 15:15


dj_tuhla написа:
Radoslav_Radev написа:има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех :roll:


Колега не съм съгласен изобщо с тезата ти.

Не ми се спори, ще кажа само, че след като ми рециклираха помпата в 9бл. ТУ (катедра "хидравлични усилватели и нам си кво") ми сипаха именно червен CASTROL, като казаха че според тях това е най-доброто масло за случая. Мисля че знаеха какво правят, а и вече година ще стане няма никакви проблеми и шумове.

Поздрави.



Именно


Потребителски аватар
Radoslav_Radev
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

vaskoto 1

Мнениеот Radoslav_Radev » Пон 10 мар 2008 18:25


:D
оригиналното масло е зелено.


Потребителски аватар
Пилето
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Пилето » Пон 10 мар 2008 18:41


Ако е проблемна помпата- или ще има течове, или свирене или няма да се завърта лесно и на двете страни, а щом проблема е трудно въртене само на едната посока- проблема е или в разпределителя- там където влиза кормилния прът или в напречната движеща част затяга.

Значи сваля се рейката и без масло се завърта на ръка от шлиците- ако затяга пак на едната страна- сменят се тефлоновите втулки на плъзгача, ако е еднакво и няма затягане- сменя се цялата рейка.


siso__
Мнения: 23
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот siso__ » Пон 10 мар 2008 19:57


дано като загрее двигателя се върти нормално и в двете посоки,прави проблем само при студена кола!!!!!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта