


хидравличен проблем
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 19:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
хидравличен проблем
Здравейте.Отнася се за пасат б3.При студен двигател на място волана на дясно се върти добре а наляво трудно.Като позагрее двигателя се пооправа.Някакви идеи??
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,
при наште коли хидравличното масло е минерално и зелено на цвят,по танкана е да се купиот сервиза на Шкода в Надежда/околовръсното/та значи в източете изцяло старата хидравлична течност като накрая давате пълен ляв и после пълен десен,отвивате 1 от главните маркучи от помпата и,,,,,,,в легенчето,ако не стане отивате на план Б-сменяте самата хидравлична помпа заб/след като източите завивате щтуц на помпата,палите колата и някои помощник сипва течноста в казанчето а дривера върти постоянно ля десен и така,продават се в туби по 1 лит успех 

-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 13:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре




- Masculan
- Мнения: 108
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hahahaha
Абе пичове, аз току що смених хидравличното масло, но със червено.
Има ли някакъв проблем, че не е зелено(минерално)???????
Има ли някакъв проблем, че не е зелено(минерално)???????
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре
има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех 

-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ре
Radoslav_Radev написа:има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех
Няма никакъв проблем да кара с червеното масло.Аз имах същия проблем преди около година. На ляво волана се въртеше по лесно от колкото на дясно.Следователно при прав участък когато се пусне волана колата правеше лек ляв завой /защото и съпротивлението на хидравликата на едната страна е по малко/. По метода на изключването стигнах до извода че проблева идва от рейката ане от помапата. Самата помпа подава налягане към червяка /така да го нарека/ а от там в зависимуст на къде се навие волана "отпушва" налягането към въпросната страна. Преди да отида да ми рециклират рейката налях ново масло с идеята проблема да изчезне но след като я ремонтираха попитах защо са ми наляли червено масло а не зелено/става въпрос за 9ти блок в студентски град/ тогава инженера ме увери че проблема е просто никакъв. И наистина нямаше проблем с маслото а на рейката бе проблема именно в този червяк /бил е надробен/ от тогава няма проблем.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: ре
Radoslav_Radev написа:има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех
Колега не съм съгласен изобщо с тезата ти.
Не ми се спори, ще кажа само, че след като ми рециклираха помпата в 9бл. ТУ (катедра "хидравлични усилватели и нам си кво") ми сипаха именно червен CASTROL, като казаха че според тях това е най-доброто масло за случая. Мисля че знаеха какво правят, а и вече година ще стане няма никакви проблеми и шумове.
Поздрави.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ре
dj_tuhla написа:Radoslav_Radev написа:има приятелче и то голям,помпата е изградена с детаили смазващи се САМО С МИНЕРАЛНО МАСЛО НА Ф/А ФОЛКСВАГЕН,рискувас до месец да търсиш и помпа,а и не забравяи че мин масло е по гъсто от другите масла и налягането от него е по-голямо естествено,това е,успех
Колега не съм съгласен изобщо с тезата ти.
Не ми се спори, ще кажа само, че след като ми рециклираха помпата в 9бл. ТУ (катедра "хидравлични усилватели и нам си кво") ми сипаха именно червен CASTROL, като казаха че според тях това е най-доброто масло за случая. Мисля че знаеха какво правят, а и вече година ще стане няма никакви проблеми и шумове.
Поздрави.
Именно
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto 1

оригиналното масло е зелено.
Ако е проблемна помпата- или ще има течове, или свирене или няма да се завърта лесно и на двете страни, а щом проблема е трудно въртене само на едната посока- проблема е или в разпределителя- там където влиза кормилния прът или в напречната движеща част затяга.
Значи сваля се рейката и без масло се завърта на ръка от шлиците- ако затяга пак на едната страна- сменят се тефлоновите втулки на плъзгача, ако е еднакво и няма затягане- сменя се цялата рейка.
Значи сваля се рейката и без масло се завърта на ръка от шлиците- ако затяга пак на едната страна- сменят се тефлоновите втулки на плъзгача, ако е еднакво и няма затягане- сменя се цялата рейка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Drakezoid и 64 госта