Проблем със стрелката на температурата
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Така ,аз имах проблеми и с термостата и с датчика на перката ,че и с датчика на таблото.Смених пьрвите два и колата е работила добре,но стрелката пак не слушаше.Смених и този и повече няма какво да направи проблем.Нещата са 3,4 и ако се сложат свястни части няма да имаш проблем
Общо с работа едвали смяната на 3те ще е повече от 100тина лева
Метни го на 1 компютьр да видят кое как е
успех



- George Nedelchev
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- venci_guitar
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
l-s1914 написа:И аз го имам същи проблем но съм сигурен че не е термостат аз си мислех за някакъв датчик
Аз съм с ТДИ и имах същия проблем. След стрелката даже започна и компютъра да индикира грешка ABGAS....нещо си, Вагкома я прочете като температурен датчик. След като прочетох няколко теми обаче, реших да започна от най-лесния вариант. Откачих клемата на темп. датчик и я напръсках със почистващ спрей. От тогава проблема се оправи.
stoyanz написа:l-s1914 написа:И аз го имам същи проблем но съм сигурен че не е термостат аз си мислех за някакъв датчик
Аз съм с ТДИ и имах същия проблем. След стрелката даже започна и компютъра да индикира грешка ABGAS....нещо си, Вагкома я прочете като температурен датчик. След като прочетох няколко теми обаче, реших да започна от най-лесния вариант. Откачих клемата на темп. датчик и я напръсках със почистващ спрей. От тогава проблема се оправи.
Мерси колега ще пробвам

-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
l-s1914 написа:stoyanz написа:l-s1914 написа:И аз го имам същи проблем но съм сигурен че не е термостат аз си мислех за някакъв датчик
Аз съм с ТДИ и имах същия проблем. След стрелката даже започна и компютъра да индикира грешка ABGAS....нещо си, Вагкома я прочете като температурен датчик. След като прочетох няколко теми обаче, реших да започна от най-лесния вариант. Откачих клемата на темп. датчик и я напръсках със почистващ спрей. От тогава проблема се оправи.
Мерси колега ще пробвам
Отпред на двигателя също има две клеми една под друга. Едната отива към разпр. вал и мисля, че има датчик за обороти, но другата се връзва с някакъв датчик който според мен мери температурата на нафтата. Напръскай и нея за всеки случай.
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
venci_guitar написа:Ако ида нба диагностика ще илезе ли точно къде е проблема, защото 99% че не е термостата, защото не може да изстуди до 0 градуса за 2 сек., а парното да духа топло?
Определено е или от датчика или поради някаква причина по време на движение губи връзката към датчика - примерно лош контакт на самата букса. Има и много малка вероятност да има и грижа в таблото.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
George Nedelchev написа:при мене пък стрелката за температурата си стои долу и не мърда,а лампичката за нивото на антифриза не спира да мига,въпреки че има предостатъчно .дали и тва ще е от датчика?
Не е невъзмжно да е от датчика, но предполагам, че не той е виновника... Поне при мен не беше.
Платката на таблото на Г2 е една мека пластмасова плака с вакуумно нанесени писти и контактни площадки за уредите.
Специално термометъра и горивомера контактуват чрез едни 3мм шпилки и гайчици. На термометъра шпилките са 3, а на горивомера- 2
При мен, в следствие на разхлабване, се беше истъркала контактната площадка под минуса на термометъра. И при вибрациите в началото ту даде контакт, ту не даде... И постоянно ми включваше лампичката за водата, а стрелката седеше долу, защото не успяваше просто да се вдигне.
Когато дотолкова се износи, че даже спря и да мига, свалих таблото, на една медна шайбичка запоих проводниче и дублирах минуса с минуса на горивото

Заспа!
Профилактично виж да нямаш окислени контакти на датчика за температурата, но не ми се вярва да е от там.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта