

Хванат е за кутията на въздушния филтър с две 6мм болтчета.Под 2000об ,ако набираш не очаквай чудесаBundy написа:един тъп въпрос..... Къде се намира дебитомера.... ама обяснете така че да го намеря.... Не чаткам много от коли но ми е мерак да се понауча...
П.П. Със същият двигател съм 1Z....
Аз с моята вдигам 160-170 обаче на ниските обороти на 3 или 4 като изпреварвам ми се струва че бавно набира.... Пак ли с дебитомер е свързано или просто ми се струва?
gicho76 написа:от една седмица съм с 1,9TDI - XI.1994г. - 90к.с.
и след обслужването /ремъци, масла и филтри/ взех да преглеждам и други неща, на които може да се направи някаква профилактика и стигнах до дебитомера. След като го свалих видях че въпросната мрежичка, която се сваля за почистване я няма.
1.Мога ли да изрежа от някакъв материал друга мрежа и да я залепя с поялника или поксипол?
2.Как да разбера дали изобщо дебитомера работи, защото като му махна буксата няма никаква разлика?
Brezel написа:gicho76 написа:2.Как да разбера дали изобщо дебитомера работи, защото като му махна буксата няма никаква разлика?
щом разлика нема значи не работи. Ако го смениш колата ше литне .
gicho76 написа:Brezel написа:gicho76 написа:2.Как да разбера дали изобщо дебитомера работи, защото като му махна буксата няма никаква разлика?
щом разлика нема значи не работи. Ако го смениш колата ше литне .
Преди да се ръсна 300лв. може ли да ми отговорите на още нещо:
1.Каква трябва да е разликата при включен/изключен куплунг на дебитомера?
2.В движение или на място се пробва? И как по-точно се разбира крайния резултат - повреден или здрав ?
gicho76 написа:1.Каква трябва да е разликата при включен/изключен куплунг на дебитомера?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта