Vag-com грешка G71 00519 - РЕШЕН!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Vag-com грешка G71 00519 - РЕШЕН!!!

Мнениеот gicho76 » Вто 08 апр 2008 17:54


Vag-com грешка:
G71
00519 Intake Manifold Pressure Sensor
31-00 Open or Short to ground

Нещо е на маса на този G71 или е отворен - само това разбрах.
Помагайте ако можете - къде се намира и какво трябва да направя!

Последна промяна от gicho76 на Сря 09 апр 2008 17:09, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 08 апр 2008 18:03


това добре ама имаше ли и други грешки
защото тази не е от наи-подходящите


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 08 апр 2008 18:06


махни гуменото уплътнение на буксата,като го подбърнеш назад към кабелите.почти съм сигурен,че ще видиш скъсан кабел.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Вто 08 апр 2008 18:10


ifidik написа:махни гуменото уплътнение на буксата,като го подбърнеш назад към кабелите.почти съм сигурен,че ще видиш скъсан кабел.


На коя букса?


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Вто 08 апр 2008 18:11


kombito-tdi написа:това добре ама имаше ли и други грешки
защото тази не е от наи-подходящите


имаше но се изтриха и не се появиха отново, а тази си се появява винаги.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 08 апр 2008 18:40


колега естеството на тази грешка е такова че е свьрзано с манипулации за които не си подготвен .отиди при някои които разбира какво прави.ако ли не може да изтрьпниш с едно еку назад .
виж да беше друга грешка с удоволствие бих те насьрчил да си я рьчкаш


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 08 апр 2008 18:40


:cry:


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Вто 08 апр 2008 19:02


ifidik написа::cry:

колега не разбрах на коя букса да махна гуменото уплътнение и да видя кабелите?!?


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Вто 08 апр 2008 19:50


опитах буквален превод на грешката и се получи нещо като:
сензор за налягане в смукателния колектор, който според вида на грешката излиза че е постоянно отворен или е дал на маса.

май се казва: MAP sensor и се намира вътре в компютъра и следи налягането чрез един маркуч който влиза в него.
Утре ще проверя дане би да е измъкнат маркуча.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Сря 09 апр 2008 17:25


Решен!!! Благодарение на Rabbit_TDI.
Мерси много !!!
Бях на Vag-com и грешки 0 !!!
Все пак правилната подредба на маркучите може ли да се види от някъде за всеки случай?
Най-вече ме интересува къде отива този маркуч дето тръгва от вакума, минава под декоративния капак на мотора с надписа TDI и излиза в ляво под него?
може снимки на gicho76@gmail.com

Ето съвета на Rabbit_TDI, който в последствие се оказа решение на проблема:
Виж дали маркуча от колекторите към компа е сложен
/доста често при проблеми джамбазите го махат и мушкат в ЕГР-а/.
Маркуча се намира като застанеш пред колата отпред в ляво.
Свързва пъпката от горната част на колектора с компа /влиза в ламарината на купето отгоре-щото компа е под чистачките./


Като причина за размяната на маркучите мисля, че е неволно грешно свързване след обслужването на колата.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 09 апр 2008 19:40


Бях на Vag-com и грешки 0 !!!

Чудесно, и дано така остане, но видя ли readiness как е? Ако всичко е pass, тогава си ОК. Ако не, много е вероятно грешката да се появи отново.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Сря 09 апр 2008 20:11


ми то беше очевидно, че са разменени маркучи. След някой ден пак ще отида на vag-com и ще проверя и това readiness всичко да е pass

vag-com-a не може да влезне в тази опция, пише че колатами не е съвместима с някакво OBD II

Последна промяна от gicho76 на Чет 10 апр 2008 12:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 10 апр 2008 7:31


:oops: -забравих снимката,но темата на Adnan ще ти свърши същата работа.Той го е снимал.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта