Колеги какво мислите за тази колица ????

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции

да или не

да
29
71%
не
12
29%
 
Общо гласове: 41
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Сря 30 ное 2005 2:12


И аз гласувах ЗА въпреки че цената ми се вижда доста. Иначе на външен вид е супер!

Дано и отвътре по купето да е добра.

Гледай да не е раздрънкана и отвътре да е запазена.

окачване на Голф 2 - почти без пари се прави така че тва не трябва да те притеснява. Мотора - печките незнам как са, но и той се прави ако не е в ред.

Но все пак за тия пари трябва да е като нова!




Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 30 ное 2005 9:32


°niksi° написа:...
Мойта /преди 4 дни я взех/ е 1.6ТДИ - 80 к.с., 06.91 г. и я платих 4300 без л.дж., така че не е много 4000 за тая.
...


Леле майко, абе аз моя пасат го взех за толкова. :shock:
Прекалено скъпо е според мен.


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Сря 30 ное 2005 10:27


Vasseto написа:Много скъпо бре.

И аз така мисля ,ако добавиш още 1000/2000 ще си вземеш 3ка слънце.Е с малко късмет де :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 30 ное 2005 10:39


Ревни да ти я смъкнат на 3800 с джантите да си под психологическата бариера от 4 бона направи и един хубав преглед и скачай в чувала.
Има стойка друго само на живо ;)


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 30 ное 2005 11:51


ако си мераклия действай....квото и да ти кажем
но...лично аз не бих дал 4000 лв за кола на 16 години, двуврата, ако ще да е слънчева както изглежда тази....скъпо е...сега ще кажете ама това е тд и те така вървят....да, ама си е стара за съжаление, за тия пари пасата и то по-нов може да се вземе


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 30 ное 2005 12:17


Няма снимка с отворен капак, иначе ще ти кажа колко коня е. Лесно се познават - ако е с интеркулер - 80к.с.
- ако е без, но с помпа с LDA (прилича на гъба в/у горивната помпа) - 69к.с.
- ако е без LDA - 60к.с.
Всички се водях ТД-та.
Принципно 2-я вид (обикновеното ТД с 69к.с.) са по-евтини от тези с 80 и 60к.с. (едните - с интеркулер, другите - екодизели).
Също така (лично мое мнение) дизела 60к.с. при едни и същи км и сходна поддръжка би трябвало да е в по-добро състояние от останалите, тъй като е "по-разтоварен". От него лесно могат да се изкарат почти 80кс като му добавиш интеркулер и му махнеш катализатора.
Като го пробваш - ако можеш виж как пали сутрин. После го карай докато загрее хубаво (ако може и перка да включи), изгаси го, изчакай 10-15 мин и виж как ще запали. Ослушай се за странни звуци и погледни дали няма масло около турбото. И в други теми съм ги писал тези неща. :wink:


Потребителски аватар
dulag
Мнения: 331
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dulag » Пет 02 дек 2005 14:51


Благодаря колеги , но нестана :cry:
На два пъти да се видим с момчето , но на колата все нешто и става , ту джанта , ту задръстване и тн., и нещо друго тъкмо стигнахме до компромис кога да се видиме и той ми заявява - Обаче няма да махаш дюзите за да мерш компресията защото щяли да се разтекат след това или нещо от сорта и аз му казах че няма да се занимавам повече с него има нещо гнило според мене :?: :?: :?: :arrow:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 02 дек 2005 15:07


dulag написа:Благодаря колеги , но нестана :cry:
На два пъти да се видим с момчето , но на колата все нешто и става , ту джанта , ту задръстване и тн., и нещо друго тъкмо стигнахме до компромис кога да се видиме и той ми заявява - Обаче няма да махаш дюзите за да мерш компресията защото щяли да се разтекат след това или нещо от сорта и аз му казах че няма да се занимавам повече с него има нещо гнило според мене :?: :?: :?: :arrow:

Явно е така. Абе трудно се намира читав дизел на толкова години :?


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Пет 02 дек 2005 15:11


Добре, че не се съобрази с резултата от "помощ от публиката" :D


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 02 дек 2005 16:43


да отговоря зашто според мен турбото мачка двигатела.бащата караше 1.6 д наоколо 600000км и смени едни сегменти.имам познат с 1.6 тд на около 700000 км е с основен ремонт 3 пъти сменяни сегменти в буталния болт има луфт и голям ръб на цилиндъра.та оттук или 2-ри основен или в моргата


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 02 дек 2005 17:21


g1.6s написа:....


OK. За тоя случай си прав, но не бива да се прави генерален извод от 2 коли - според мене всичко е въпрос на подръжка и разумно каране.

И тъй като колагата казва че се е провалила работата с колата мисля, че темата е приключена вече.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта