Абе смяната на тази гарнитура си е много сериозна работа,аз миналата година лятото какъв го ядох...още ми настръхва косата като си спомня.
Имах съвсем леко сълзене и на майстор,майстора казва за пет минути работа,слага гарнитурата,маже със силикон,казва изчакай половин час да стегне.
Чакам,качвам се,всичко хубаво,мерси и т.н.,по време на движение-нищо,на първия светофар забелязвам усилено димене от двигателния отсек,спирам на пожар,отварям...всичко буквално удавено в масло и от колекторите пуши все едно че гори мотора

.
Ужас ужасен,едвам се върнах до майстора,три гарнитури смени и при трите течеше(последната Виктор Рейнц)...накрая го заебах,явно не му се удаваше тази работа.

Та така де,да ви кажа,че не е майтап работа,за има няма и километър бях загубил над литър масло...ами ако не беше светофара и бях тръгнал за Пловдив примерно.
Последно ми я направиха без силикон с динамометричен ключ,коркова...не е мръднала до сега.