








Твърдо НЕ на корковите гарнитури потичат след 1мес. винаги ,по-добре да си сложи гумена продават я с шпилките които са без ръб и се навиват до долу,а относно стягането не съм чувал да се стяга и виждал с динамометричен ключ капака на клапаните,може по книгите да пише 10 нютон метра,ама на практика ако е малко повече какво няма да върви двигателя ли...katcko написа:колега ако още не си я сменил,земи си коркова ! и без силикон
Гайките се стягат на кръст от средата към краищата на капака
PitkataJoe написа:Силикон термоустойчив си вземи, почисти хубаво, намажи главата, сложи гарниурата, намажи пак отгоре и сложи капака. Не затягай много силно после. Успех.
ceci_rohe написа:PitkataJoe написа:Силикон термоустойчив си вземи, почисти хубаво, намажи главата, сложи гарниурата, намажи пак отгоре и сложи капака. Не затягай много силно после. Успех.
Какъв силикон бе колега ти да не си секак ще слага силикон ами ако паднат парчета от силикона в мотора какво ще стане?Ти ако искаш твоята си я залепи с каноколит не заблуждавай като не разбираш.Достатачно е хубаво почистване на капака и на главата монтира и стяга равномерно.
whity написа:Гре6ка сега кото разгледах
Има ли вероятност масления филтър да не е стегнат както трябва
Защото като го пипнах от задната страна там където се свързва с мотора беше доста блажен имам предвид 4е най вероятно от там ми хвърля масло. Дали 6те го оправят лесно.
Благодаря предварително.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 60 госта