Гарнитура на капака на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 10 апр 2008 19:20


Гледам и невярвам на ушите си :shock mhihi mhihi mhihi Какви динамометрични ключове, какво шлайфане и какви силикони ви гонят за смяна на една гарнитура на капака на КЛАПАНИТЕ :!: :!: :!: :!: Гайките се стягат на кръст от средата към краищата на капака :idea:




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 10 апр 2008 21:48


katcko написа:колега ако още не си я сменил,земи си коркова ! и без силикон
Твърдо НЕ на корковите гарнитури потичат след 1мес. винаги ,по-добре да си сложи гумена продават я с шпилките които са без ръб и се навиват до долу,а относно стягането не съм чувал да се стяга и виждал с динамометричен ключ капака на клапаните,може по книгите да пише 10 нютон метра,ама на практика ако е малко повече какво няма да върви двигателя ли... :lol:


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 10 апр 2008 22:30


малеееее колко глупости и врели-некипели се изписват тука, чак не е истина........първо не се слагат силикони, лепила и други лепкави истории, просто се почиства перфектно, обезмаслява се, слага се новата гарнитура и
Гайките се стягат на кръст от средата към краищата на капака

това е.....нищо сложно, е...и проблема го направиха някой хора :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 11 апр 2008 8:31


Абе защо ,ако една тема съдържа повече от 90% глупости не се заключва....то в тази тема глупостите са дори 97% :wink: :wink: :wink: Само обърква колегите и противоречи на едно от правилата на форума да не подвеждаме колега,ако не сме сигурни в съвета който даваме!


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Пет 11 апр 2008 9:06


При мен без силикон течовете в двата края на капака пордължиха след смяната на гарнитурата. След като е смених още един път този път с финно мазване на силикон течове вече няма.


oxi1
Мнения: 41
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот oxi1 » Пет 11 апр 2008 9:18


един съвет от мен проверявайте си шпилките при всяко сваляне на капака някоя се развърта затова ви изпуска става въпрос за капака със 8те :?


cceeccoo
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 15 авг 2007 21:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

.

Мнениеот cceeccoo » Пет 11 апр 2008 19:32


Коркова струва 5лв.,а гумената 25лв. и в двата случая след извесно време протичат,но при корковата това става по бързо :?


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пет 11 апр 2008 21:34


Абе смяната на тази гарнитура си е много сериозна работа,аз миналата година лятото какъв го ядох...още ми настръхва косата като си спомня.
Имах съвсем леко сълзене и на майстор,майстора казва за пет минути работа,слага гарнитурата,маже със силикон,казва изчакай половин час да стегне.
Чакам,качвам се,всичко хубаво,мерси и т.н.,по време на движение-нищо,на първия светофар забелязвам усилено димене от двигателния отсек,спирам на пожар,отварям...всичко буквално удавено в масло и от колекторите пуши все едно че гори мотора :shock .
Ужас ужасен,едвам се върнах до майстора,три гарнитури смени и при трите течеше(последната Виктор Рейнц)...накрая го заебах,явно не му се удаваше тази работа.
:D Та така де,да ви кажа,че не е майтап работа,за има няма и километър бях загубил над литър масло...ами ако не беше светофара и бях тръгнал за Пловдив примерно.
Последно ми я направиха без силикон с динамометричен ключ,коркова...не е мръднала до сега.


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Мнениеот GARTNER » Пет 11 апр 2008 22:41


PitkataJoe написа:Силикон термоустойчив си вземи, почисти хубаво, намажи главата, сложи гарниурата, намажи пак отгоре и сложи капака. Не затягай много силно после. Успех.

Какъв силикон бе колега ти да не си се :screwy как ще слага силикон ами ако паднат парчета от силикона в мотора какво ще стане?Ти ако искаш твоята си я залепи с каноколит не заблуждавай като не разбираш.Достатачно е хубаво почистване на капака и на главата монтира и стяга равномерно.


Потребителски аватар
Гумата
Мнения: 186
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Гумата » Пет 11 апр 2008 22:43


ceci_rohe написа:
PitkataJoe написа:Силикон термоустойчив си вземи, почисти хубаво, намажи главата, сложи гарниурата, намажи пак отгоре и сложи капака. Не затягай много силно после. Успех.

Какъв силикон бе колега ти да не си се :screwy как ще слага силикон ами ако паднат парчета от силикона в мотора какво ще стане?Ти ако искаш твоята си я залепи с каноколит не заблуждавай като не разбираш.Достатачно е хубаво почистване на капака и на главата монтира и стяга равномерно.

Напълно съгласен с колегата :да: не ползвай силикон.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Съб 12 апр 2008 8:29


И няма ли кой да заключи тая тема най-после.
Току виж някой се изцепил че за смяната на гарнитурата ти трябва и стенд и се извършва само в оторизиран сервиз!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
whity
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 21:27
Автомобил: VW GOLF MK IV
Двигател: ASV
Местоположение: Добрич

Мнениеот whity » Вто 15 апр 2008 17:22


Моля за малко помощ.
Взех си наскоро Golf 3 ABF, та въпроса ми е следния
колко гарнитури има двигателя и колко 6те ми стуват.


Потребителски аватар
Americanec
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Americanec » Вто 15 апр 2008 18:05


Ами 16 гарнитури има,бая силикон върви с тях :) да е червен обаче :))
:048: :lady_dance_party:


Потребителски аватар
whity
Мнения: 70
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 21:27
Автомобил: VW GOLF MK IV
Двигател: ASV
Местоположение: Добрич

Мнениеот whity » Вто 15 апр 2008 19:07


Гре6ка сега кото разгледах
Има ли вероятност масления филтър да не е стегнат както трябва
Защото като го пипнах от задната страна там където се свързва с мотора беше доста блажен имам предвид 4е най вероятно от там ми хвърля масло. Дали 6те го оправят лесно.
Благодаря предварително.


Потребителски аватар
idoll
Мнения: 82
Регистриран на: Чет 17 яну 2008 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот idoll » Вто 15 апр 2008 22:37


whity написа:Гре6ка сега кото разгледах
Има ли вероятност масления филтър да не е стегнат както трябва
Защото като го пипнах от задната страна там където се свързва с мотора беше доста блажен имам предвид 4е най вероятно от там ми хвърля масло. Дали 6те го оправят лесно.
Благодаря предварително.

филтъра,хм иска ти се.ако имаш някъде теч или сълзене смятаи целия двигател ще е омаслен.отиваш на авто-мивка да ти измият двигателя с пароструика и препарат ,после следиш за течове.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта