Проблем с голфа:свети ми лампичката за маслото;пиука зумер

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kokito
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
Двигател: PB 1989
Местоположение: Асеновград

Мнениеот kokito » Чет 10 апр 2008 21:20


Моят проблем се реши като сложих масло 15w50 защото зумера ми писваше след 80 градуса на маслото .Сдруги думи за колеги които не са срещали този проблем при по-висока температура маслото става по-течливо и съответно налягането спада ,а 50 означава по-висок праг на температурна устойчивост (първата цифра е за течливост при отрицателни температури) за повече инфо -търсачката.




Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Проблем с голфа:свети ми лампичката за маслото;пиука зумер

Мнениеот Fifkata » Пет 11 апр 2008 8:05


И аз съм го имал този проблем със стария МК3 1.6 ABU, при мен беше избило масло през обувката на датчика за ниско налягане и недаваше контакт, но го карах със пиукаш зумер около 5000 км защото се включваше понякога. Смених го и всичко е ок :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 11 апр 2008 8:27


Аз виждам четири варианта
1.Невъзможност за повишаване на налрягането до изискваните стойности над 2000 об.... тогава сработва белият датчик и интегралната схема в таблото...
причини-запушване на магистралата на маслото,повреда на маслената помпа и най-лошото -основни и биелни лагери за смяна
2.Повреда в интегралната схема на таблото....ново табло!
3.Повреда в белия датчик(за високото налягане)....нов датчик.
4.Лошо масло....ама чак толкова лошо????
Процедура номер едно и то спешна-измерване на налягането на маслото....норма нод 2.0 бар при 2000 об(обърни вниманиие ,това са критичните за мазането обороти и система срабтова при тях)Всичко останало зависи от резултата от измерването....
Сега WILLI 98 пак ще ме прати в музиката :lol:


Потребителски аватар
yordankl
Мнения: 68
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994

Мнениеот yordankl » Съб 12 апр 2008 7:47


На два Голфа3 ми се случва да са сложени датчици на маслото дето не са за подходящия двигател. Те са с различни цветове и съответно различни налягания .
Та си проверете по каталог вашия двигател с какви датчици(цветове) е.
За моя са син и сив, а преди ми бяха сложили син и чер примерно.
Говоря за датчиците за ниско - високо налягане.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 576
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Мнениеот caro » Съб 12 апр 2008 17:50


А вие пичове дето карате с 10W40 знаете ли че на повечето двигатели на VW се препоръчва 15W40 ,а дори лятото 15W50.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 12 апр 2008 18:07


И аз мисля другия месец да слагам MOTUL 15W50 разбрах тук в С.З. къде се продава... :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 14 апр 2008 6:36


caro написа:А вие пичове дето карате с 10W40 знаете ли че на повечето двигатели на VW се препоръчва 15W40 ,а дори лятото 15W50.

Тъй.....а ти знаеш ли,че 10W40 при загрял ДВГ има същите характеристики като 15W40 разликите са при ниските температури при първоначалния старт....а колкото до 15W50 за лятото да....особено каквото е през последните години....
Моля Ви четете статиите в разделя полезни преди да пишете .....поствали са ги хора от които има какво да научим!и ако някой смята,че ще си реши проблемите с налягането на маслото като слага "по-гъсто" :wink: и се опитва да излъже системата за ранно предупреждение...... всъщност лъже себе си като отлага решаването на проблема.....


Потребителски аватар
enchoss
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък
Контакти:

И аз така ...

Мнениеот enchoss » Пон 14 апр 2008 9:50


Имах същия дерт, смених масло, датчик, мерих и сичко е 6. Смних табло и сега няма никви ядове.... казаха ми че това бил доста срещан дефект на платката на таблото.... и май се оказаха прави....


Потребителски аватар
caro
Мнения: 576
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Мнениеот caro » Пон 14 апр 2008 20:35


Прав си JOKER за вискозитета на маслата ,а дали не са запушени и всукателите на маслените помпи на тези момчета дето се оплакват.


Потребителски аватар
ericmax
Мнения: 101
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ericmax » Вто 15 апр 2008 15:47


колеги имах подобен проблем на Г2 1.3и
Когато продължително време колата е била на високи об-при нямаляване на скороста /и об естест/ всетла лампата и пищи зумера.
Смених маслото със 100+ на "Лубрика",(смених и филтъра) и КРАЙ.Не се е обаждал оттогава(вече към 5000 км)


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Чет 24 апр 2008 20:31


ми кво да ти кажа,то при тебе си е малко сложничко и си треа сервиз дет разбират от електроника компове и впрочие,абе треа си образовани хора.Въобще техниката по колите си е много развита вече и нема каде другаде да пипаме освен по единиците и двоиките

П.С. за nigves


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Чет 24 апр 2008 20:43


а има още 1 вариант,зимата(и не само) поради често палене и гасене на мотора и невъзможността на колата да загрее,ниски температури и обогатената смес се разрежда маслото с бензин,от което губи своиствата си става рядко,не прави нужното налягане и зумера свири,имал сам доста слуяаи най-вече с г2


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 25 апр 2008 22:42


Има и скапани маслени филтри, задръстват се на 1000км..Налягането се измерва след филтъра, така че това също е вероятна причина споменавана и от други във форума


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето решение..

Мнениеот Ясер » Нед 27 апр 2008 14:11


enchoss написа:Аз имах същия проблем, смених масло - спря за ден два км и пак се почна, смених дачици и двата.... не стана нищо, и накрая смених табло и
сичко се оправи... казаха ми 4е има такъв дефект по таблата и на доста тройки се появява... и единствето сигурно спасение е смяна на табло..
дано помогна....


Обаче е интересно защо, след като си сменил маслото и е престанало да свири за около 1-2 дена ?!?!?!


Потребителски аватар
mmv
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 0:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голфа:свети ми лампичката за маслото;пиука зум

Мнениеот mmv » Сря 30 апр 2008 20:08


най-вероятно е платката на таблото дават много дефекти- пробиват диоди .ако не се оправи след смяна на датчиците пробвай с друго табло, но гледай и то да не е прецакано



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov и 41 госта