Проблем с голфа:свети ми лампичката за маслото;пиука зумер
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Моят проблем се реши като сложих масло 15w50 защото зумера ми писваше след 80 градуса на маслото .Сдруги думи за колеги които не са срещали този проблем при по-висока температура маслото става по-течливо и съответно налягането спада ,а 50 означава по-висок праг на температурна устойчивост (първата цифра е за течливост при отрицателни температури) за повече инфо -търсачката.
Проблем с голфа:свети ми лампичката за маслото;пиука зумер
И аз съм го имал този проблем със стария МК3 1.6 ABU, при мен беше избило масло през обувката на датчика за ниско налягане и недаваше контакт, но го карах със пиукаш зумер около 5000 км защото се включваше понякога. Смених го и всичко е ок 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Аз виждам четири варианта
1.Невъзможност за повишаване на налрягането до изискваните стойности над 2000 об.... тогава сработва белият датчик и интегралната схема в таблото...
причини-запушване на магистралата на маслото,повреда на маслената помпа и най-лошото -основни и биелни лагери за смяна
2.Повреда в интегралната схема на таблото....ново табло!
3.Повреда в белия датчик(за високото налягане)....нов датчик.
4.Лошо масло....ама чак толкова лошо????
Процедура номер едно и то спешна-измерване на налягането на маслото....норма нод 2.0 бар при 2000 об(обърни вниманиие ,това са критичните за мазането обороти и система срабтова при тях)Всичко останало зависи от резултата от измерването....
Сега WILLI 98 пак ще ме прати в музиката
1.Невъзможност за повишаване на налрягането до изискваните стойности над 2000 об.... тогава сработва белият датчик и интегралната схема в таблото...
причини-запушване на магистралата на маслото,повреда на маслената помпа и най-лошото -основни и биелни лагери за смяна
2.Повреда в интегралната схема на таблото....ново табло!
3.Повреда в белия датчик(за високото налягане)....нов датчик.
4.Лошо масло....ама чак толкова лошо????
Процедура номер едно и то спешна-измерване на налягането на маслото....норма нод 2.0 бар при 2000 об(обърни вниманиие ,това са критичните за мазането обороти и система срабтова при тях)Всичко останало зависи от резултата от измерването....
Сега WILLI 98 пак ще ме прати в музиката

- yordankl
- Мнения: 68
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново,Голф3 1.6 моно ABU 1994
На два Голфа3 ми се случва да са сложени датчици на маслото дето не са за подходящия двигател. Те са с различни цветове и съответно различни налягания .
Та си проверете по каталог вашия двигател с какви датчици(цветове) е.
За моя са син и сив, а преди ми бяха сложили син и чер примерно.
Говоря за датчиците за ниско - високо налягане.
Та си проверете по каталог вашия двигател с какви датчици(цветове) е.
За моя са син и сив, а преди ми бяха сложили син и чер примерно.
Говоря за датчиците за ниско - високо налягане.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
caro написа:А вие пичове дето карате с 10W40 знаете ли че на повечето двигатели на VW се препоръчва 15W40 ,а дори лятото 15W50.
Тъй.....а ти знаеш ли,че 10W40 при загрял ДВГ има същите характеристики като 15W40 разликите са при ниските температури при първоначалния старт....а колкото до 15W50 за лятото да....особено каквото е през последните години....
Моля Ви четете статиите в разделя полезни преди да пишете .....поствали са ги хора от които има какво да научим!и ако някой смята,че ще си реши проблемите с налягането на маслото като слага "по-гъсто"

- enchoss
- Мнения: 22
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
И аз така ...
Имах същия дерт, смених масло, датчик, мерих и сичко е 6. Смних табло и сега няма никви ядове.... казаха ми че това бил доста срещан дефект на платката на таблото.... и май се оказаха прави....
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето решение..
enchoss написа:Аз имах същия проблем, смених масло - спря за ден два км и пак се почна, смених дачици и двата.... не стана нищо, и накрая смених табло и
сичко се оправи... казаха ми 4е има такъв дефект по таблата и на доста тройки се появява... и единствето сигурно спасение е смяна на табло..
дано помогна....
Обаче е интересно защо, след като си сменил маслото и е престанало да свири за около 1-2 дена ?!?!?!
Re: Проблем с голфа:свети ми лампичката за маслото;пиука зум
най-вероятно е платката на таблото дават много дефекти- пробиват диоди .ако не се оправи след смяна на датчиците пробвай с друго табло, но гледай и то да не е прецакано
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jeko01 и 65 госта