ПС: извинявам се за спама
Гарнитура на капака на главата
whity написа:Гре6ка сега кото разгледах
Има ли вероятност масления филтър да не е стегнат както трябва
Защото като го пипнах от задната страна там където се свързва с мотора беше доста блажен имам предвид 4е най вероятно от там ми хвърля масло. Дали 6те го оправят лесно.
Благодаря предварително.
Блажиш ли, блажиш ли дядо попе?
А сега сериозно. Има вероятност да не е от незатегнат филтър, а малко по-отгоре- над масленият охладител. Между него и фланеца към двигателя има едно уплътнение тип О-пръстен, който с времето старее и се цепи и оттам подлизва. А може да стане и по-лошо направо да тече яко. Сменя се лесно, ако е то.
- pkaramitev
- Мнения: 171
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гарнитурата на капака е най-скапаната история с която се сблъсквам при моята кола. При мен вече три пъти я сменям /коркова е/ и сега пак започна да сълзи. Първия път /откакто съм я купил колата/ като ми я смениха изкара повече от две години /явно съм бил късметлия/и протече точно от гуменото полукълбо. След това изкара една седмица и протече от две-три места обилно. Смених майстора и сега изкара точно 6 месеца и пак започна съвсееем леко да сълзи пак от гумения полукръг /дето е откъм левия калник на колата/. Не мога да разбера защо точно от гумената част ми протича. Сега обаче съм решил да я сменя вече когато обилно протече и това е. Ще се свиква. И следващия път вече ще си купя гумена и ще хвана някой майстор да ми смени шпилките да пробвам и с нея как ще е положението. Абе дребен но много дразнещ проблем е теча от тая гарнитура.
- jagler
- Мнения: 1216
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
това го обясни на тези които ще си слагат корковите гарнитурки...slav написа:Гарнитурата на капака е най-скапаната история с която се сблъсквам при моята кола. При мен вече три пъти я сменям /коркова е/ и сега пак започна да сълзи. Първия път /откакто съм я купил колата/ като ми я смениха изкара повече от две години /явно съм бил късметлия/и протече точно от гуменото полукълбо. След това изкара една седмица и протече от две-три места обилно. Смених майстора и сега изкара точно 6 месеца и пак започна съвсееем леко да сълзи пак от гумения полукръг /дето е откъм левия калник на колата/. Не мога да разбера защо точно от гумената част ми протича. Сега обаче съм решил да я сменя вече когато обилно протече и това е. Ще се свиква. И следващия път вече ще си купя гумена и ще хвана някой майстор да ми смени шпилките да пробвам и с нея как ще е положението. Абе дребен но много дразнещ проблем е теча от тая гарнитура.
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17180
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Тя затова протича. Моята вече 2 години не е протекла, язък че съм дал 6 пти повече пари, па и 25лв са си бая...Golf_1.6 написа:корковата я взех за 4 лв
Надявам се ми разбирате иронията, па ако искате и силикон си сложете, може да осъмнете със запушена главна водна магистрала на всмукателя някой ден.
- Golf_1.6
- Мнения: 104
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
vasstop написа:Тя затова протича. Моята вече 2 години не е протекла, язък че съм дал 6 пти повече пари, па и 25лв са си бая...Golf_1.6 написа:корковата я взех за 4 лв![]()
Надявам се ми разбирате иронията, па ако искате и силикон си сложете, може да осъмнете със запушена главна водна магистрала на всмукателя някой ден.
Когато отворих капачката, гарнитурката беше гумена и течеше доста. Сега с корковата няма теч. Не споря коя е по-добра - казвам какви са фактите при мен. Ще я видим колко ще издържи и корковата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта
