Колеги, преди 2 дни забелязъх че през пръчката за маслото двигателя изхвърля масло. Махнах пръчката и го вкарах в критиката след което двигателя беше намятал масло тук там ( на един маркуч имаше доста ) Масло не доливам повече от нормалното за 10 000км... колата си върви ... от какво може да се получи това изхвърляне на масло ?
П.П. Един ми каза че на този двигател можело да има филтър на картерните газове който може би е запушен и за това хвърлял масло през пръчката ... дали има такова нещо ?
Хвърля масло през пръчката на празен ход в обороти - защо?
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Хвърля масло през пръчката на празен ход в обороти - защ
много е възможно да е запушен този филтър или мъркуча за поткартерните газове.има и по лоши неща но се надявам да е това.успехlongora написа:Колеги, преди 2 дни забелязъх че през пръчката за маслото двигателя изхвърля масло. Махнах пръчката и го вкарах в критиката след което двигателя беше намятал масло тук там ( на един маркуч имаше доста ) Масло не доливам повече от нормалното за 10 000км... колата си върви ... от какво може да се получи това изхвърляне на масло ?
П.П. Един ми каза че на този двигател можело да има филтър на картерните газове който може би е запушен и за това хвърлял масло през пръчката ... дали има такова нещо ?
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Хвърля масло през пръчката на празен ход в обороти - защ
tatenceto написа:много е възможно да е запушен този филтър или мъркуча за поткартерните газове.има и по лоши неща но се надявам да е това.успехlongora написа:Колеги, преди 2 дни забелязъх че през пръчката за маслото двигателя изхвърля масло. Махнах пръчката и го вкарах в критиката след което двигателя беше намятал масло тук там ( на един маркуч имаше доста ) Масло не доливам повече от нормалното за 10 000км... колата си върви ... от какво може да се получи това изхвърляне на масло ?
П.П. Един ми каза че на този двигател можело да има филтър на картерните газове който може би е запушен и за това хвърлял масло през пръчката ... дали има такова нещо ?
Колега аз досега съм чувал за картерни газове, но за поТкартерни не бях чул... Би ли казъл къде точно под картера се намират...
Нищо лично...
Както каза колегата от Варна, май няма помпа-дюза която да не хвърля масло от там... Не се стягай и си карай колата с здраве...
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е кво излиза са ... че тоя литър на 10 000км от щеката ли излиза
Силно се надявам да не ми се налага да сменям сегменти, а да е този филтър ( ако го има ) защото май ми предстои смяна на маховик и съединител и сегментите ще ми дойдат в повечко малко ...
И мен ме интересува това за справка

ifidik написа:и сега като е загряла колата не цапа през щеката?колега я пак провери и сподели.-мотора като е загрялpolo_6NSC_AEF_1999 написа:..и на мен ми хвърляше, но смених сегментите и вече е добре (....е олекнах със 700лв)
И мен ме интересува това за справка

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
longora написа:Тогава щом той с чистия дизел е дал 700лв за сегменти аз колко следва че трябва да дам
За колкото се оговориш с майстор и колкото има за правене в твойта кола.Според мен 700 лева само за сегменти са много - вероятно е имало и гумички и легла на клапани ,шлайф на галви и тем подобни процедури.
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
малко закъснях с отговора но, ..след изминати 1500км. след ремонта нещата видимо се оправят, казвам оправят защото има лекичко духане (топъл двг.) и много малки пръски от щеката което е нищо в сравнение с проблемите преди ремонта, а в сервиза ми казаха че това е нормално, колата е в процес на доразработване и ако се кара внимателно още 1000-2000км. ще става по-добре...а и тези 700лв. за ремонта включват: сегменти, биели, гарнитури тапи, шлайф глава, ново масло, нов антифриз и около 180лв. работа май беше. Да отбележа също че двг. утихна. Между другото някъде четох че е нормално сегментите да са за смяна след 120-130хил.км.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 59 госта