Това не може да е вярно най-малкото защото моята има пълна и безусловна гаранция до 100000 мили или 3 години ,което изтече първо.
Хвърля масло през пръчката на празен ход в обороти - защо?
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
longora написа:polo_6NSC_AEF_1999 а ти докато гледаш дали пръска през щеката на празен ход ли си работи или някой и дава и газ ? Защото моята измята маслото при вкарване към 4000 оборота ... dmode101 верно е че се вглеждам, ама гледам всичко да и е наред за да не ме остави някъде на път примерно
не съм проверявал преди ремонта с подаване на газ, а сега като че ли със газ духа по-малко отколкото на празен ход, което доста ме учудва
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
polo_6NSC_AEF_1999 написа:longora написа:polo_6NSC_AEF_1999 а ти докато гледаш дали пръска през щеката на празен ход ли си работи или някой и дава и газ ? Защото моята измята маслото при вкарване към 4000 оборота ... dmode101 верно е че се вглеждам, ама гледам всичко да и е наред за да не ме остави някъде на път примерно
не съм проверявал преди ремонта с подаване на газ, а сега като че ли със газ духа по-малко отколкото на празен ход, което доста ме учудва![]()
На празен ход е точна така.
сегменти
колеги и аз сменях сегменти на скоро
ремонта си го направих сам с една книга, гидори, малко ключове,
динамометричен ключ, торксове и и 2 камъка звезда които ги продават в Бриколаж н абройка. За изброените помагала дадох около 120 лв заедно с глухия ключ за дюзите. Другото го прочетох в книгата и така сега колицата е перфектна, става въпрос за Гол 1.9 ТД. Много хора го оплюват този двигател но едно никой не може да отрече елементарен за ремонт и мн свободно място за работа като отвориш капака на двигателя.
Защо стигнах до смяна на сегменти, ще ви кажа Пловдив - София гори 1,5 лтр. масло е това се казва горене. Духане от щеката яко и на правен ход.
Ще ви кажа и цени на частите ако ви интересува:
Сегменти 105 лв - Гютзе
Биелни лагери 60 и няколко лв
Гарнитура глава 50 лв - Гютзе
Гумички клапани 5 лв
Ремонт глава при-пасване клапани дадох е на мн добър специалист само с глави се занимава 40 лв при интерес ще ви кажа къде да го намерите
Шлаефане глава 20 лв - Шлаефаш при Васко ул. Дунав 148 ако не греша няма табела пича цената е за шлайфане с миене да отбележа.
Мисля че друго няма като части за смяна по този ремонт.
Гарнитури колектори - левче - два.
Повярвайте след ремонта голяма промяна.
Падна ми разхода на гориво а маслото не го пипа е все пак съм минал само 600 км но по зсички форуми и от много хора чувам че първите 1000 км гори. Мога да подчертая че сегментите са много важни, не купувайте евтини, мисля че гютзе са доста добри.
Успех в ремонтните дейности, и не забравяйте че на майстор се ходи само когато нямаш необходимата апаратура или си се осрал яко в твойто начинание и вече няма на къде.
ремонта си го направих сам с една книга, гидори, малко ключове,
динамометричен ключ, торксове и и 2 камъка звезда които ги продават в Бриколаж н абройка. За изброените помагала дадох около 120 лв заедно с глухия ключ за дюзите. Другото го прочетох в книгата и така сега колицата е перфектна, става въпрос за Гол 1.9 ТД. Много хора го оплюват този двигател но едно никой не може да отрече елементарен за ремонт и мн свободно място за работа като отвориш капака на двигателя.
Защо стигнах до смяна на сегменти, ще ви кажа Пловдив - София гори 1,5 лтр. масло е това се казва горене. Духане от щеката яко и на правен ход.
Ще ви кажа и цени на частите ако ви интересува:
Сегменти 105 лв - Гютзе
Биелни лагери 60 и няколко лв
Гарнитура глава 50 лв - Гютзе
Гумички клапани 5 лв
Ремонт глава при-пасване клапани дадох е на мн добър специалист само с глави се занимава 40 лв при интерес ще ви кажа къде да го намерите
Шлаефане глава 20 лв - Шлаефаш при Васко ул. Дунав 148 ако не греша няма табела пича цената е за шлайфане с миене да отбележа.
Мисля че друго няма като части за смяна по този ремонт.
Гарнитури колектори - левче - два.
Повярвайте след ремонта голяма промяна.
Падна ми разхода на гориво а маслото не го пипа е все пак съм минал само 600 км но по зсички форуми и от много хора чувам че първите 1000 км гори. Мога да подчертая че сегментите са много важни, не купувайте евтини, мисля че гютзе са доста добри.
Успех в ремонтните дейности, и не забравяйте че на майстор се ходи само когато нямаш необходимата апаратура или си се осрал яко в твойто начинание и вече няма на къде.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сегменти
ninov написа:...
Всичко е супер, което си написал, но тук говорим за двигател помпа-дюза
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: сегменти
dobrinb написа:ninov написа:...
Всичко е супер, което си написал, но тук говорим за двигател помпа-дюза
Чесно казано за описания от колегата ремонт - цената и начина като нищо ще излезнат подобни.Друг е въпроса ,че на хората с ПД не им се рискува/занимава
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта