Хвърля масло през пръчката на празен ход в обороти - защо?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pdols
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 21 фев 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London

Мнениеот pdols » Вто 29 апр 2008 21:09


[quote] Между другото някъде четох че е нормално сегментите да са за смяна след 120-130хил.км.
Това не може да е вярно най-малкото защото моята има пълна и безусловна гаранция до 100000 мили или 3 години ,което изтече първо. :wink:




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 29 апр 2008 21:12


нормално е само за руската школа.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Вто 29 апр 2008 21:40


ifidik написа:нормално е само за руската школа.

Не че има връзка с темата, ама имам приятел с жигула на 24 години и е на РЕАЛНИ 80 000 км :)


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 30 апр 2008 4:12


ifidik написа:биели???
Предполагам е искал да каже биелни лагери, едва ли е сменял биели. :roll:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 30 апр 2008 14:20


polo_6NSC_AEF_1999 а ти докато гледаш дали пръска през щеката на празен ход ли си работи или някой и дава и газ ? Защото моята измята маслото при вкарване към 4000 оборота ... dmode101 верно е че се вглеждам, ама гледам всичко да и е наред за да не ме остави някъде на път примерно :)


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Сря 30 апр 2008 14:27


Passat_bs написа:
ifidik написа:биели???
Предполагам е искал да каже биелни лагери, едва ли е сменял биели. :roll:

точно така :)


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Сря 30 апр 2008 14:36


longora написа:polo_6NSC_AEF_1999 а ти докато гледаш дали пръска през щеката на празен ход ли си работи или някой и дава и газ ? Защото моята измята маслото при вкарване към 4000 оборота ... dmode101 верно е че се вглеждам, ама гледам всичко да и е наред за да не ме остави някъде на път примерно :)


не съм проверявал преди ремонта с подаване на газ, а сега като че ли със газ духа по-малко отколкото на празен ход, което доста ме учудва :?: :?:


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 30 апр 2008 14:39


Наистина е учудващо :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 30 апр 2008 14:55


polo_6NSC_AEF_1999 написа:
longora написа:polo_6NSC_AEF_1999 а ти докато гледаш дали пръска през щеката на празен ход ли си работи или някой и дава и газ ? Защото моята измята маслото при вкарване към 4000 оборота ... dmode101 верно е че се вглеждам, ама гледам всичко да и е наред за да не ме остави някъде на път примерно :)


не съм проверявал преди ремонта с подаване на газ, а сега като че ли със газ духа по-малко отколкото на празен ход, което доста ме учудва :?: :?:


На празен ход е точна така. :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 30 апр 2008 21:02


Спрете да си чешете езиците, отговорът е на първата страница.
ifidik написа:не съм виждал помпа-дюза да не хвърля масло от там

А пък на longora ще му взема Пасата, ако продължава да му намира кусури. И да вземе да ползва търсачката...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 30 апр 2008 22:12


dobrinb написа:А пък на longora ще му взема Пасата, ако продължава да му намира кусури. И да вземе да ползва търсачката...


Бе той ще ти го даде ама после сам ще му го върнеш че като се сетя колко теми с различни проблеми е писал за него все се чудя защо не го е продал още :wink:


galaxis
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 21:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот galaxis » Чет 01 май 2008 20:27


Моята е Ауди А4 131 коня с АWХ мотор и тя пръска масло през щеката като загрее и през капачката и си духа ама върви и не гори масло.Какво толокова и се косиш


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

сегменти

Мнениеот ninov » Пет 09 май 2008 10:38


колеги и аз сменях сегменти на скоро
ремонта си го направих сам с една книга, гидори, малко ключове,
динамометричен ключ, торксове и и 2 камъка звезда които ги продават в Бриколаж н абройка. За изброените помагала дадох около 120 лв заедно с глухия ключ за дюзите. Другото го прочетох в книгата и така сега колицата е перфектна, става въпрос за Гол 1.9 ТД. Много хора го оплюват този двигател но едно никой не може да отрече елементарен за ремонт и мн свободно място за работа като отвориш капака на двигателя.
Защо стигнах до смяна на сегменти, ще ви кажа Пловдив - София гори 1,5 лтр. масло е това се казва горене. Духане от щеката яко и на правен ход.
Ще ви кажа и цени на частите ако ви интересува:
Сегменти 105 лв - Гютзе
Биелни лагери 60 и няколко лв
Гарнитура глава 50 лв - Гютзе
Гумички клапани 5 лв
Ремонт глава при-пасване клапани дадох е на мн добър специалист само с глави се занимава 40 лв при интерес ще ви кажа къде да го намерите
Шлаефане глава 20 лв - Шлаефаш при Васко ул. Дунав 148 ако не греша няма табела пича цената е за шлайфане с миене да отбележа.
Мисля че друго няма като части за смяна по този ремонт.
Гарнитури колектори - левче - два.
Повярвайте след ремонта голяма промяна.
Падна ми разхода на гориво а маслото не го пипа е все пак съм минал само 600 км но по зсички форуми и от много хора чувам че първите 1000 км гори. Мога да подчертая че сегментите са много важни, не купувайте евтини, мисля че гютзе са доста добри.
Успех в ремонтните дейности, и не забравяйте че на майстор се ходи само когато нямаш необходимата апаратура или си се осрал яко в твойто начинание и вече няма на къде.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: сегменти

Мнениеот dobrin » Пет 09 май 2008 12:40


ninov написа:...

Всичко е супер, което си написал, но тук говорим за двигател помпа-дюза :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: сегменти

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 09 май 2008 12:43


dobrinb написа:
ninov написа:...

Всичко е супер, което си написал, но тук говорим за двигател помпа-дюза :wink:

Чесно казано за описания от колегата ремонт - цената и начина като нищо ще излезнат подобни.Друг е въпроса ,че на хората с ПД не им се рискува/занимава



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта