kibo_tom_8440 написа::lol: Аз ще ви дам една друга идея свързана с този проблем - защо мислите че е елекрическата искра, а не например прогорял клапан който не може да затвори на 100% и оттам да ви издухва налягането и съответно некоректна работа на цилиндъра. Клапана при своята работа се върти и в някои положения затваря добре в някои не.
колега поради тази причина с прекъсването на мотора, тръгнах по тоя път - отворих главата а вътре...
клапаните бяха перфектни просто /тя си и имаше еднаква компресия/
припасвахме ги пак за всеки случай, но с 2-3 претърквания и се затваяше контура....
дадох пари за гарнитури и се върнах пак на изходно положение и вече съм се отказал почти.. понеже пробвах с всичко /друго делко, друга бубина с комутатора, свещи няколко вида, кабели съм сменил и капачката с палеца/... аа и преди време бях пробвал с друго ЕКУ.
просто тия всички неща не съм ги правил наведнъж, но постепенно и няма промяна в работата на мотора. - поне знам, че по главата всичко ми е наред.