пропуски в работата на 1ви цилиндър....но..

Техническа и сервизна информация за Passat
kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Сря 07 май 2008 7:03


:lol: Защо не гоните искрата по нейния път, а гадаете какво може да е: 1. Какво влиза в дистрибутурната капачката-регулярно или откъслечно. 2. Проверка на палеца и зачистване на вътрешните контакти на капачката на отделните изходи за цилиндрите. 3. Проверка на чукче и наковалня - замасяване на някой кабел, други механични и електрически проблеми по тях. 4. Проверка на кабелите. 5. Проверка на лулите 6. Проверка на свещите.
Изолирайте едно по едно всеки един етап от движението на искрата за да се убедите че всичко е наред по елекрическата система. Аз ще ви дам една друга идея свързана с този проблем - защо мислите че е елекрическата искра, а не например прогорял клапан който не може да затвори на 100% и оттам да ви издухва налягането и съответно некоректна работа на цилиндъра. Клапана при своята работа се върти и в някои положения затваря добре в някои не.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 07 май 2008 7:23


kibo_tom_8440 написа::lol: Аз ще ви дам една друга идея свързана с този проблем - защо мислите че е елекрическата искра, а не например прогорял клапан който не може да затвори на 100% и оттам да ви издухва налягането и съответно некоректна работа на цилиндъра. Клапана при своята работа се върти и в някои положения затваря добре в някои не.

колега поради тази причина с прекъсването на мотора, тръгнах по тоя път - отворих главата а вътре...
клапаните бяха перфектни просто /тя си и имаше еднаква компресия/
припасвахме ги пак за всеки случай, но с 2-3 претърквания и се затваяше контура....
дадох пари за гарнитури и се върнах пак на изходно положение и вече съм се отказал почти.. понеже пробвах с всичко /друго делко, друга бубина с комутатора, свещи няколко вида, кабели съм сменил и капачката с палеца/... аа и преди време бях пробвал с друго ЕКУ.
просто тия всички неща не съм ги правил наведнъж, но постепенно и няма промяна в работата на мотора. - поне знам, че по главата всичко ми е наред.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 07 май 2008 9:13


kibo, при мен лично доказано се губи искра! :(
Установихме го на ЕЛКОНа на kombito-tdi. Тъй като си нося част от старите кабели като запасни, смених този на 1 цилиндър и стана по-зле! Появи се двоен отскок на искрата. Все едно пуска 2 искри. Но платото на момента на горене се загуби...
Диагнозата му беше кабел, и по-малко вероятно свещ, но се набарбальоках с ново задно окачване и сега се мъча да такоам дявола във въздуха, че няма парички за още по-нови кабели. А и все трябва да ги проверя после дали е било от тях! ;) Или все пак е свещ...


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Сря 07 май 2008 13:23


:lol: Винаги на 1 цилиндър ли го прави или си играе по другите цилиндри. Да не би да сте бутали делкото и да има по голямо предварение или закъснение. Не казахте дали го прави на газ или бензин, може да има някакво значение, например на бензин да е добре, а на газ да го прави както казахте. Мисля че когато е на газ трябва да се измести ъгъла на изпреварване, но не мога да ви отговоря за нея защото аз я карам само на бензин.
Радо що не вземеш да размениш кабелите на 2 и 1 първи цилиндър и ще видиш дали е от кабела, ако го прави на 2 цилиндър явно е от кабела.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 07 май 2008 13:42


kibo_tom_8440 написа:Радо що не вземеш да размениш кабелите на 2 и 1 първи цилиндър и ще видиш дали е от кабела, ако го прави на 2 цилиндър явно е от кабела.

На втори е къс! Не стигна! :(


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Сря 07 май 2008 13:51


Тюх да му се не види, не ги правят германците по дълги и те икономия гонят. Пробвай от някой комшия поне само единия кабел да видиш дали работата е оттам, да не се гръмваш за 50-60 лв. за цял комлект, че то наистина отиде коня у ряката, като си се джаснал и за задно окачване.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 07 май 2008 22:11


не виждам какво общо има прогорял клапан с липса на искра...аз ви казах че на стробоскопа ми се губи искра и товя е ясно видимо....по отнощение на центровката перфвктна е при мен около 9-10градуса понеже карам основни на газ....да не кажа че преди да я направя карах с 15+градуса ... и сега с новата свалих и повече от литър на 100км от разхода...


Потребителски аватар
JOY
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 19 юли 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JOY » Чет 08 май 2008 10:23


Колега намери ли решение на проблема защото, и мен силно ме интересува?Имам същите симптоми, и незнам от къде да почна :D Като извадя кабела на първи цилиндър има разлика в работата на мотора, но е по-слаба от при другите.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 08 май 2008 10:33


JOY написа:Колега намери ли решение на проблема защото, и мен силно ме интересува?Имам същите симптоми, и незнам от къде да почна :D Като извадя кабела на първи цилиндър има разлика в работата на мотора, но е по-слаба от при другите.


И аз и аз така! смених му какво ли не на моето AAU и накрая ,чак се сетих да му измеря компресията. Беше 6 бара на първи цилиндър :cry:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта