Как да намаля шума в купето, без да запушвам генерацията?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Значи, 4-та на 2Y скорости свършва на 190-200 при 7200об/мин. Не мога да кажа точно на колко, защото отдавна не ми е там прекъсвача. Не е нужно да ми обясняваш до колко трябва да я дъниш, за да няма дупка, защото т'ва дето си го решил аз отдавна съм го направил.
Даже вече успях един път да строша 5-та!
Мога да ти пусна и снимчици. Атмосферен двигател (ако е с вал не съм сигурен) няма да има сила да засили колата до прекъсвач!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
До прекъсвач на 5-та ли ? Защото атмосферен двигател без вал съм го докарвал до прекъсвач на синхрото на леко надолнище (абе.. не е много леко...)
Не мога да ти кажа с какви скорости бях обаче 1-2-3 бяха ЗВЕРСКИ КЪСИ 4-та едвам свършваше после 5-та пак много къса
оборотомера си го пълнеше без никакви проблеми на всички скорости преди да му строша синхрото
има доста хора които са го виждали това с очите си
а до колкото успяхме да го разгадаем 1П мотора си е чист пб с 2 катализатора и така..
иначе с кр-а просто не мога а и ме е страх с това окачване да карам с такива скорости
Не мога да ти кажа с какви скорости бях обаче 1-2-3 бяха ЗВЕРСКИ КЪСИ 4-та едвам свършваше после 5-та пак много къса
оборотомера си го пълнеше без никакви проблеми на всички скорости преди да му строша синхрото
има доста хора които са го виждали това с очите си
а до колкото успяхме да го разгадаем 1П мотора си е чист пб с 2 катализатора и така..
иначе с кр-а просто не мога а и ме е страх с това окачване да карам с такива скорости
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Е, аз атмосферен КР съм го докарвал и на равно с 3-ма души до прекъсвач, ама това означава 235км/ч! А със зъбно колело от 4Т(S) работата е друга! Колата работи на по-ниски обороти, по-трудно се развърта........
Имах предвид, не че ще трябва да вдига 280км/ч, а че няма да може да стигне и до 220км/ч!
Имах предвид, не че ще трябва да вдига 280км/ч, а че няма да може да стигне и до 220км/ч!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Неоне, начи пета от 4Т или 4С, влиза на вала на 2И-то? Е по-трудничко ще му е да се развърти, но не виждам и смисъл да напиняш нма пета на прекъсвач!
А и доста тромав ли става или ... ? Аве ако ми се поизврати малко съзнанието, може да му сложа един колектор с една турбинка, както пацо казва на лек полъх, на 0,3-0,4, буталата няма да имат проблем! Иво, баце на синхрото са му други предавките, а и с тоя диференциал отзад е по-тромав от 8 клапаново ГТИ само с предно!
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Става директно (както знеш ти трябват и двете зъбни колела)! Освен това - 5-та скорост си е в отделен капак, може и да не сваляш скоростите, за да я смениш! Само трябва да я разкачиш от лапите, за да слезе надолу.
Още един път споменавам - ще се получи така, че колата на 5-та умира!
П.П. За тоя "лек полъх" така ще се изтръскаш, че не виждам смисъл!
Още един път споменавам - ще се получи така, че колата на 5-та умира!
П.П. За тоя "лек полъх" така ще се изтръскаш, че не виждам смисъл!
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
За тоя вятър е далечно в мисленото, много далечно, но с колектор, турбина, инажектори от Г60, ЕКУ от Г60 и дросел от Г60 и би трябвало да стане, зависи дали ше изкарат буталята де!
За ся го мисля с вал, по-нататък хедерс и евентуално с малко по-лек маховик! Все пак ше е ежедневка деа! На мен 2И кутията си я събрах, смених лагери на дифа и седи в работилницата, имам още една 2И за части, няма избирач само, всичко друго си го има и ще използвам петата от кутията, която в момента е на колата 4S! И да умре малко, живи и здрави, има за ръгане още 4 скорости
, ама пък няма да ти гръмва колата на дълъг път, а и в разхода ще се усети!
Крисо!
Крисо!
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурно
Ще проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.
Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.
А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плач
Притеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа 
Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.
А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плач
musura написа:Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурноЩе проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.
Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.
А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плачПритеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа
Лепиш цялата кола с ДИНАМАТ но ще излезне малко скъпичко
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
а
Според мен всичко е до генерация!!!
Защо?
Ами моя АБФ беще с цяла генерация Seibring ,тоест резонатор и доста масивно задно гърне на 63 всичко, и бих казал,че колата утихваше след 4-5000 оборота!Но едно такова нещо си е цифра минимум 600-800 евра е такава генерация !Е предполагам и със Supersprint или Remus ефекта ще е подобен!Марковите генерации покриват всякви норми за шум,камо ли твийте изтръпнали уши!
Защо?
Ами моя АБФ беще с цяла генерация Seibring ,тоест резонатор и доста масивно задно гърне на 63 всичко, и бих казал,че колата утихваше след 4-5000 оборота!Но едно такова нещо си е цифра минимум 600-800 евра е такава генерация !Е предполагам и със Supersprint или Remus ефекта ще е подобен!Марковите генерации покриват всякви норми за шум,камо ли твийте изтръпнали уши!
pro написа:musura написа:Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурноЩе проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.
Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.
А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плачПритеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа
Лепиш цялата кола с ДИНАМАТ но ще излезне малко скъпичко
Съвсем мъничко
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта
Бе да ти кажа - и моята идея беше такава, ама като се замисля, че и на дълъг път предпочитам да вървиииии....