

musura написа:Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурноЩе проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.
Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.
А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плачПритеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа
pro написа:musura написа:Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурноЩе проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.
Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.
А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плачПритеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа
Лепиш цялата кола с ДИНАМАТ но ще излезне малко скъпичко
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта