Как да намаля шума в купето, без да запушвам генерацията?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 09 май 2008 8:55


Значи, 4-та на 2Y скорости свършва на 190-200 при 7200об/мин. Не мога да кажа точно на колко, защото отдавна не ми е там прекъсвача. Не е нужно да ми обясняваш до колко трябва да я дъниш, за да няма дупка, защото т'ва дето си го решил аз отдавна съм го направил. 8) Даже вече успях един път да строша 5-та! :wink: Мога да ти пусна и снимчици. Атмосферен двигател (ако е с вал не съм сигурен) няма да има сила да засили колата до прекъсвач!




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 9:18


До прекъсвач на 5-та ли ? Защото атмосферен двигател без вал съм го докарвал до прекъсвач на синхрото на леко надолнище (абе.. не е много леко...)
Не мога да ти кажа с какви скорости бях обаче 1-2-3 бяха ЗВЕРСКИ КЪСИ 4-та едвам свършваше после 5-та пак много къса
оборотомера си го пълнеше без никакви проблеми на всички скорости преди да му строша синхрото
има доста хора които са го виждали това с очите си
а до колкото успяхме да го разгадаем 1П мотора си е чист пб с 2 катализатора и така..
иначе с кр-а просто не мога а и ме е страх с това окачване да карам с такива скорости


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 09 май 2008 10:32


Е, аз атмосферен КР съм го докарвал и на равно с 3-ма души до прекъсвач, ама това означава 235км/ч! А със зъбно колело от 4Т(S) работата е друга! Колата работи на по-ниски обороти, по-трудно се развърта........
Имах предвид, не че ще трябва да вдига 280км/ч, а че няма да може да стигне и до 220км/ч!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 10:35


Това казвам и аз .. определено не бяха толкова километрите.. със сигурност бяха съвсем малко над 200 ( ДА НЕ СПАЗВАМ ОГРАНИЧЕНИЯТА !!! :lol: )

а да и не съм сигурен че и километража ми беше верен :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 09 май 2008 10:55


Неоне, начи пета от 4Т или 4С, влиза на вала на 2И-то? Е по-трудничко ще му е да се развърти, но не виждам и смисъл да напиняш нма пета на прекъсвач! :lol: А и доста тромав ли става или ... ? Аве ако ми се поизврати малко съзнанието, може да му сложа един колектор с една турбинка, както пацо казва на лек полъх, на 0,3-0,4, буталата няма да имат проблем! Иво, баце на синхрото са му други предавките, а и с тоя диференциал отзад е по-тромав от 8 клапаново ГТИ само с предно!


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 09 май 2008 11:03


Става директно (както знеш ти трябват и двете зъбни колела)! Освен това - 5-та скорост си е в отделен капак, може и да не сваляш скоростите, за да я смениш! Само трябва да я разкачиш от лапите, за да слезе надолу.
Още един път споменавам - ще се получи така, че колата на 5-та умира!
П.П. За тоя "лек полъх" така ще се изтръскаш, че не виждам смисъл! :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 09 май 2008 11:09


Тоя вятър дето искаш да го вееш много хора вече са го вяли ;) така че по добре слушай тях .. все пак си е налягане и то не малко.. зависи как ще го третираш ..


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 09 май 2008 11:23


За тоя вятър е далечно в мисленото, много далечно, но с колектор, турбина, инажектори от Г60, ЕКУ от Г60 и дросел от Г60 и би трябвало да стане, зависи дали ше изкарат буталята де! :lol: За ся го мисля с вал, по-нататък хедерс и евентуално с малко по-лек маховик! Все пак ше е ежедневка деа! На мен 2И кутията си я събрах, смених лагери на дифа и седи в работилницата, имам още една 2И за части, няма избирач само, всичко друго си го има и ще използвам петата от кутията, която в момента е на колата 4S! И да умре малко, живи и здрави, има за ръгане още 4 скорости :lol: , ама пък няма да ти гръмва колата на дълъг път, а и в разхода ще се усети!

Крисо!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 09 май 2008 18:26


Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурно :wink: Ще проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.

Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.

А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плач ;) Притеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа :)


Потребителски аватар
pro
Мнения: 766
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pro » Пет 09 май 2008 20:01


musura написа:Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурно :wink: Ще проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.

Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.

А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плач ;) Притеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа :)


Лепиш цялата кола с ДИНАМАТ но ще излезне малко скъпичко


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

а

Мнениеот emmko » Пет 09 май 2008 20:17


Според мен всичко е до генерация!!!
Защо?

Ами моя АБФ беще с цяла генерация Seibring ,тоест резонатор и доста масивно задно гърне на 63 всичко, и бих казал,че колата утихваше след 4-5000 оборота!Но едно такова нещо си е цифра минимум 600-800 евра е такава генерация !Е предполагам и със Supersprint или Remus ефекта ще е подобен!Марковите генерации покриват всякви норми за шум,камо ли твийте изтръпнали уши!


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пет 09 май 2008 21:41


Един сайлънсър и на дълъг път ще ти е тихо,като колата окуцява,ама винаги когато искаш да се гониш мое си го махнеш.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пет 09 май 2008 22:01


oHua написа:Един сайлънсър и на дълъг път ще ти е тихо,като колата окуцява,ама винаги когато искаш да се гониш мое си го махнеш.

:да: Бе да ти кажа - и моята идея беше такава, ама като се замисля, че и на дълъг път предпочитам да вървиииии....


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 09 май 2008 22:03


oHua написа:Един сайлънсър


Кво е това животно и лесно ли се слага/маха? :oops:


Потребителски аватар
Mapa
Мнения: 134
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mapa » Пет 09 май 2008 22:52


pro написа:
musura написа:Абе аз скорости няма да сменя, това е 100% сигурно :wink: Ще проверя тези дни за някакви уплатнения за купето евентуално да сложа по пода на колата и вратите, пък да видим. Ще търся и някакво читаво гърне, дано открия.

Иначе Neon e прав - на 4-тва прекъсвача удря при около 195 км/ч, 200 да е макс. А на 5-та с 5000 оборота грубо е 160-165 км/ч, което си е една нормална скорост за магистрала.

А проблема не е точно при шума с висока скорост - примерно, ако ускоря до 220 км/ч и после поддържам тази скорост (говорим теоретично, да не ме бият сега моралистите - не карам с такава скорост, само си говорим тука), шума в купето е поносим. Обаче при ускорение, когато педала е надолу, рева е доста брутален- демек при всяко изпреварване започва рев и плач ;) Притеснява ме, че ако сложа "квадратното" гърне, ще спъна колата, защото сега доволно си повървява и не ми се ще да правя крачка назад с вървежа :)


Лепиш цялата кола с ДИНАМАТ но ще излезне малко скъпичко

Съвсем мъничко :) Един приятел си облепи багажника с някаква шумоизолираща лента, на мен на изолирбан ми мязаше. Ефекта беше потресаващо добър, отвън се чува плътен глъхнал бас, а преди беше едно кантене... Все пак тук говоря за музика, а не за шума от грнетата. За това в магазин за кар аудио ако питаш ще ти кажат, дали, какво, колко и как би свършило работа. Но така като гледам идеята на колгета не е да изолира шума в купето, а да направи генерацията по-безшумна :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта