

Колега 11 относно данъка си в грешка!Б4 с 1.6 е 74кв!Данъка в по горната категория започва от 75кв.За двигател 1.6 АЕК с ГИ ми дава разход 7.6 вън а градско 9-10.Върви прилично но съм убеден че този двигател е много по безшумен от 1.8 90к.stanev11 написа:колега,ако избираш Б4 с 1.6 не забравяй че влизаш и там в категорията за данък като 2.0 защото са над 100 кончета,доколкото знам ,а и от опит на 2.0 може да му се сложи обокновенно газово;ако слагаш такова; а на 1.6 не е препорачително освен ГИ ,а на вървене 2.0 е идеалния баланс купе двигател,подръжката му е доста по евтина от 1.6,почти като на 1.8ми,а за 1.8 се чуват все добри работи и е проверен мотор,щом продължават да го слагат и на Б4,доколкото за 1.6 аз лично съм чувал доста лоши отзиви,но избора си е твой
sasho07 написа:Карах няколко пъти Б3 на газ, 90к.с. Далеко е от 1,6 на газ.
Winner25 написа:sasho07 написа:Карах няколко пъти Б3 на газ, 90к.с. Далеко е от 1,6 на газ.
В какъв смисъл е далеко? Кое е върви по добре 1.8 или 1.6?
vw16v написа:Мнооого сте смешни честно.И кво от ладите се качихме на пасат 1.6 и стана мега голямата бегачка страшна работа е .Преди да пишете глупости за "добрата" комбинация 1.6 АЕК в Пасат В4 покарайте още някоя друга кола и тогава съветвайте хората.Този мотор си е добър за Г3 и там върви нормално за мощността си ,но за килограмите на Пасат.......Невероятните 135 Нм те връхлитат на 4400 об.мин . точно когато си спрял да ги очакваш и тъкмо когато си натиснал педала до ламарината и си взел да се съмняваш дали не се е скъсало жилото на газта ......
Winner25 написа:sasho07 написа:Карах няколко пъти Б3 на газ, 90к.с. Далеко е от 1,6 на газ.
В какъв смисъл е далеко? Кое е върви по добре 1.8 или 1.6?
vw16v написа:Мнооого сте смешни честно.И кво от ладите се качихме на пасат 1.6 и стана мега голямата бегачка страшна работа е .Преди да пишете глупости за "добрата" комбинация 1.6 АЕК в Пасат В4 покарайте още някоя друга кола и тогава съветвайте хората.Този мотор си е добър за Г3 и там върви нормално за мощността си ,но за килограмите на Пасат.......Невероятните 135 Нм те връхлитат на 4400 об.мин . точно когато си спрял да ги очакваш и тъкмо когато си натиснал педала до ламарината и си взел да се съмняваш дали не се е скъсало жилото на газта .Удряш пета оборотите падат на 3000 ,стрелката на километража със скоростта на малката часовникова стрелка е достигнала заветните 90 км/ч и току що изпревареният натоварен тир се започва да се стопява бавно в огледалото за обратно виждане.Та така протича долу-горе едно пътуване с АЕК в пасат.Няма по куца комбинация за Пасат В4.Такова чудо съм карал няколко пъти само,че сложено в В4 ауди/което не вярвам да е по-тежко от пасат комби/,където дори не е АЕК,а е далеч по-доброто ADA еквивалент на AFT/по-читавия 1.6 /.Та трябваше да се поддържа темпо и ми умаля ръката да превключвам скоростите надолу нагоре.Тая кола за да върви що годе трябва да я държиш между 4500 и 6300 об.мин. иначе е ужас,адски нееластичен мотор .Под 4000 об.няма никой и изпреварванията на 5-та предавка под тези обороти изискват много време място и здрави нерви.На равно с много голям зор вдига 180 км/ч ,а по надолнище достига 195 км/ч /по километраж/С 1.8 АВS /ADZ се пътува доста по-удобно включваш 5-та и караш ,мотора си има достатъчно тяга ,доускорява добре и доста рядко се налага да сменяш предавки.При сравнение на характеристиките на двата мотора 145 Нм още от 2500 об.мин и 90 к.с. на 5500 об.мин. за 1.8 срещу 135Нм./4400 об. и 101 к.с на 5700 об. мин. зя 1.6 елементарните сметки показват,че в по-голямата част от оборотния си диапазон мотора 1.8 разполага с повече мощност и въртящ момент от 1.6 който има единствено по-висока максимална мощност,която на практика е безполезна .Пасата с 1.8 в никакъв случай не е бърза кола,но е далеч по удобен за каране в еженевието ,отделно от това е и по безпроблемен,поради по малкото си електроника и далеч по подходящ за евтино газифициране с минимум проблеми,а и щях да забравя гори и по-малко бензин :wink: .
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 35 госта