мнение за пасат б4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Чет 15 май 2008 21:42


само да споделя че за извънгратско направление софия варна 6 на 100 при скорост 90 км. А лятото отиваики на море 4 човека с дете и пълен багажник тръгваики в 2 през ноща за Равда с скорост 90км. 5.5 на сто. 430 км с 24литра бензин. На връщане тръгнахме в 12 на обяд от Равда до софия без да изключвам климатика защото беше 30 гр. 6.4 на 100 .пак при скорост 90 км . до магистралата а от там до софия с 100 км. За тези които не ми вярват :) искам да кажа че не пиша тук за да се хваля . а напротив искам да помогна с каквото мога като савет за този модел на Пасат б4. давам само мнение за модела 2.0 115к. АГГ мотор.За 1 година и 17000 км. пробег съм сменил 2та маншона на реиката на хидравликата общо 25лв. както и 1 кормилен накраиник 35лв. По мое мнение това е автомобил за нашите пътища . И да стане нещо да не се притесняваш колко пари е и така нататък..................Не задължавам никои с мнението ми. :)




Потребителски аватар
valcosel
Мнения: 155
Регистриран на: Пет 09 ное 2007 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот valcosel » Пет 16 май 2008 7:43


stanev11 написа:колега,ако избираш Б4 с 1.6 не забравяй че влизаш и там в категорията за данък като 2.0 защото са над 100 кончета,доколкото знам ,а и от опит на 2.0 може да му се сложи обокновенно газово;ако слагаш такова; а на 1.6 не е препорачително освен ГИ ,а на вървене 2.0 е идеалния баланс купе двигател,подръжката му е доста по евтина от 1.6,почти като на 1.8ми,а за 1.8 се чуват все добри работи и е проверен мотор,щом продължават да го слагат и на Б4,доколкото за 1.6 аз лично съм чувал доста лоши отзиви,но избора си е твой
Колега 11 относно данъка си в грешка!Б4 с 1.6 е 74кв!Данъка в по горната категория започва от 75кв.За двигател 1.6 АЕК с ГИ ми дава разход 7.6 вън а градско 9-10.Върви прилично но съм убеден че този двигател е много по безшумен от 1.8 90к.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 16 май 2008 9:58


Колеги, моля четете ако обичате заглавието и поста на автора на темата. Какви данъци, какви 5 лв.
:idea: Има си отделно теми за данъка за автомобилите ни.

По-добър двигател за газифициране, с лека поддръжка и приемлив разход от 1.8 Ми на пасат здраве му кажи.


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пет 16 май 2008 12:04


Имам Пасат Б4 1,8 90к.с. седан,светло сив металик окт.1994г.,следващата ми кола ще бъде пак същата,но края на 1996г...Мнооо ме кефи :wink:


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Пет 16 май 2008 14:36


1,6 AEK, комби и риболовец :D
Бива, :D . Карам на газ с обикновена уредба :shock :shock :? . Не казвам, че трябва, но така я взех. Газ-инж. знаете 1000 и... нагоре. За сега без проблем, имам около 6х.к на нея. Абе, ще ми се малко повече да дърпа, но става. Незаменима семейна кола. Газ, градско, без зор 10л. Извън 7-8. Широка и удобна. Карах няколко пъти Б3 на газ, 90к.с. Далеко е от 1,6 на газ. Това ми е сравнението. Много зависи, според мен,от стилът на каране, да ли ще ти пасне. Ако чакаш чудеса, :cry:Здравината е пословична. Частите са в средният ценови диапазон. Майстори и части, бол. Успех.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 16 май 2008 16:31


sasho07 написа:Карах няколко пъти Б3 на газ, 90к.с. Далеко е от 1,6 на газ.

В какъв смисъл е далеко? Кое е върви по добре 1.8 или 1.6?

Иначе на кратко моето впечатление е следното"
1. 1.8mi(ABS,ADZ)- Вървят прилично, добър разход идеални за обикновенна газова. Нисък данък.
2. 2.0/115к.с - Върви повече от 1.8, градско гори малко повече, извънградско колкото 1.8. Много хора карат такива с обикновенна газова и нямат проблеми. За предпочитане е ГИ. Данъка - доста по висок.
3. 1.6/100к.с - не знам как върви, данъка и на него е малък, чувал съм че за газ трябва ГИ


Потребителски аватар
markovgolf
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - София

Мнениеот markovgolf » Пет 16 май 2008 18:36


Winner25 написа:
sasho07 написа:Карах няколко пъти Б3 на газ, 90к.с. Далеко е от 1,6 на газ.

В какъв смисъл е далеко? Кое е върви по добре 1.8 или 1.6?



Ето ти отговор на двата въпроса:
В смисъл , че не можеш да го стигнеш с 1.8 нито в града нито на дълго.Прави ластик около педя :D

Последна промяна от markovgolf на Съб 17 май 2008 10:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пет 16 май 2008 23:14


Мнооого сте смешни честно.И кво от ладите се качихме на пасат 1.6 и стана мега голямата бегачка страшна работа е .Преди да пишете глупости за "добрата" комбинация 1.6 АЕК в Пасат В4 покарайте още някоя друга кола и тогава съветвайте хората.Този мотор си е добър за Г3 и там върви нормално за мощността си ,но за килограмите на Пасат.......Невероятните 135 Нм те връхлитат на 4400 об.мин . точно когато си спрял да ги очакваш и тъкмо когато си натиснал педала до ламарината и си взел да се съмняваш дали не се е скъсало жилото на газта .Удряш пета оборотите падат на 3000 ,стрелката на километража със скоростта на малката часовникова стрелка е достигнала заветните 90 км/ч и току що изпревареният натоварен тир се започва да се стопява бавно в огледалото за обратно виждане.Та така протича долу-горе едно пътуване с АЕК в пасат.Няма по куца комбинация за Пасат В4.Такова чудо съм карал няколко пъти само,че сложено в В4 ауди/което не вярвам да е по-тежко от пасат комби/,където дори не е АЕК,а е далеч по-доброто ADA еквивалент на AFT/по-читавия 1.6 /.Та трябваше да се поддържа темпо и ми умаля ръката да превключвам скоростите надолу нагоре.Тая кола за да върви що годе трябва да я държиш между 4500 и 6300 об.мин. иначе е ужас,адски нееластичен мотор .Под 4000 об.няма никой и изпреварванията на 5-та предавка под тези обороти изискват много време място и здрави нерви.На равно с много голям зор вдига 180 км/ч ,а по надолнище достига 195 км/ч /по километраж/С 1.8 АВS /ADZ се пътува доста по-удобно включваш 5-та и караш ,мотора си има достатъчно тяга ,доускорява добре и доста рядко се налага да сменяш предавки.При сравнение на характеристиките на двата мотора 145 Нм още от 2500 об.мин и 90 к.с. на 5500 об.мин. за 1.8 срещу 135Нм./4400 об. и 101 к.с на 5700 об. мин. зя 1.6 елементарните сметки показват,че в по-голямата част от оборотния си диапазон мотора 1.8 разполага с повече мощност и въртящ момент от 1.6 който има единствено по-висока максимална мощност,която на практика е безполезна .Пасата с 1.8 в никакъв случай не е бърза кола,но е далеч по удобен за каране в еженевието ,отделно от това е и по безпроблемен,поради по малкото си електроника и далеч по подходящ за евтино газифициране с минимум проблеми,а и щях да забравя гори и по-малко бензин :wink: .


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Съб 17 май 2008 8:56


vw16v написа:Мнооого сте смешни честно.И кво от ладите се качихме на пасат 1.6 и стана мега голямата бегачка страшна работа е .Преди да пишете глупости за "добрата" комбинация 1.6 АЕК в Пасат В4 покарайте още някоя друга кола и тогава съветвайте хората.Този мотор си е добър за Г3 и там върви нормално за мощността си ,но за килограмите на Пасат.......Невероятните 135 Нм те връхлитат на 4400 об.мин . точно когато си спрял да ги очакваш и тъкмо когато си натиснал педала до ламарината и си взел да се съмняваш дали не се е скъсало жилото на газта ..... :wink: .


Макар и малко саркастично, vw16v е прав за някои неща. Не знам ти от каква кола си се качил на GTI, но със сигурност няма да слезеш от нея в скоро време :evil: . Не са ли те учили, че не е възпитано да се използват обидни квалификации (много сте смешни, пишете глупости....) или не ме разбра??? Тук си казваме мнението, поне аз, без да давам съвет купи това, купи онова. Не се чувствам толкова знаещ за да го правя. Я ти кажи каква кола да си вземе човекът, гледам в час си? И като пишеш, пиши и от къде да вземе пари за нея :evil: Защото явно бащати не ти е разказъл как е събирал пари за ладата :evil: :evil: Отворко :evil:


Winner25 написа:
sasho07 написа:Карах няколко пъти Б3 на газ, 90к.с. Далеко е от 1,6 на газ.

В какъв смисъл е далеко? Кое е върви по добре 1.8 или 1.6?


1,6 ми хареса повече. И двата не са БЕГАЧКИ.


Потребителски аватар
markovgolf
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - София

Мнениеот markovgolf » Съб 17 май 2008 10:32


vw16v написа:Мнооого сте смешни честно.И кво от ладите се качихме на пасат 1.6 и стана мега голямата бегачка страшна работа е .Преди да пишете глупости за "добрата" комбинация 1.6 АЕК в Пасат В4 покарайте още някоя друга кола и тогава съветвайте хората.Този мотор си е добър за Г3 и там върви нормално за мощността си ,но за килограмите на Пасат.......Невероятните 135 Нм те връхлитат на 4400 об.мин . точно когато си спрял да ги очакваш и тъкмо когато си натиснал педала до ламарината и си взел да се съмняваш дали не се е скъсало жилото на газта .Удряш пета оборотите падат на 3000 ,стрелката на километража със скоростта на малката часовникова стрелка е достигнала заветните 90 км/ч и току що изпревареният натоварен тир се започва да се стопява бавно в огледалото за обратно виждане.Та така протича долу-горе едно пътуване с АЕК в пасат.Няма по куца комбинация за Пасат В4.Такова чудо съм карал няколко пъти само,че сложено в В4 ауди/което не вярвам да е по-тежко от пасат комби/,където дори не е АЕК,а е далеч по-доброто ADA еквивалент на AFT/по-читавия 1.6 /.Та трябваше да се поддържа темпо и ми умаля ръката да превключвам скоростите надолу нагоре.Тая кола за да върви що годе трябва да я държиш между 4500 и 6300 об.мин. иначе е ужас,адски нееластичен мотор .Под 4000 об.няма никой и изпреварванията на 5-та предавка под тези обороти изискват много време място и здрави нерви.На равно с много голям зор вдига 180 км/ч ,а по надолнище достига 195 км/ч /по километраж/С 1.8 АВS /ADZ се пътува доста по-удобно включваш 5-та и караш ,мотора си има достатъчно тяга ,доускорява добре и доста рядко се налага да сменяш предавки.При сравнение на характеристиките на двата мотора 145 Нм още от 2500 об.мин и 90 к.с. на 5500 об.мин. за 1.8 срещу 135Нм./4400 об. и 101 к.с на 5700 об. мин. зя 1.6 елементарните сметки показват,че в по-голямата част от оборотния си диапазон мотора 1.8 разполага с повече мощност и въртящ момент от 1.6 който има единствено по-висока максимална мощност,която на практика е безполезна .Пасата с 1.8 в никакъв случай не е бърза кола,но е далеч по удобен за каране в еженевието ,отделно от това е и по безпроблемен,поради по малкото си електроника и далеч по подходящ за евтино газифициране с минимум проблеми,а и щях да забравя гори и по-малко бензин :wink: .


Колега vw16v имам пасат 1.6АЕК - комби от 10 години .За това време смених други около 10 коли , но пасата не го давам за нищо на света.
Всеки си има мнение което никой не може да му забрани да изказва.
А относно ладите има такива които понавървяват.
Съвета ми е да избягваш изказвания от рода на "Мнооого сте смешни честно".


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Съб 17 май 2008 12:02


[..

Последна промяна от vw16v на Съб 17 май 2008 12:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Съб 17 май 2008 12:04


markovgolf написа:[/quote].....Съвета ми е да избягваш изказвания от рода на "Мнооого сте смешни честно".....[quote]
На никой не забранявам да се изказва,нямам и такива правомощия .Форума е за това всеки да се изказва,но и за взаимопомощ.Айде и ти да не ми казваш какво мога и какво не да пиша,има си правила за писане във форума ,които съм длъжен да спазвам и съм ги спазил.Никой не съм обидил,а съм изказал мнението си по темата и никъде не пише че съм длъжен да пиша мнения,които ти харесват на теб .За много смешните мнения както правилно си разбрал имах предвид точно твоето и на ония дето пише с главни букви из форума/тъкмо да му личи по-добре грамотността/и мненията му звучат като на превъзбуден олигофрен /не казвам,че е такъв,а само звучи като такъв иначе може да е много свястно момче,което е натиснало без да иска caps lock/ :wink: Домързя ме да ви ги цитирам конкретно мненията и на двамата,та затова без да искам явно съм засегнал колегата sasho07 ,чието мнение си е съвсем коректно и съм му дал повод да ме окачестви като "отворко" и да ме качи в ГТИ-то което нямам :wink: :lol: Освен това думата смешен съвсем не е обидна и наистина ми стана смешно като четох твоето и на другия мненията .Дори и без да ми казваш ти наистина знам,че има лади които понавървяват и дори и сток повечето 1600 са много близко по ускорение до пасат 1.6 :lol: Напълно съм съгласен с теб,че Пасата наистина е много добър автомобил .Има страшно удобно купе и в комбинация с подходящ мотор за това купе,т.е. с всеки друг от предлаганите без 1.6 AEK /мое мнение,с което никого не задължавам/ е един страхотен семеен автомобил без конкуренция в класа си.Теб като си те кефи твоя карай си го ,дано ти служи дълго и безпроблемно,а то няма как да не ти служи щом наред с него си имал за 10 г. десет други коли и всяка година си купувал по една резервна кола,явно го обгрижваш добре .Иначе съм наясно с някои особености на българската народопсихология като стане дума за автомобили винаги се стига до:Моята/на тате/нашата кола са най красиви,вървят най много ,горят най малко и никога не се развалят противно на всякакви тестове и статистики и каквито и да е други рационални аргументи :wink: и никой никого в нищо не може да убеди ,та най малко за това и не убеждавам никого в нищо,просто споделям своите впечатления и казвам каквото знам по въпроса,а всеки е свободен да прецени за какво да си дава парите.
П.С.Извинявам се на колегата пуснал темата за офф-а и му пожелавам какъвто и избор да направи да не съжалява за покупката си ,а да и се радва !


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Съб 17 май 2008 12:09


абе аз ли греша или темата беше за В4??? айде да поспрете със закачките, че автора на темата не смее да напише нищо вече.


Потребителски аватар
сава
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перущица

Мнениеот сава » Съб 17 май 2008 12:22


аз съм В4 ААМ 75кс на газ никакви ядове гори на дълго 8 градско 11 а върви като на бензин


nepreklonniq
Мнения: 567
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:

Пасат В4

Мнениеот nepreklonniq » Съб 17 май 2008 19:29


И аз съм с Пасат В4 с двигател: ААМ - 75 к.с.-1995 г. и съм изключително доволен!!!Извън града гори 8/100 ,градско 11/100 на газ!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта