Надявам се това да ви е от полза.

niks76 написа:и още един съвет:махни си лост4ето за клю4а от шофъорската врата а от багажника отка4и централното управление
с две думи ако се наложи авариино влизане в колата да си отклю4иш колата но за сметка на това алармата ба4ка и свири през това време
dandrv написа:Там спрях случайно, така че не са имали възможност да дебнат. И ако са сканирали - прихванали са само сигнала за заключване.
Това достатъчно ли е за да могат и да отключат колата?
М-дам, тоя филм и аз го гледах, само дето в моя remake липсваше чанта/раница или каквото там влача със себеси. Подхода е класика в жанра за модела - отключването на шофьорската врата с ключ (шперц и/или някакво приспособление) деактивира фабричната аларма. Познавам няколко човека (собственици на В5/5.5), които си "затапиха" ключалките на предните врати. Аз също се замислям...dandrv написа:...и установих, че са отключили колата покредством шперц от шофьорската врата. Това е деактирвирало заводската аларма, но другата е сработила - затова са имали време да дръпнат само чантата и са изчезнали. ...
Външно нямаше никакви следи от насилие - нито изкривявания - нищо.....
Vladko написа:Я дай по подробно за фабричните аларми ако може разбира се.
Vladko написа:И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал.
Glove написа:Vladko написа:И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал.
Е колега това си е твое мнение, правилно не знаеш за професията ми, и какво знам, а за заводските системи не са голяма пречка, ако ги познаваш как работят и какво правят, можеш да постигнеш доста!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта