Пасат В5.5 - 2004 - отключен, открадната чанта, заключен

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пет 16 май 2008 22:27


От моя опит с авто и битова охранителна техника, за периода в който се занимавах с това, една от най-добре кодираните аларми за него време беше Enforser тогава степента на кодиране на беше 10на 23-та степен, по теория на вероятностите след като пресметнете това число се получава варианта да се съвпадне следващия код с предишния. Друг е въпроса че един РУСКИ хакер намери начин да се разбере алгоритъма на кодиране, от тогава няма нищо скрито. А що се отнася до това как се гледа на фабричните аларми, " ... ако те нарочат няма спасение,отделно много е лесно да се намери съответния модул и чип....", подмяната им е лесна стига да знаеш какво правиш. Относно ключета и други такива глупости, на мен ми е необходимо само да видя на къде се навеждаш или какво правиш и доста бързо се ориентирам къде да търся. Ако една аларма е добре монтирана и е направена със знание, може да ти спести доста неприятности, но ако решат да те гърбят спасение се намира трудно. В днешно време има доста техника и приспособления, за това смея да твърдя че от дребните кокошкари с добре аларма ще се отървеш, но от професионалисти няма. Друг е въпроса че никога на клиента не се казва кое как трябва да се прави и как да си ползва алармата на колата, някога някой да ви е казвал да не си носите дистанционното на алармата заедно с кл1ча за колата, предполагам не. Другото е небрежното отношение на собственика към колата си, добре сври алармата ами погледни какво става, заслушай се дали ще се повтори, някои системи след 5-то задействане от една и съща причина елиминират зоната за 5мин., ами за това време колко неща могат да се сътворят.

Надявам се това да ви е от полза. :wink:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 16 май 2008 22:54


и още един съвет:махни си лост4ето за клю4а от шофъорската врата а от багажника отка4и централното управление
с две думи ако се наложи авариино влизане в колата да си отклю4иш колата но за сметка на това алармата ба4ка и свири през това време


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Съб 17 май 2008 9:48


niks76 написа:и още един съвет:махни си лост4ето за клю4а от шофъорската врата а от багажника отка4и централното управление
с две думи ако се наложи авариино влизане в колата да си отклю4иш колата но за сметка на това алармата ба4ка и свири през това време


От това няма полза, само си играеш да разкачаш.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 18 май 2008 12:46


Glove написа:.. А що се отнася до това как се гледа на фабричните аларми, " ... ако те нарочат няма спасение,отделно много е лесно да се намери съответния модул и чип....", подмяната им е лесна стига да знаеш какво правиш...

Я дай по подробно за фабричните аларми ако може разбира се.


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Нед 18 май 2008 15:26


dandrv написа:Там спрях случайно, така че не са имали възможност да дебнат. И ако са сканирали - прихванали са само сигнала за заключване.
Това достатъчно ли е за да могат и да отключат колата?


Мислиш наивно :) това не са хора които седят на съседното кафе и хоп - спря кола, дай да я отворим. Възможно е да си наблюдаван, следен и т.н. от доста по дълго от колкото допускаш. Възможно е да са знаели че имаш чанта отзад (помисли си кога си я сложил там) и просто да са е проследили до следващата ти спирка.


Потребителски аватар
Ivailo
Мнения: 9497
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AAZ
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот Ivailo » Нед 18 май 2008 15:30


Колега, един приятел си купи пасат 2000 година, има някаква аларма, не знам каква, но като се активира пищи клаксона. Заключва я нормално, но първия път като я гледах колата той я заключи, а аз отворих багажника. Алармата не писна. Втори път пробвахме, багажника се отвори пак, но алармата се разпищя. Та може би си имат някакъв дефект, ако нямаш каско бягай бързо да правиш. После провери дали се заключват всички врати нормално, дали пищи алармата и т.н.


Потребителски аватар
theone
Мнения: 290
Регистриран на: Пет 16 май 2008 13:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theone » Нед 18 май 2008 15:32


ISRalien написа:Колега, един приятел си купи пасат 2000 година, има някаква аларма, не знам каква, но като се активира пищи клаксона.


Toва е фабричната с активирана сигнализация с клаксон.


Потребителски аватар
dandrv
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 09 авг 2006 15:19
Автомобил: VW PASSAT B8 - 2016
Двигател: 2-0 TDI 150 Hp CRLB motor
Местоположение: София

Мнениеот dandrv » Пон 19 май 2008 7:59


Значи колеги работата се поизяснява. Събота и Неделя имах време внимателно да поразгледам и установих, че са отключили колата покредством шперц от шофьорската врата. Това е деактирвирало заводската аларма, но другата е сработила - затова са имали време да дръпнат само чантата и са изчезнали. Което е по-добрия вариант отколкото да са прихванали кодовете. Интересното е че ключа в началото отказваше да върти ключалката, но с малко масло и няколко пъти вкарване и изкарване се оправи. Външно нямаше никакви следи от насилие - нито изкривявания - нищо.....


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 19 май 2008 18:18


dandrv написа:...и установих, че са отключили колата покредством шперц от шофьорската врата. Това е деактирвирало заводската аларма, но другата е сработила - затова са имали време да дръпнат само чантата и са изчезнали. ...
Външно нямаше никакви следи от насилие - нито изкривявания - нищо.....
М-дам, тоя филм и аз го гледах, само дето в моя remake липсваше чанта/раница или каквото там влача със себеси. Подхода е класика в жанра за модела - отключването на шофьорската врата с ключ (шперц и/или някакво приспособление) деактивира фабричната аларма. Познавам няколко човека (собственици на В5/5.5), които си "затапиха" ключалките на предните врати. Аз също се замислям...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 19 май 2008 18:33


ами аз затова писах малко по нагоре :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 19 май 2008 18:36


нещо не е както трябва ........ отключват, отварят вратата ..втората аларма свирва ...... взимат чантата ..защо ще си правят труда да заключват ? едвали е за да те забавят тридесет секунди преди да разбереш че чантата липсва ....


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 19 май 2008 20:12


Vladko написа:Я дай по подробно за фабричните аларми ако може разбира се.


Какво за нея, има два варианта за нея, единия е самостоятелен модол, което е по-рядко, другия е интегриран в електрониката на компресора за централнот заключване. Що се отнася до чипа на ключа това е отделна система която е самостоятелен модул и обикновено се намира около кормилния прът на колата. Другото е професионална тайна :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 19 май 2008 20:39


Имах предвит това "....Glove написа:
.. А що се отнася до това как се гледа на фабричните аларми, " ... ако те нарочат няма спасение,отделно много е лесно да се намери съответния модул и чип....", подмяната им е лесна стига да знаеш какво правиш..."

Защото така лесно заблуждавате хората които не са наясно с нещата.Живота не е филм няма магически компютри и кутии с които като натиснеш едно копче и колата се отваря.(говоря спец. за фабричните аларми-не че при другите е лесно,но там все пак има някъкви начини)

И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал. :wink:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Пон 19 май 2008 21:02


Vladko написа:И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал. :wink:


Е колега това си е твое мнение, правилно не знаеш за професията ми, и какво знам, а за заводските системи не са голяма пречка, ако ги познаваш как работят и какво правят, можеш да постигнеш доста!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 19 май 2008 21:17


Glove написа:
Vladko написа:И незнам каква ти е професията и тайните ама за нещата като фабрични аларми и фабрични иммобилайзери има още много да учиш като гледам какво си написал. :wink:


Е колега това си е твое мнение, правилно не знаеш за професията ми, и какво знам, а за заводските системи не са голяма пречка, ако ги познаваш как работят и какво правят, можеш да постигнеш доста!

спор няма 4е заводските системи са елементарни ,но при тях има задължително механи4но деиствие -да отвориш колата (с дистанционно не става )а после е лесно........
докато на допълнителните ве4е може да прихванеш 4естотата на дистанционното



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта