Сега на този двигател вече съм навъртял 50000км, и е в кабриото, върви даже още повече.
Защо карате VW
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Аз преди голфа имах пежо 205 и шкода фелиция. Продадох шкодата, и си търсех нова кола. По принцип съм голям фен на БМВ. Почти купих една Е30 323, обаче нещо не беше съвсем наред с документите и се отказах. После - за малко една Е30 325ix, много хубава, но това чудовище харчи 15/100... Тъй като обичам да пътувам много, замислих се - дали да си купя мощна кола, която да ми доставя удоволствие, или икономична, дизел, която пък да скъсвам от каране из България. Второто надделя. Почнах да търся дизел. Като фен на БМВ търсех Е30 324ТД, обаче не можах да намеря читаво. Поразрових се из руските форуми, и там не бяха много очаровани точно от този двигател, защото кривял и пукал глави, бил капризен и т.н. За 325ТДС нямах пари, така че се ориентирах към нещо друго. Пак по форумите много хвалеха VW Golf 2 дизелите, особено ТД. И така, в крайна сметка реших да е Голф 2 ТД СБ мотор, с интеркулер. Поръчах на един познат да ми намери такава в Германия. Там бяха по-скъпи от италианските, но за сметка на това - по-поддържани и запазени. Той обаче не можа дори и там да ми намери читава със СБ мотор, и накрая ми докара една много запазена, като от магазина Г2 ТД 1V двигател. Беше на 260000км, гола като пушка, но като излязла от завода. Сложих й интеркулер, малко пипнах двигателя, и завървя като СБ мотор
Сега на този двигател вече съм навъртял 50000км, и е в кабриото, върви даже още повече.
Сега на този двигател вече съм навъртял 50000км, и е в кабриото, върви даже още повече.
След Лада, Волво и Митсубиши семейни коли се отиде на Пасат...... и сега и Голф
До преди пасата и 3те носеха разочарование - ладата няма да я коментирам, Волвото возеше супер - много комфортно и здраво, обаче харчше бая, че беше автоматик а и поддръжката бе скъпичка. Митсубишито пък бе бая пъргаво, но ужасно твърда возия, 2 врати и не особно комфортно като цяло, а и като всеки азиатски автомобил се трошеше редовно по нашите пътища.
Пасата балансира всички недостатъци и показа доста качства, та нямаше как човек да не се довери отново на марката.
До преди пасата и 3те носеха разочарование - ладата няма да я коментирам, Волвото возеше супер - много комфортно и здраво, обаче харчше бая, че беше автоматик а и поддръжката бе скъпичка. Митсубишито пък бе бая пъргаво, но ужасно твърда возия, 2 врати и не особно комфортно като цяло, а и като всеки азиатски автомобил се трошеше редовно по нашите пътища.
Пасата балансира всички недостатъци и показа доста качства, та нямаше как човек да не се довери отново на марката.
- Jovani
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди 6 годинки като изкарах книжка, наследих семейния москвич 12так, след една година, си търсих ауди 80тка, обаче нещо не ми беше по джоба тогава и се хвърлих на Б3ката пасатец, преди 3 месеца като се огледах за колица пак, познайте защо взех Б5.5 гледах А4ки, короли, авенсиси и какво ли още не обаче като се качих на Пасатеца и си познах колата, вярно че извадих 4к лева над предвидения бюджет за кола, обаче не съжалявам за секунда дори. И сега ако някой ме пита каква ще ми е следващата кола, винаги казвам: който си кара пасатец си купува пак пасатец
Едит: забравих да напиша, че карам служебни: А4 1999, Рено Меган 2004, Тойота Корола 2005, Корола Версо 2005, Пежо 307 и т.н. Най редовно карам аудито верно по старичко ама си е класа над останалите, особено френските. Извода е че колите от ВАГ групата си се правят с хубава изработка и качествени материали.
Едит: забравих да напиша, че карам служебни: А4 1999, Рено Меган 2004, Тойота Корола 2005, Корола Версо 2005, Пежо 307 и т.н. Най редовно карам аудито верно по старичко ама си е класа над останалите, особено френските. Извода е че колите от ВАГ групата си се правят с хубава изработка и качествени материали.
- Blau&Weiss
- Мнения: 158
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Спомням си, когато бях малък, имахме бяла жигула...през 96-та баща ми докара от Белгия Ауди 80, нема такъв танк...14 годишен локомотив..след това от Германия дойде пасата който карам в момента...беше 1998...влюбих се
Фолксваген стана номер 1 в класациите ми..наследих пасата преди 8 месеца и не мисля че има нещо по-добро от ФВ 

Първата ми кола беше Голф 1 след това взех 2-ка 1600 кубика след нея взех 2-ка ГТИ 8 клапана след него Пак Голф 3 1600 кубика ГТ след това купих 2 -ка 16 клапана КР но я ударих в един тъп бакшиш който мина на червено.После взех Мерцедес карах го около година и накрая си взех пак Голф 4 старата любов ражда не хваща


- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
По принцип съм фeн на нeмскитe автомобили, но от както видях корадо сe влюбих в тази кола. Мeчта ми e, но по пътя към мeчтата рeших да остана вeрeн на марката, като си взeх голф и въпрeки това изпитвам на 100% кeф всeки път като сe кача в нeго да го карам. Всeки път като сe кача в колата и я хвана за кожeния волан сe възбуждам, а дам ли и гас да я вкарвам в турбото получавам оргазъм! Това достатъчeн отговор на въпроса ли e 'защо си взeх VW' 
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта

наистина много хубава тема по която могат да се прочетат много хубави мнения.
