Прегря TDI-то ми - Сменен двигател и газз...
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Наистина много лошо ... на никого не го пожелавам, но както казаха колегите по горе и по-лошо има !!!! Не знам какво мислиш, но май наистина няма смисъл да правиш тоя мотор, ще излезе по-ефтино друг втора ръка, много прецизно прегледан от добър майстор, но от друга страна с един добре направен основен ремонт забравяш всякакви проблеми с ДВГ-то за години напред! Още веднъж много съжелявам за случилото се !!!
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
EXPLOSIVE написа:Наистина много лошо ... на никого не го пожелавам, но както казаха колегите по горе и по-лошо има !!!! Не знам какво мислиш, но май наистина няма смисъл да правиш тоя мотор, ще излезе по-ефтино друг втора ръка, много прецизно прегледан от добър майстор, но от друга страна с един добре направен основен ремонт забравяш всякакви проблеми с ДВГ-то за години напред! Още веднъж много съжелявам за случилото се !!!
При това прегряване последствията са много.По-добре друг мотор.
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Dorian написа:Koлега много съжалявам за голфчето ти![]()
![]()
Само да питам ако е умесно,чипчето което сложи наскоро има ли и то вина някаква или просто мотора така или иначе си е отивал
Не мога да го потвърдя на 100%, понеже чипа го направих така, че да не променя налягането на турбината, леко увеличава въртящия момент на ниските обороти и понижава разхода. Други колеги, които са с чип + надута турбина + незнам си още колко промени по двигателя си карат и то зверската и нищо не им става (не им и го пожелавам де) така че много е относително да е от чипа. Но така или иначе всичко върви към нов двигател направо

АКО НЯКОЙ ЗНАЕ КЪДЕ ИМА ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ, НЕКА СЕ СВЪРЖЕ С МЕН!
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Такова нещо до сега не съм си и представял. Колега, искрено те съжалявам за случилото се. Ето ти един телефон на една автоморга в Айтос - 0898 582 710- Иван и една в Сопот - 0888 588 879 Койчо. Надявам се да имаш късмет.pRo_4_LiFe написа:Dorian написа:Koлега много съжалявам за голфчето ти![]()
![]()
Само да питам ако е умесно,чипчето което сложи наскоро има ли и то вина някаква или просто мотора така или иначе си е отивал
Не мога да го потвърдя на 100%, понеже чипа го направих така, че да не променя налягането на турбината, леко увеличава въртящия момент на ниските обороти и понижава разхода. Други колеги, които са с чип + надута турбина + незнам си още колко промени по двигателя си карат и то зверската и нищо не им става (не им и го пожелавам де) така че много е относително да е от чипа. Но така или иначе всичко върви към нов двигател направо![]()
АКО НЯКОЙ ЗНАЕ КЪДЕ ИМА ТАКЪВ ДВИГАТЕЛ, НЕКА СЕ СВЪРЖЕ С МЕН!
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Dorian написа:Провери при Иван-моргата по пътя за Каменар вдясно или по известна като автоморга за VW там има купища двигатели за vw,а може да си вземеш и някой по-добър мотор 110коня и нагоре
Искам да запитам... Ако вземам AFN мотор комплектован, трябва ли да сменям и ECU-to и скоростната кутия и какво друго трябва да сменя?
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Кутията няма смисъл да я сменяш, но ECU-то и турбината задължително. AFN мотора е с Garett VNT15.pRo_4_LiFe написа:Dorian написа:Провери при Иван-моргата по пътя за Каменар вдясно или по известна като автоморга за VW там има купища двигатели за vw,а може да си вземеш и някой по-добър мотор 110коня и нагоре
Искам да запитам... Ако вземам AFN мотор комплектован, трябва ли да сменям и ECU-to и скоростната кутия и какво друго трябва да сменя?
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кутията(ръчни скорости) която се монтира при АФН(Голф 3 и Пасат Б4) е само с код CYP и е с една идея по-дълги предавателни числа.Не че старата няма да стане но мисля, че CYP ще е по-добре.
Сега не знам как стои въпроса със маховик, съединител, защото нали при АФН е демпферен и т.н, не съм запознат точно как ще стане, нека запознатите кажат.
Това, ако разбира се искаш да сложиш АФН, което аз в случая бих направил(по-добър мотор, турбина и т.н.).Правиш му една профилактика и с един хубав чип вземаш 130-на к.с. което си е много много добре.
Сега не знам как стои въпроса със маховик, съединител, защото нали при АФН е демпферен и т.н, не съм запознат точно как ще стане, нека запознатите кажат.
Това, ако разбира се искаш да сложиш АФН, което аз в случая бих направил(по-добър мотор, турбина и т.н.).Правиш му една профилактика и с един хубав чип вземаш 130-на к.с. което си е много много добре.
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта