Чудя се ... дали ще има голяма разлика при вървежа на колата от сега когато е без турбо и после когато оправя турбото?
Ако някой е тествал на практика нека сподели какво мога да очаквам.
Мотора е 1.8 бензин 20 клапана. Колата е Ауди А6... купих я с развалено турбо и сега чакам да пристигне ново от германия и да го монтират.
Пускам в тоя раздел въпроса защото знам че има и голфове със същия мотор.
Та може някой да е имал същите преживявания.
разлика във вървежа при мотор 1.8 бензин
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
не съм тествал колега, но със сигурност ще има разлика.
Не може кола, предвидена да е с турбина да не върви повече, отколкото със скопена. Все пак самото изпълнение в мотора е предвидено да има надуване - камерите са други и т.н..
Нали говорим за 1,8Т мотора, т.е. не слагаш на обикновен мотор турбина.
Няма как да не усетиш разликата с работеща турбина - и в разхода предполагам /по-оптимизиран ще е/.
Не може кола, предвидена да е с турбина да не върви повече, отколкото със скопена. Все пак самото изпълнение в мотора е предвидено да има надуване - камерите са други и т.н..
Нали говорим за 1,8Т мотора, т.е. не слагаш на обикновен мотор турбина.
Няма как да не усетиш разликата с работеща турбина - и в разхода предполагам /по-оптимизиран ще е/.
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Определено ще е спъната но факта че ти така си я купил с развалено турбо трябва да те успокоява донякъде замисли се , поне не знаеш все още как ще върви с читаво турбоivo123 написа:не съм тествал колега, но със сигурност ще има разлика.
Не може кола, предвидена да е с турбина да не върви повече, отколкото със скопена. Все пак самото изпълнение в мотора е предвидено да има надуване - камерите са други и т.н..
Нали говорим за 1,8Т мотора, т.е. не слагаш на обикновен мотор турбина.
Няма как да не усетиш разликата с работеща турбина - и в разхода предполагам /по-оптимизиран ще е/.

- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
schnitzer40 написа:Определено ще е спъната но факта че ти така си я купил с развалено турбо трябва да те успокоява донякъде замисли се , поне не знаеш все още как ще върви с читаво турбоivo123 написа:не съм тествал колега, но със сигурност ще има разлика.
Не може кола, предвидена да е с турбина да не върви повече, отколкото със скопена. Все пак самото изпълнение в мотора е предвидено да има надуване - камерите са други и т.н..
Нали говорим за 1,8Т мотора, т.е. не слагаш на обикновен мотор турбина.
Няма как да не усетиш разликата с работеща турбина - и в разхода предполагам /по-оптимизиран ще е/.
Е не знам но скоро ще разбера...турбото идва след 1-2 дни.
Но нали знаете какво е като тръпнеш в очакване.
- schnitzer40
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
За пример.....1.8 АGN(нетурбиниран) ...мощност 125 к.с при 6000 об и максимален въртящ момент при 4200 об,а 1.8 АGU(турбиниран)....мощност 150 к.с при 5700 оби максимален въртящ момент при 1750 об....на всичкото отгореа и и по-икономичен.....за динамика въобще не говорим
Прави си сам заключенията....
Точна справка http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
Прави си сам заключенията....
Точна справка http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:За пример.....1.8 АGN(нетурбиниран) ...мощност 125 к.с при 6000 об и максимален въртящ момент при 4200 об,а 1.8 АGU(турбиниран)....мощност 150 к.с при 5700 оби максимален въртящ момент при 1750 об....на всичкото отгореа и и по-икономичен.....за динамика въобще не говорим
Прави си сам заключенията....
Точна справка http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125
... как е възможно това ?
в смисъл как се постига ... каква е разликата че при единия мах въртящия момент да е при 4200 а при другия при по малко от половината обороти.
И това не води ли до много по голяма динамика при последния ?
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
:)
schnitzer40 написа:Да не забравиш да споделиш как е
Няма да забравя.
Макар и вече да не карам голф ...съм си верен на форума
пък то аудито е пак VAG
...
А като си помисля че щях да сменям голфа за астра

- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Dorian написа:Разликата щее голяма и не е все едно че си 125коня,защото в момента дори разваленото турбо пречи на газовете да излизат ..![]()
На мен една тръба беше ми се разместила веднъж и турбото играеше ролята на тапа,резултата беше динамика нулева.....
Ами като при мен явно
Ех как нямам търпение да дойде тая нова турбина
Иначе двигателя го проверих и е АЕВ
150 коня при 5700 оборота
Максимален въртящ момент 210 Nm ... но не пише при колко оборота така че ще се доверя на колегата който казва че е при 1750 оборота
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
re
Днес си взех колата ... с новата турбина наистина няма нищо общо с това което беше преди.
Без турбина по равното се набирах като глист на ябълка за да изпреваря някой...
сега по нанагорнището ги отнасям като диво прасе палатка

Без турбина по равното се набирах като глист на ябълка за да изпреваря някой...
сега по нанагорнището ги отнасям като диво прасе палатка

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: re
nikiangel написа:Днес си взех колата ... с новата турбина наистина няма нищо общо с това което беше преди.
Без турбина по равното се набирах като глист на ябълка за да изпреваря някой...
сега по нанагорнището ги отнасям като диво прасе палатка






Май с нещо съм те заразил!
Ха честито!!!!!!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 57 госта