разлика във вървежа при мотор 1.8 бензин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

разлика във вървежа при мотор 1.8 бензин

Мнениеот nikiangel » Пон 16 юни 2008 12:12


Чудя се ... дали ще има голяма разлика при вървежа на колата от сега когато е без турбо и после когато оправя турбото?
Ако някой е тествал на практика нека сподели какво мога да очаквам.

Мотора е 1.8 бензин 20 клапана. Колата е Ауди А6... купих я с развалено турбо и сега чакам да пристигне ново от германия и да го монтират.

Пускам в тоя раздел въпроса защото знам че има и голфове със същия мотор.
Та може някой да е имал същите преживявания.




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 16 юни 2008 12:20


да - огромна


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 16 юни 2008 12:20


не съм тествал колега, но със сигурност ще има разлика.
Не може кола, предвидена да е с турбина да не върви повече, отколкото със скопена. Все пак самото изпълнение в мотора е предвидено да има надуване - камерите са други и т.н..
Нали говорим за 1,8Т мотора, т.е. не слагаш на обикновен мотор турбина.
Няма как да не усетиш разликата с работеща турбина - и в разхода предполагам /по-оптимизиран ще е/.


Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот schnitzer40 » Пон 16 юни 2008 12:22


ivo123 написа:не съм тествал колега, но със сигурност ще има разлика.
Не може кола, предвидена да е с турбина да не върви повече, отколкото със скопена. Все пак самото изпълнение в мотора е предвидено да има надуване - камерите са други и т.н..
Нали говорим за 1,8Т мотора, т.е. не слагаш на обикновен мотор турбина.
Няма как да не усетиш разликата с работеща турбина - и в разхода предполагам /по-оптимизиран ще е/.
Определено ще е спъната но факта че ти така си я купил с развалено турбо трябва да те успокоява донякъде замисли се , поне не знаеш все още как ще върви с читаво турбо ;)


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Пон 16 юни 2008 12:25


schnitzer40 написа:
ivo123 написа:не съм тествал колега, но със сигурност ще има разлика.
Не може кола, предвидена да е с турбина да не върви повече, отколкото със скопена. Все пак самото изпълнение в мотора е предвидено да има надуване - камерите са други и т.н..
Нали говорим за 1,8Т мотора, т.е. не слагаш на обикновен мотор турбина.
Няма как да не усетиш разликата с работеща турбина - и в разхода предполагам /по-оптимизиран ще е/.
Определено ще е спъната но факта че ти така си я купил с развалено турбо трябва да те успокоява донякъде замисли се , поне не знаеш все още как ще върви с читаво турбо ;)


Е не знам но скоро ще разбера...турбото идва след 1-2 дни.
Но нали знаете какво е като тръпнеш в очакване.


Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот schnitzer40 » Пон 16 юни 2008 12:32


Да не забравиш да споделиш как е ;)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 16 юни 2008 12:32


За пример.....1.8 АGN(нетурбиниран) ...мощност 125 к.с при 6000 об и максимален въртящ момент при 4200 об,а 1.8 АGU(турбиниран)....мощност 150 к.с при 5700 оби максимален въртящ момент при 1750 об....на всичкото отгореа и и по-икономичен.....за динамика въобще не говорим
Прави си сам заключенията....
Точна справка http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Пон 16 юни 2008 12:37


joker написа:За пример.....1.8 АGN(нетурбиниран) ...мощност 125 к.с при 6000 об и максимален въртящ момент при 4200 об,а 1.8 АGU(турбиниран)....мощност 150 к.с при 5700 оби максимален въртящ момент при 1750 об....на всичкото отгореа и и по-икономичен.....за динамика въобще не говорим
Прави си сам заключенията....
Точна справка http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=125


... как е възможно това ?
в смисъл как се постига ... каква е разликата че при единия мах въртящия момент да е при 4200 а при другия при по малко от половината обороти.
И това не води ли до много по голяма динамика при последния ?


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот nikiangel » Пон 16 юни 2008 12:42


schnitzer40 написа:Да не забравиш да споделиш как е ;)

Няма да забравя.
Макар и вече да не карам голф ...съм си верен на форума
пък то аудито е пак VAG
...
А като си помисля че щях да сменям голфа за астра
:bishop


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Пон 16 юни 2008 14:13


Ше ти напълни "душицата" с новото охлювче ! :shocked


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пон 16 юни 2008 15:03


Разликата щее голяма и не е все едно че си 125коня,защото в момента дори разваленото турбо пречи на газовете да излизат .. :idea:
На мен една тръба беше ми се разместила веднъж и турбото играеше ролята на тапа,резултата беше динамика нулева.....


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nikiangel » Пон 16 юни 2008 15:21


Dorian написа:Разликата щее голяма и не е все едно че си 125коня,защото в момента дори разваленото турбо пречи на газовете да излизат .. :idea:
На мен една тръба беше ми се разместила веднъж и турбото играеше ролята на тапа,резултата беше динамика нулева.....


Ами като при мен явно

Ех как нямам търпение да дойде тая нова турбина
Иначе двигателя го проверих и е АЕВ
150 коня при 5700 оборота
Максимален въртящ момент 210 Nm ... но не пише при колко оборота така че ще се доверя на колегата който казва че е при 1750 оборота


Потребителски аватар
nikiangel
Мнения: 94
Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

re

Мнениеот nikiangel » Пет 20 юни 2008 11:16


Днес си взех колата ... с новата турбина наистина няма нищо общо с това което беше преди.
Без турбина по равното се набирах като глист на ябълка за да изпреваря някой...
сега по нанагорнището ги отнасям като диво прасе палатка
:dance:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: re

Мнениеот joker » Пет 20 юни 2008 13:38


nikiangel написа:Днес си взех колата ... с новата турбина наистина няма нищо общо с това което беше преди.
Без турбина по равното се набирах като глист на ябълка за да изпреваря някой...
сега по нанагорнището ги отнасям като диво прасе палатка
:dance:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Май с нещо съм те заразил!
Ха честито!!!!!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 52 госта