Дали някой друг от форума ще има нещо против да направим същия тест и с неговата кола (същия мотор)? Нито е опасно, нито хора ядем. Даже може да му открием някой проблем, за който не знае (ама после да не ни бие нас)

gogothebee написа:Vladko, мерси за предложението. Имаш ЛС
andonov, ще имаме предвид написаното! ЕГР не е затапен, но досега не съм го взимал предвид. Ще погледнем и неговата графика и ще видим дали ще ни подскаже нещо.
Имате ли представа дали се регулира самия ход, т.е. спрямо това вакуума колко си мисли, че бута геометрията колко я бута наистина или регулировката е само ограничител на крайното положение и не влияе на междинните?
По графиката която си дал става ясно че сте натегнали рейката на турбината.
gogothebee написа:По графиката която си дал става ясно че сте натегнали рейката на турбината.
Да попитам - колега andonov, тази рейка от там ли се настройва, от където писах по-рано? Металната част, която влиза в турбината и се управлява от един вакуум? Това ли се води рейката? Ако е това, работата може и да се окаже проста. Отделно ще проверим и другите неща де...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта