Аз имах подобен проблем - купих си Голф 1.8ми и като реших да си сменя филтъра и направо полудях...във филтърната кутия имаше три пръста горяло масло и сажди:((( Филтъра(спортен) когато го изтисках от него изтече доста масло и си изкарах акъла:(( След това се оказа, че предишния собственик (да му го.....) не е сменял маслото а само е доливал и от двигателя източих около 4.5л. Така че моя проблем се оказа, че е имало много масло и ми избиваче във филрърната кутия. Смених филтъра и маслото и сега всичко е наред. Успех
Evtoo написа: не е сменял маслото а само е доливал и от двигателя източих около 4.5л. Така че моя проблем се оказа, че е имало много масло и ми избиваче във филрърната кутия.
Е тоя пич въобще имал ли е пръчка за маслото или има тапа на нейно място Screwy
Слагат свирка на местото на свещите и внимателно придърпват колата,която примерно е на 4-те предавка.И всеки цилиндър свири по различен начин в зависимост колко дълго задържа компресията.
минах 2000 км. и свалих новия филтър да го погледна (между другото тъпия майстор не го беше затворил както трябва и счупил едната ми щипка-сладурче та филтъра беше чист и сух, както и тръбата от картера. Обаче гуфрираната гумена тръба към инжекциона беше бая омаслена вътре и след някой друг километър щеше да стане същото.
Васко да те питам ако омасляването беше от картерните газове нямаше ли да има масло в долната част на кутията под филтъра където влиза тръбата от картера, а не на тая към двигателя?
няма от къде другаде да дойде маслото, причината е точно в сегментите диагностика на инжекциона няма как да го хване това. посъветвах те да измериш налягането в цилиндрите за да разбереш в какво състояние ти е двигателя, най-вероятно няма от какво да се притесняваш... колко масло гори за 6-7К км или там на колкото си сменяш маслото?
масло не ми гори, а относно замерване на налягането, ако са сегменти може да покаже дори по-високо налягане от нормалното...абе ще си карам така, като гледам го омаслява на 10-тина хиляди....