омаслен въздушен филтър :-(
- Evtoo
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 13 ное 2005 11:59
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: Passat Variant B7140Hp BlueMotion
- Местоположение: Радомир/София
- Контакти:
Аз имах подобен проблем - купих си Голф 1.8ми и като реших да си сменя филтъра и направо полудях...във филтърната кутия имаше три пръста горяло масло и сажди:((( Филтъра(спортен) когато го изтисках от него изтече доста масло и си изкарах акъла:(( След това се оказа, че предишния собственик (да му го.....) не е сменял маслото а само е доливал и от двигателя източих около 4.5л. Така че моя проблем се оказа, че е имало много масло и ми избиваче във филрърната кутия. Смених филтъра и маслото и сега всичко е наред. Успех
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
angel.12345 написа:Отиди да ти измерят компресията и готово,какво има толкова за чудене.След това в зависимост от резултатите си правиш извод.
Да и аз си мисля, че компресията няма да покаже свестни резултати...
Даже малко може да е височка....
Ама ако майсторите знаят как да я мерят ще се види...
А какъв е този номер със "свирката"...?
- Rumen_K
- Мнения: 69
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
продължението
минах 2000 км. и свалих новия филтър да го погледна (между другото тъпия майстор не го беше затворил както трябва и счупил едната ми щипка-сладурче
та филтъра беше чист и сух, както и тръбата от картера. Обаче гуфрираната гумена тръба към инжекциона беше бая омаслена вътре и след някой друг километър щеше да стане същото.
Васко да те питам ако омасляването беше от картерните газове нямаше ли да има масло в долната част на кутията под филтъра където влиза тръбата от картера, а не на тая към двигателя?
Васко да те питам ако омасляването беше от картерните газове нямаше ли да има масло в долната част на кутията под филтъра където влиза тръбата от картера, а не на тая към двигателя?
-
[steeN]
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: там някъде
няма от къде другаде да дойде маслото, причината е точно в сегментите
диагностика на инжекциона няма как да го хване това. посъветвах те да измериш налягането в цилиндрите за да разбереш в какво състояние ти е двигателя, най-вероятно няма от какво да се притесняваш... колко масло гори за 6-7К км или там на колкото си сменяш маслото?
- Rumen_K
- Мнения: 69
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не гори
масло не ми гори, а относно замерване на налягането, ако са сегменти може да покаже дори по-високо налягане от нормалното...абе ще си карам така, като гледам го омаслява на 10-тина хиляди....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта