омаслен въздушен филтър :-(

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Нед 01 яну 2006 14:33


Еми от газта също май се получават такива отлагания :roll: един френд е с газова и маркуча за картерните е изкаран отвън и пак му омаслява филтъра :roll:




Потребителски аватар
Evtoo
Мнения: 230
Регистриран на: Нед 13 ное 2005 11:59
Автомобил: Passat B7
Двигател: Passat Variant B7140Hp BlueMotion
Местоположение: Радомир/София
Контакти:

Мнениеот Evtoo » Нед 01 яну 2006 14:47


Аз имах подобен проблем - купих си Голф 1.8ми и като реших да си сменя филтъра и направо полудях...във филтърната кутия имаше три пръста горяло масло и сажди:((( Филтъра(спортен) когато го изтисках от него изтече доста масло и си изкарах акъла:(( След това се оказа, че предишния собственик (да му го.....) не е сменял маслото а само е доливал и от двигателя източих около 4.5л. Така че моя проблем се оказа, че е имало много масло и ми избиваче във филрърната кутия. Смених филтъра и маслото и сега всичко е наред. Успех


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Нед 01 яну 2006 14:54


Evtoo написа: не е сменял маслото а само е доливал и от двигателя източих около 4.5л. Така че моя проблем се оказа, че е имало много масло и ми избиваче във филрърната кутия.


Е тоя пич въобще имал ли е пръчка за маслото или има тапа на нейно място Screwy


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Нед 01 яну 2006 18:27


Отиди да ти измерят компресията и готово,какво има толкова за чудене.След това в зависимост от резултатите си правиш извод.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 01 яну 2006 19:40


По голям ефект ще има ако го прегледат със свирка.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 01 яну 2006 20:03


angel.12345 написа:Отиди да ти измерят компресията и готово,какво има толкова за чудене.След това в зависимост от резултатите си правиш извод.

Да и аз си мисля, че компресията няма да покаже свестни резултати...
Даже малко може да е височка....

Ама ако майсторите знаят как да я мерят ще се види...

А какъв е този номер със "свирката"...?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 01 яну 2006 22:18


Слагат свирка на местото на свещите и внимателно придърпват колата,която примерно е на 4-те предавка.И всеки цилиндър свири по различен начин в зависимост колко дълго задържа компресията.


P.S. Само съм гледал как става.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 01 яну 2006 22:58


10Х


Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

продължението

Мнениеот Rumen_K » Нед 29 яну 2006 22:18


минах 2000 км. и свалих новия филтър да го погледна (между другото тъпия майстор не го беше затворил както трябва и счупил едната ми щипка-сладурче :-) та филтъра беше чист и сух, както и тръбата от картера. Обаче гуфрираната гумена тръба към инжекциона беше бая омаслена вътре и след някой друг километър щеше да стане същото.
Васко да те питам ако омасляването беше от картерните газове нямаше ли да има масло в долната част на кутията под филтъра където влиза тръбата от картера, а не на тая към двигателя?


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Пон 03 апр 2006 17:29


няма от къде другаде да дойде маслото, причината е точно в сегментите :D диагностика на инжекциона няма как да го хване това. посъветвах те да измериш налягането в цилиндрите за да разбереш в какво състояние ти е двигателя, най-вероятно няма от какво да се притесняваш... колко масло гори за 6-7К км или там на колкото си сменяш маслото?


Потребителски аватар
Rumen_K
Мнения: 69
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

не гори

Мнениеот Rumen_K » Вто 04 апр 2006 11:42


масло не ми гори, а относно замерване на налягането, ако са сегменти може да покаже дори по-високо налягане от нормалното...абе ще си карам така, като гледам го омаслява на 10-тина хиляди....


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Нед 23 апр 2006 10:31


би ли обяснил как ще се получи това ( с по-високото налягане )?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта