
Прегря TDI-то ми - Сменен двигател и газз...
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- VwCorradoVRT
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково-Washington
Моите съболезнования!
Нямам достатъчно време в момента за да прочета целият кометар по темата,но бих ти дал следният съвет ако не искаш пак да правиш същият ремонт! Първо си имал технически проблем с охлаждането на мотора, дори и да си я натискал в момента не би трябвало да се опитва да прегрява освен ако не си й вдигал мощноста която в определени случаи се налагат промени в охладителната система защото води до такова загряване! Ако си обърнал внимание,буталата са започнали да се топят,също и това задиране по цилиндрите се е получило от прекалено голямата температура в буталата,защото алуминият много се разширява и затягат буталата в цилиндъра! ДРУГИЯТ ПЪТ НЕ ИЗКЛЮЧВАЙ МОТОРА,ГОЛЯМА ГРЕШКА!ИЛИ ПОНЕ!
Пуснал си я по енерция и си изгалил мотора,ОК но за да предотвратиш това е трябвало задължително да включиш на някоя предавка за да се върти водата в моторът ти чрез водната помпа!В момента когато е станало това, двигателят е бил с доста голяма вътрешна температура и тя се е покачвала,с една дума докато работи двигателя той постоянно се опитва да я покачва а охладителната ситстема се опитва да я понижи, но в момента в който си загасил мотора, все и едно веднага си спрял неговото охлаждане,той още си е покачил температурата и чак след известно малко време започва да я понижава!Затова ти са стопени толкова буталата!Ти просто си охлаждал водният радиатор,е как тази охладена вода да мине през мотора че да охлади веднага!Може и да му помогаш с охлаждането като пуснеш парното на МАХ и си свалиш стъкалата естесвенно!Ако мислиш че не съм прав, някой път като се спускаш по някое голямо надолнище, се спускай само на скорост,без да го настъпваш и ще видиш колко ще ти падне темтературата в мотора!УСПЕХ С РЕМОНТА!
PS:Главата задължително я пробвайте във водна вана за да си сигурен че е добре!Виж дали няма да ти е по-евтино да смениш мотора!

Пуснал си я по енерция и си изгалил мотора,ОК но за да предотвратиш това е трябвало задължително да включиш на някоя предавка за да се върти водата в моторът ти чрез водната помпа!В момента когато е станало това, двигателят е бил с доста голяма вътрешна температура и тя се е покачвала,с една дума докато работи двигателя той постоянно се опитва да я покачва а охладителната ситстема се опитва да я понижи, но в момента в който си загасил мотора, все и едно веднага си спрял неговото охлаждане,той още си е покачил температурата и чак след известно малко време започва да я понижава!Затова ти са стопени толкова буталата!Ти просто си охлаждал водният радиатор,е как тази охладена вода да мине през мотора че да охлади веднага!Може и да му помогаш с охлаждането като пуснеш парното на МАХ и си свалиш стъкалата естесвенно!Ако мислиш че не съм прав, някой път като се спускаш по някое голямо надолнище, се спускай само на скорост,без да го настъпваш и ще видиш колко ще ти падне темтературата в мотора!УСПЕХ С РЕМОНТА!
PS:Главата задължително я пробвайте във водна вана за да си сигурен че е добре!Виж дали няма да ти е по-евтино да смениш мотора!
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
VwCorradoVRT написа:Моите съболезнования!Нямам достатъчно време в момента за да прочета целият кометар по темата,но бих ти дал следният съвет ако не искаш пак да правиш същият ремонт! Първо си имал технически проблем с охлаждането на мотора, дори и да си я натискал в момента не би трябвало да се опитва да прегрява освен ако не си й вдигал мощноста която в определени случаи се налагат промени в охладителната система защото води до такова загряване! Ако си обърнал внимание,буталата са започнали да се топят,също и това задиране по цилиндрите се е получило от прекалено голямата температура в буталата,защото алуминият много се разширява и затягат буталата в цилиндъра! ДРУГИЯТ ПЪТ НЕ ИЗКЛЮЧВАЙ МОТОРА,ГОЛЯМА ГРЕШКА!ИЛИ ПОНЕ!
Пуснал си я по енерция и си изгалил мотора,ОК но за да предотвратиш това е трябвало задължително да включиш на някоя предавка за да се върти водата в моторът ти чрез водната помпа!В момента когато е станало това, двигателят е бил с доста голяма вътрешна температура и тя се е покачвала,с една дума докато работи двигателя той постоянно се опитва да я покачва а охладителната ситстема се опитва да я понижи, но в момента в който си загасил мотора, все и едно веднага си спрял неговото охлаждане,той още си е покачил температурата и чак след известно малко време започва да я понижава!Затова ти са стопени толкова буталата!Ти просто си охлаждал водният радиатор,е как тази охладена вода да мине през мотора че да охлади веднага!Може и да му помогаш с охлаждането като пуснеш парното на МАХ и си свалиш стъкалата естесвенно!Ако мислиш че не съм прав, някой път като се спускаш по някое голямо надолнище, се спускай само на скорост,без да го настъпваш и ще видиш колко ще ти падне темтературата в мотора!УСПЕХ С РЕМОНТА!
PS:Главата задължително я пробвайте във водна вана за да си сигурен че е добре!Виж дали няма да ти е по-евтино да смениш мотора!
Много хубави съвети даваш но не за дадения случай.Ако наистина беше прочел целия пост нямаше да пишеш така.

ВОДА нямаааааа,кво ще охлаждаш на скорост?????

- penev_23
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
ot
колеги може и да не е само от гарнитура или глава аз имах подобен случай маслената помпа отказва да вдига масло, лампата ми не светава, съответно както си караш и всичко ок температура на вода и т.н. изведнъж колата губи тяга температурата се вдига рязко. Само че аз се оттървах с едни лагери и бела понеже едната беше превъртяла.
- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта