Прегря TDI-то ми - Сменен двигател и газз...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Вто 17 юни 2008 18:05


Това за такъв двигател като твоя или AFN :?:




Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Вто 17 юни 2008 18:13


Dorian написа:Това за такъв двигател като твоя или AFN :?:


Като моя. 90 коня 1Z, само че от Сеат :?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 17 юни 2008 18:17


pRo_4_LiFe написа:
Dorian написа:Това за такъв двигател като твоя или AFN :?:


Като моя. 90 коня 1Z, само че от Сеат :?

няма никаква разлика :!:


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Вто 17 юни 2008 18:34


Дам, огледах го От-До и знам по принцип, че са абсолютно същите двигатели. Ще поразмишлявам малко и ще видим...


Потребителски аватар
VwCorradoVRT
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 24 май 2008 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково-Washington

Мнениеот VwCorradoVRT » Чет 03 юли 2008 9:11


Моите съболезнования! :| Нямам достатъчно време в момента за да прочета целият кометар по темата,но бих ти дал следният съвет ако не искаш пак да правиш същият ремонт! Първо си имал технически проблем с охлаждането на мотора, дори и да си я натискал в момента не би трябвало да се опитва да прегрява освен ако не си й вдигал мощноста която в определени случаи се налагат промени в охладителната система защото води до такова загряване! Ако си обърнал внимание,буталата са започнали да се топят,също и това задиране по цилиндрите се е получило от прекалено голямата температура в буталата,защото алуминият много се разширява и затягат буталата в цилиндъра! ДРУГИЯТ ПЪТ НЕ ИЗКЛЮЧВАЙ МОТОРА,ГОЛЯМА ГРЕШКА!ИЛИ ПОНЕ!
Пуснал си я по енерция и си изгалил мотора,ОК но за да предотвратиш това е трябвало задължително да включиш на някоя предавка за да се върти водата в моторът ти чрез водната помпа!В момента когато е станало това, двигателят е бил с доста голяма вътрешна температура и тя се е покачвала,с една дума докато работи двигателя той постоянно се опитва да я покачва а охладителната ситстема се опитва да я понижи, но в момента в който си загасил мотора, все и едно веднага си спрял неговото охлаждане,той още си е покачил температурата и чак след известно малко време започва да я понижава!Затова ти са стопени толкова буталата!Ти просто си охлаждал водният радиатор,е как тази охладена вода да мине през мотора че да охлади веднага!Може и да му помогаш с охлаждането като пуснеш парното на МАХ и си свалиш стъкалата естесвенно!Ако мислиш че не съм прав, някой път като се спускаш по някое голямо надолнище, се спускай само на скорост,без да го настъпваш и ще видиш колко ще ти падне темтературата в мотора!УСПЕХ С РЕМОНТА!
PS:Главата задължително я пробвайте във водна вана за да си сигурен че е добре!Виж дали няма да ти е по-евтино да смениш мотора!


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Чет 03 юли 2008 9:31


Ремонта е извършен и успешен. Дано новия двигател ме изкара много безаварийни километри! Моля модераторите да заключат темата!

:lock:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 03 юли 2008 9:51


VwCorradoVRT написа:Моите съболезнования! :| Нямам достатъчно време в момента за да прочета целият кометар по темата,но бих ти дал следният съвет ако не искаш пак да правиш същият ремонт! Първо си имал технически проблем с охлаждането на мотора, дори и да си я натискал в момента не би трябвало да се опитва да прегрява освен ако не си й вдигал мощноста която в определени случаи се налагат промени в охладителната система защото води до такова загряване! Ако си обърнал внимание,буталата са започнали да се топят,също и това задиране по цилиндрите се е получило от прекалено голямата температура в буталата,защото алуминият много се разширява и затягат буталата в цилиндъра! ДРУГИЯТ ПЪТ НЕ ИЗКЛЮЧВАЙ МОТОРА,ГОЛЯМА ГРЕШКА!ИЛИ ПОНЕ!
Пуснал си я по енерция и си изгалил мотора,ОК но за да предотвратиш това е трябвало задължително да включиш на някоя предавка за да се върти водата в моторът ти чрез водната помпа!В момента когато е станало това, двигателят е бил с доста голяма вътрешна температура и тя се е покачвала,с една дума докато работи двигателя той постоянно се опитва да я покачва а охладителната ситстема се опитва да я понижи, но в момента в който си загасил мотора, все и едно веднага си спрял неговото охлаждане,той още си е покачил температурата и чак след известно малко време започва да я понижава!Затова ти са стопени толкова буталата!Ти просто си охлаждал водният радиатор,е как тази охладена вода да мине през мотора че да охлади веднага!Може и да му помогаш с охлаждането като пуснеш парното на МАХ и си свалиш стъкалата естесвенно!Ако мислиш че не съм прав, някой път като се спускаш по някое голямо надолнище, се спускай само на скорост,без да го настъпваш и ще видиш колко ще ти падне темтературата в мотора!УСПЕХ С РЕМОНТА!
PS:Главата задължително я пробвайте във водна вана за да си сигурен че е добре!Виж дали няма да ти е по-евтино да смениш мотора!


Много хубави съвети даваш но не за дадения случай.Ако наистина беше прочел целия пост нямаше да пишеш така. :wink:
ВОДА нямаааааа,кво ще охлаждаш на скорост????? :lol:


Потребителски аватар
penev_23
Мнения: 45
Регистриран на: Пет 09 май 2008 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

ot

Мнениеот penev_23 » Чет 03 юли 2008 9:58


колеги може и да не е само от гарнитура или глава аз имах подобен случай маслената помпа отказва да вдига масло, лампата ми не светава, съответно както си караш и всичко ок температура на вода и т.н. изведнъж колата губи тяга температурата се вдига рязко. Само че аз се оттървах с едни лагери и бела понеже едната беше превъртяла.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Чет 03 юли 2008 16:31


pRo_4_LiFe написа:Ремонта е извършен и успешен. Дано новия двигател ме изкара много безаварийни километри! Моля модераторите да заключат темата!

:lock:

На кой двигател се спря последно на 1Z или AFN ?


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Чет 03 юли 2008 22:39


Купих цяла кола ударена със 1Z двигател, който по табло показва 158660км вкарана блъсната от Германия и най-якото че е с климатик :lol:


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 04 юли 2008 0:47


само да допълня че аз съм с афн мотор и не съм с демпферен маховик


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пет 04 юли 2008 10:30


може би , са ти сложили маховик от 1Z/AHU, ако е възможно де
Доколкото знам АФН си е с демпферен маховик


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 04 юли 2008 11:07


не нямат афн-те


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Пет 04 юли 2008 11:28


нямат на ибиза/кордоба, а на Голф имат.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 04 юли 2008 17:16


pRo_4_LiFe написа:Купих цяла кола ударена със 1Z двигател, който по табло показва 158660км вкарана блъсната от Германия и най-якото че е с климатик :lol:

Яко, хем запазен двигател,хем и клима :D
Този път я пази повече колата колега и внимавай с чипосването, успех с прехвърлянето на двигатлите :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта