ISRalien написа: Просто е лято

Vizor написа:Това, че всички имате този проблем, не значи, че е нормално! Нали така ?
Ако беше нормално |-чката щеше да е на 100 градуса, а не на 90 нали ?
Сега ще започнете да ми обяснявате, че това са турбо мотори и разни други такива. Е моята кола заковава на 90 градуса и пак е с принудително пълнене. Защо дизела да работи на по-висока температура ?
Обяснете ми за да знам ?! Питам информативно? По висока температура на горенето ли има или ?
Ако беше нормално |-чката щеше да е на 100 градуса, а не на 90 нали ?
Vizor написа:Винаги, когато караш на по високи обороти, трябва колата да се охлажда по добре!!!!! ТОВА ГО ЗАПОМНЕТЕ ОТ МЕНЕ!!!
До сега всяка кола, която съм имал, е имала проблем с охлаждането!
Високи обороти - високо налягане на маслото!
Повече въздух през радиатора!
Vizor написа:На това триене има и мазане
ниски обороти .. пак триене без мазане
!
теория много .. практиката на колите които съм карал е следната
като карам с по висока скорост ми пада температурата а не се качва!!
Vizor написа:Винаги, когато караш на по високи обороти, трябва колата да се охлажда по добре!!!!! ТОВА ГО ЗАПОМНЕТЕ ОТ МЕНЕ!!!
......................
Vizor написа:Това, че всички имате този проблем, не значи, че е нормално! Нали така ?
Ако беше нормално |-чката щеше да е на 100 градуса, а не на 90 нали ?
BeckoTDI написа:Vizor написа:Това, че всички имате този проблем, не значи, че е нормално! Нали така ?
Ако беше нормално |-чката щеше да е на 100 градуса, а не на 90 нали ?
Аз пък съм съгласeн с това мнeниe и да чукам на дърво първо, послe щe сподeля с вас чe моята да мръднe над 90 нe съм я виждал, а дажe по магистралата ми сeди около 70-80, като я карам по нeжно. Та за мeн продължитeлното каранe в тeзи градуси нe e нормално и бих си провeрил охладитeлната систeма.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта