Vizor написа:Винаги, когато караш на по високи обороти, трябва колата да се охлажда по добре!!!!! ТОВА ГО ЗАПОМНЕТЕ ОТ МЕНЕ!!!
......................
Подкрепям това мнение с две ръце
Двигатела е изчислена да работи при определена температура(било то 80, 85, 90, 95, 100 гр. и т.н. ) и повече от тази температура, той не трябва да вдига
Този температурен режим е съобразен с тонажа, товароносимоста на колата и т.н.
Ако претовариш колата, нормално е да загрее

(българите се познаваме, давай, давай, товари, тя е
Стара бойна немска машина и ще носи -типичните глупости на търкалета)
Но:
Да предположим, че колата е натоварена в рамките на нормалното
Двигателя, трябва да държи, тази температура, зададена от производителя и нито градус повече, няма значение "стар, нов и т.н. ДИЗЕЛ - БЕНЗИН
АКО ВСИЧКО ПО ТАЗИ КОЛА Е В РЕД( РАДИАТОР, ВОДНА ПОМПА, ТЕРМОСТАТ, Т.ДАТЧИК, ПЕРКАТА ДА РАБОТИ, ДА ИМА ЧИСТ АНТИФРИЗ И ПРОДУХАНИ-ИЗЧИСТЕНИ ВОДНИ КАНАЛИ), АКО СЪМ РОПУСНАЛ НЕЩО НЯКАЙ ДА МЕ ПОПРАВИ, ТО ТАЗИ КОЛА НЯМА ДА ЗАГРЯВА
Как, не видях една нова или подържана кола да загрее
П.С.
Ние българите имам златно правило:
Давай, карай докато се здуха
Тук телчица, може и арматурна, там пиронче, после канапче, тиксо, лекопласт и т.н. и т.н. и т.н.
Сами си правете изводите за какво говора
Повярвайте, че съм виждал какви ли не
ГЕНИАЛНИ, УНИКАЛНИ решения, само и само да не се дадат пари за подръжка
