Голф 2 загрява...
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Голф 2 загрява...
Та въпроса ми е следния вчера както си карам и в хубавите софийски задръствания голфа загря почти до максимума.Спрях и като почнах да търся проблема, то перката на радятора не се включва.Почнах да търся проблема и се оказа че незнаино как перката е скъсала два от кабелите идващи от датчика за темп. на охл. течност.Обаче двата кабела се бяха дали на късо като са се скъсали и сега след като ги оправих пак не включва перката възможно ли е от късото да е изгорял датчика за включване на перката...
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Голф 2 загрява...
провери първо бшона- по възможно е той да е изгорял.А ако е здрав , пробаи да подадеш + от акоумлотаро , и ако тръгне - значи датчика е изгорел.salamaleikum написа:Та въпроса ми е следния вчера както си карам и в хубавите софийски задръствания голфа загря почти до максимума.Спрях и като почнах да търся проблема, то перката на радятора не се включва.Почнах да търся проблема и се оказа че незнаино как перката е скъсала два от кабелите идващи от датчика за темп. на охл. течност.Обаче двата кабела се бяха дали на късо като са се скъсали и сега след като ги оправих пак не включва перката възможно ли е от късото да е изгорял датчика за включване на перката...
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- hristo stankov
- Мнения: 100
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 19:35
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Кви релета на 2-ка бе хора имаш постоянен + на червеният кабел на датчика (който е силов) в зависимост от това дали е със една или две степени преката на датчика имаш 2 или 3 кабела. Проверката я правиш като извадиш буксата на датчика и замостваш( укъсяваш) червеният със червен със бяло или червен със черно и трите са на едно място просто събираш веригата вместо датчика 

- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи направих проверката явно е от датчика ще го сменя но друго ме озадъчи.Когато давах на късо буксата на датчика се включваше само втората степен на вентилатора.Първата по бавна така и не се включи при всякаква комбинация на моста.Въпроса ми е дали първата степен ползва друг датчик както бях чел някаде.Откакто имам колата 10 години когато загрее и в най големите жеги се включваше само тихата степен бързата никога не сам забелязвал да се влючва а сега само бързата работи каде ли е разковничето?
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалното
Това е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен 


znainainai написа:Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалнотоТова е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен
или при някой жичкаджия да ти навие съпротивление от кантал-върши работа
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
poni написа:znainainai написа:Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалнотоТова е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен
или при някой жичкаджия да ти навие съпротивление от кантал-върши работа
Във самия вентилатор ли са тези съпротивления? И ако си сменя датчика ще се включва ли поне бързата степен като загрее?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
смени си датчика на степените който се намира на радиатораsalamaleikum написа:poni написа:znainainai написа:Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалнотоТова е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен
или при някой жичкаджия да ти навие съпротивление от кантал-върши работа
Във самия вентилатор ли са тези съпротивления? И ако си сменя датчика ще се включва ли поне бързата степен като загрее?

- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта