Голф 2 загрява...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 2 загрява...

Мнениеот salamaleikum » Съб 06 сеп 2008 10:14


Та въпроса ми е следния вчера както си карам и в хубавите софийски задръствания голфа загря почти до максимума.Спрях и като почнах да търся проблема, то перката на радятора не се включва.Почнах да търся проблема и се оказа че незнаино как перката е скъсала два от кабелите идващи от датчика за темп. на охл. течност.Обаче двата кабела се бяха дали на късо като са се скъсали и сега след като ги оправих пак не включва перката възможно ли е от късото да е изгорял датчика за включване на перката...




Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Съб 06 сеп 2008 10:20


Провери си бушоните


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Голф 2 загрява...

Мнениеот misho_GTI » Съб 06 сеп 2008 10:21


salamaleikum написа:Та въпроса ми е следния вчера както си карам и в хубавите софийски задръствания голфа загря почти до максимума.Спрях и като почнах да търся проблема, то перката на радятора не се включва.Почнах да търся проблема и се оказа че незнаино как перката е скъсала два от кабелите идващи от датчика за темп. на охл. течност.Обаче двата кабела се бяха дали на късо като са се скъсали и сега след като ги оправих пак не включва перката възможно ли е от късото да е изгорял датчика за включване на перката...
провери първо бшона- по възможно е той да е изгорял.А ако е здрав , пробаи да подадеш + от акоумлотаро , и ако тръгне - значи датчика е изгорел.


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Съб 06 сеп 2008 10:21


за датчика незнам но ако е свързан към някой бушон 100% е изгорял погледни дали имаш такъв бушон и го смени


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот salamaleikum » Съб 06 сеп 2008 18:06


Бушона го смених още тогава и вентилатора дадох на късо от акумулатора и тои върти значи остава датчика.


Потребителски аватар
hristo stankov
Мнения: 100
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 19:35
Автомобил: VW GOLF II
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот hristo stankov » Съб 06 сеп 2008 20:37


А по кабелите към перката идва ли ток? Ако не идва релето.


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот salamaleikum » Съб 06 сеп 2008 21:23


Трябва ли да е подало сигнал за вкл. на перката или може и без да е загряла да проверя това.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 06 сеп 2008 21:56


Кви релета на 2-ка бе хора имаш постоянен + на червеният кабел на датчика (който е силов) в зависимост от това дали е със една или две степени преката на датчика имаш 2 или 3 кабела. Проверката я правиш като извадиш буксата на датчика и замостваш( укъсяваш) червеният със червен със бяло или червен със черно и трите са на едно място просто събираш веригата вместо датчика :idea:


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот salamaleikum » Нед 07 сеп 2008 12:35


Значи направих проверката явно е от датчика ще го сменя но друго ме озадъчи.Когато давах на късо буксата на датчика се включваше само втората степен на вентилатора.Първата по бавна така и не се включи при всякаква комбинация на моста.Въпроса ми е дали първата степен ползва друг датчик както бях чел някаде.Откакто имам колата 10 години когато загрее и в най големите жеги се включваше само тихата степен бързата никога не сам забелязвал да се влючва а сега само бързата работи каде ли е разковничето?


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот salamaleikum » Нед 07 сеп 2008 19:32


Хайде де колеги кажете ми моля има ли друг включвател за първа скорост на вентилатора или е един датчика само.Благодаря предварително.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 07 сеп 2008 21:35


Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалното :idea: Това е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен :idea:


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Нед 07 сеп 2008 21:49


znainainai написа:Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалното :idea: Това е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен :idea:

или при някой жичкаджия да ти навие съпротивление от кантал-върши работа


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот salamaleikum » Нед 07 сеп 2008 22:18


poni написа:
znainainai написа:Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалното :idea: Това е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен :idea:

или при някой жичкаджия да ти навие съпротивление от кантал-върши работа

Във самия вентилатор ли са тези съпротивления? И ако си сменя датчика ще се включва ли поне бързата степен като загрее?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Нед 07 сеп 2008 23:43


salamaleikum написа:
poni написа:
znainainai написа:Датчика е един и същи явно ти е изгоряла бавната степен размени местата на степените на датчика ( "червен със бяло" и "червен със черно") така когато трябва да включи 1-ва ще ти тръгва 2-рата степен ще охлади и няма да загрее повечеот нормалното :idea: Това е разбирасе докато си смениш перката със такава с работеща 1-ва степен :idea:

или при някой жичкаджия да ти навие съпротивление от кантал-върши работа

Във самия вентилатор ли са тези съпротивления? И ако си сменя датчика ще се включва ли поне бързата степен като загрее?
смени си датчика на степените който се намира на радиатора :wink:


Потребителски аватар
salamaleikum
Мнения: 352
Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот salamaleikum » Пон 08 сеп 2008 12:14


Смених датчика въпреки, че преди 1 година го бях сменял ама то ментета всякакви.И всичко се оправи мерси много.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта