Здравеите.
Имам следния проблем, като поседи няколко часа над 10ч, не иска да запали, а излиза бял пушек. От ГНПто имам много леко сълзене.
Свещите са здрави, но незнам дали винаги им ходи ток. Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.
Дюзите мисля че са добре защото не ми прекъсвал
Отнася се за Г3, 1.9ТД, ААЗ мотор, ГНПто е Бош.
Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?
fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.
Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТ



-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?
znainainai написа:fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.
Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТТам ти е предпазителя на свещите (който е изгорял)
Самите свещи са здрави но като няма ток как да работят
Тази пластина продава ли се отделно и колко струва
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
znainainai написа:В ЕТОS- не видях за AAZ има за 1Z струва 0,35eur което ще рече 2лв максимум (щото тук обичат да дерат кожи) а иначе предпазителя е 50А
Днес си купих предпазителя от Косер за 38ст. Иначе на други места са по 1лв, но нямаха 50А. Дано да е това проблема. Утре сутрин ще видим как ще запали.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?
znainainai написа:fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.
Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТТам ти е предпазителя на свещите (който е изгорял)
Самите свещи са здрави но като няма ток как да работят
абе не разбрах ква е колата ама туй че кабелите били един цвят го остей мойте всички кабели на 7-те свещи са черни а кутийката представи си е за 3 от тях ама не за тея дет си мислиш ами за подгряването на антифриза
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?
И аз така мисля и се чудя, дали колегата не е пипал и други работи?fox_vt написа:znainainai написа:fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.
Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТТам ти е предпазителя на свещите (който е изгорял)
Самите свещи са здрави но като няма ток как да работят
абе не разбрах ква е колата ама туй че кабелите били един цвят го остей мойте всички кабели на 7-те свещи са черни а кутийката представи си е за 3 от тях ама не за тея дет си мислиш ами за подгряването на антифриза
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта