Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?

Мнениеот fisto » Нед 21 сеп 2008 12:42


Здравеите.
Имам следния проблем, като поседи няколко часа над 10ч, не иска да запали, а излиза бял пушек. От ГНПто имам много леко сълзене.
Свещите са здрави, но незнам дали винаги им ходи ток. Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.
Дюзите мисля че са добре защото не ми прекъсвал
Отнася се за Г3, 1.9ТД, ААЗ мотор, ГНПто е Бош.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 21 сеп 2008 13:14


белия дим обикновенно е вода в цилиндрите


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Нед 21 сеп 2008 13:23


rosen79 написа:белия дим обикновенно е вода в цилиндрите

Когато работи двигателя не излиза пушек. Излиза докато се опитва да запали.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 21 сеп 2008 14:06


Колега,остави тая вода в цилиндрите,а виж подгревните свещи!Белия пушек е незапаленото гориво което се впръсква в цилиндъра!Друг вариант е релето за подгрева,а най-лошия-компресия но не мисля че е това ако е изведнъж появил се дефект!Успех :wink:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?

Мнениеот znainainai » Нед 21 сеп 2008 14:19


fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.

Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТ :?: Там ти е предпазителя на свещите (който е изгорял) :idea: Самите свещи са здрави но като няма ток как да работят :?:


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?

Мнениеот fisto » Нед 21 сеп 2008 14:33


znainainai написа:
fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.

Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТ :?: Там ти е предпазителя на свещите (който е изгорял) :idea: Самите свещи са здрави но като няма ток как да работят :?:

Тази пластина продава ли се отделно и колко струва


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 21 сеп 2008 20:40


В ЕТОS- не видях за AAZ има за 1Z струва 0,35eur което ще рече 2лв максимум (щото тук обичат да дерат кожи) а иначе предпазителя е 50А :idea:


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Пон 22 сеп 2008 19:00


znainainai написа:В ЕТОS- не видях за AAZ има за 1Z струва 0,35eur което ще рече 2лв максимум (щото тук обичат да дерат кожи) а иначе предпазителя е 50А :idea:

Днес си купих предпазителя от Косер за 38ст. Иначе на други места са по 1лв, но нямаха 50А. Дано да е това проблема. Утре сутрин ще видим как ще запали.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 23 сеп 2008 21:30


fisto написа:Утре сутрин ще видим как ще запали.

Е как е паленето колега :?:


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Вто 23 сеп 2008 22:40


fisto написа:... Дано да е това проблема. ...


99.99% това е проблема :) .


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Чет 25 сеп 2008 20:43


znainainai написа:
fisto написа:Утре сутрин ще видим как ще запали.

Е как е паленето колега :?:

Явно там е бил проблема.
Сега от раз.
Благодаря за мненията и съветите на всички.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?

Мнениеот fox_vt » Вто 02 дек 2008 20:11


znainainai написа:
fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.

Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТ :?: Там ти е предпазителя на свещите (който е изгорял) :idea: Самите свещи са здрави но като няма ток как да работят :?:


абе не разбрах ква е колата ама туй че кабелите били един цвят го остей мойте всички кабели на 7-те свещи са черни а кутийката представи си е за 3 от тях ама не за тея дет си мислиш ами за подгряването на антифриза


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Трудно палене. Реле, дюзи, ГНП?

Мнениеот bay mip » Пон 08 дек 2008 17:18


fox_vt написа:
znainainai написа:
fisto написа: Има прекъсната пластина в кутийка отляво на разш. съд, а тя каква роля играе.

Колега да ти е направило впечатление че кабела който захранва свещите и кабелите които отиват във "кутийката" са със еднакво сечение и ЦВЯТ :?: Там ти е предпазителя на свещите (който е изгорял) :idea: Самите свещи са здрави но като няма ток как да работят :?:


абе не разбрах ква е колата ама туй че кабелите били един цвят го остей мойте всички кабели на 7-те свещи са черни а кутийката представи си е за 3 от тях ама не за тея дет си мислиш ами за подгряването на антифриза
И аз така мисля и се чудя, дали колегата не е пипал и други работи?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66, pe6o__ и 56 госта