Голф 4 - ел. смукач???
- XaZarD
- Мнения: 88
- Регистриран на: Пет 15 авг 2008 17:40
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Гулянци
Голф 4 - ел. смукач???
Здравеите пак колеги!Ами искам да попитам какво кара електрония смукач на голата да се включи?Голфа е 1,6 SR.Включва се когато си иска, при 14-15 градуса като го запля и отива на 1100 об., друг път при 8-9 гр. застава м-у 800 - 1000 и там си седи!Сменил съм ламбда сонда, свещи, масла и т.н.?Ако някои може да помогне?
Последна промяна от XaZarD на Съб 27 сеп 2008 19:30, променено общо 1 път.
- traficanta
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе;Видин
XaZarD написа:Ами закачвах я!Като сменях сондата, и ми правиха профилактика и обучение на дросела, компа каза че няма проблеми!Тя няма ли смукач?Как тогава ги вдига тия обороти?
най-просто казано има един сензор TPS които показва най-образно казано на компютъра в какво положение се намира дроселовата клапа може тои да не е наред или някои друг сензор примерно за температурата на охл. течност или на вход. въздух моя съвет е диагностика при доказан майстор примерно някои от колегите във форума
здр.
Колега не съм специалист но имах такъв проблем,за това първо да ти почистят дросел-клапата и второ да си смениш термодатчика на блока.При мен след тези две манипулации колата се оправи и до момента никакъв проблем!
Успех и пиши какво е станало!
Успех и пиши какво е станало!

Hi
Здравей колега! Не ти е нужен специалист а просто грамотен майстор.Купи си само температурен датчик ,който отговаря на твоя модел мотор.Датчика се сваля лесно но изтича малко антифриз,сваляш стария-слагаш новия ,доливаш и няма да имаш проблем,почти съм сигурен, че там ти е проблема!
Успех и пиши какво е станало!
Успех и пиши какво е станало!
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Търсиш плсатмасов троийник (едно пластмасово съединение), водно саединение което е закрепено към блока на енджина и в него е набучен въпросния датчик за темп. на охлаждащата течност. Ако неработи на диагностика си излиза сам. Можеш да си го смениш ама трябва сръчност , колкото си по-сръчен толкова по малко антифриз ще изтече!!!
За темп. на входящия вуздух (отделен датчик има ама той недава сигнал на компа а на борд комютъра) май се взима тази от дебитомера. То там са комбинирани нещата , ама де да знам имаш ли дебитомер , може и да имаш и сигурно работи, по-добре не го базикай!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vinixxx и 82 госта